ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επιδόσεις-Αυτονομία: Βγάζει άνετα 400 χλμ. με μια φόρτιση, πάνω από 500 στην πόλη

 Σχολιάστε 
15.964 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2024)
Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τις 16,5 kWh/100 χλμ., ένδειξη που ουσιαστικά ταυτίζεται με τις υποσχέσεις της Kia για 16,2 kWh/100 χλμ.. Mε δεδομένη την ωφέλιμη χωρ
2 Φωτογραφίες »

Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τις 16,5 kWh/100 χλμ., ένδειξη που ουσιαστικά ταυτίζεται με τις υποσχέσεις της Kia για 16,2 kWh/100 χλμ.. Mε δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 64,8 kWh της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, το Kia Niro EV είναι σε θέση να κάνει 400 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες.

Το ηλεκτρομοτέρ του Niro EV αποδίδει 150 kW (204 ίπποι) με 255 Nm ροπής (σχετικά λίγα) και κινεί τους μπροστινούς τροχούς, Παρά τα 1.757 κιλά, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως από επιδόσεις το Niro EV τα πάει μια χαρά, ειδικά με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία: 0-100 σε 7,3 δλ. (7,8 λέει η Kia), ενώ προσπερνά με 60-100 χλμ./ώρα & 80-120 χλμ./ώρα σε 4,4 & 8,7 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα ξεπερνάει για λίγο τα 160 συνήθη για ηλεκτρικό χλμ./ώρα φτάνοντας τα 167.


Η θύρα φόρτισης είναι στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Ευπρόσδεκτη η στάνταρ υποδοχή των 11 kW για απλή φόρτιση, θα θέλαμε κάτι παραπάνω από 100 kW για την ταχυφόρτιση.
2 Φωτογραφίες »

Η θύρα φόρτισης είναι στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Ευπρόσδεκτη η στάνταρ υποδοχή των 11 kW για απλή φόρτιση, θα θέλαμε κάτι παραπάνω από 100 kW για την ταχυφόρτιση.


Αυτό όμως που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η αυτονομία. Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τις 16,5 kWh/100 χλμ., ένδειξη που ουσιαστικά ταυτίζεται με τις υποσχέσεις της Kia για 16,2 kWh/100 χλμ.. Mε δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 64,8 kWh της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, το Kia Niro EV είναι σε θέση να κάνει 400 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες οδήγησης, μια πάρα πολύ καλή επίδοση. Η αυτονομία στην πόλη (χάρη και στο ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης και τη λειτουργία e-pedal που κάνει τόσο έντονη την επιβράδυνση στο άφημα του γκαζιού που τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται να πατάς φρένο) ξεπερνάει τα 500 χλμ. με την κατανάλωση να είναι στις 12,5 kWh/100 χλμ..

Στο ταξίδι 120 χλμ./ώρα, normal πρόγραμμα και κλιματισμό σε λειτουργίας, οι ειδικές μετρήσεις μας έδειξαν μια αυτονομία γύρω στα 310 χλμ.. Σε 100 kW ταχυφορτιστή το κορεάτικο ηλεκτρικό crossover γεμίζει το 10-80% της μπαταρίας σε 45 λεπτά. Eυπρόσδεκτη η στάνταρ υποδοχή φόρτισης σε wall-box στα 11 kW με την πλήρη φόρτιση να είναι υπόθεση 7 ωρών και 20 λεπτών.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia Niro με 204 άλογα & 400 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 2Επιδόσεις-Αυτονομία: Βγάζει άνετα 400 χλμ. με μια φόρτιση, πάνω από 500 στην πόλη
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ηi-tech, καλοφτιαγμένο & ευρύχωρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εύχρηστο και σταθερό
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
WINTER SEAT