Το Kona «φωνάζει» πως είναι νέο! Ο λόγος είναι εμφανής μιας και πλέον έχει φουτουριστικό design, το οποίο υποστηρίζει εξαιρετικά η λεπτή LED μπάρα που υπάρχει εμπρός και πίσω και την οποία η Hyundai ονομάζει «Seamless Horizon Lamp».
Δοκιμή: Νέο full υβριδικό Hyundai Kona με 141 άλογα
Ήδη από την πρώτη του γενιά το Hyundai Kona είχε την τάση να.. μεγαλοδείχνει. Το πρώτο μικρό SUV της Hyundai δεν είχε καν σχέση με το Stonic, το αντίστοιχα πρώτο μικρό SUV της Kia, μιας και βασιζόταν σε μεγαλύτερο πάτωμα προσφέροντας, και περισσότερους χώρους, αλλά και τετρακίνηση.
Η δεύτερη γενιά του Kona, την οποία δοκιμάζουμε πρώτοι, κάνει μεγάλο άλμα αλλάζοντας ουσιαστικά κατηγορία. Σίγουρα η τάση της εποχής θέλει κάθε νέα γενιά μοντέλου να έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά το νέο Kona το… τερμάτισε: Έχει πλέον μήκος 4.350 χλστ. (+185), με αποτέλεσμα να μπαίνει ξεκάθαρα στα χωράφια των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV, ενώ τo πλάτος του είναι 1.825 χλστ. (+25) και το ύψος του 1.585 χλστ. (+20 χλστ.). Αντίστοιχα, μεγαλύτερο κατά 60 χλστ. είναι και το μεταξόνιο που έφτασε στα 2.660 χλστ.
Σίγουρα η τάση της εποχής θέλει κάθε νέα γενιά μοντέλου να έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά το νέο Kona το… τερμάτισε: Έχει πλέον μήκος 4.350 χλστ. (+185), με αποτέλεσμα να μπαίνει ξεκάθαρα στα χωράφια των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.
Το Kona «φωνάζει» πως είναι νέο! Ο λόγος είναι εμφανής μιας και πλέον έχει φουτουριστικό design, το οποίο υποστηρίζει εξαιρετικά η λεπτή LED μπάρα που υπάρχει εμπρός και πίσω και την οποία η Hyundai ονομάζει «Seamless Horizon Lamp». Τα βασικά μπροστινά φώτα είναι τοποθετημένα χαμηλότερα στα άκρα του προφυλακτήρα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τα πίσω φώτα. Ενδιαφέρουσα είναι και η γραμμή της οροφής που πέφτει στο τελείωμά της και «συναντά» τη γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει. Προσωπικά βρίσκω «too much» τα φουσκωμένα φτερά και τις ανάγλυφες επιφάνειες, που θυμίζουν Tucson, αλλά και τη μεγάλη μάσκα μπροστά με τους ασημί τριγωνικούς αεραγωγούς στις άκρες της.
Και πόσο έχει;
Με δεδομένες τις βλέψεις του νέου Kona προς τη μεγαλύτερη κατηγορία, αλλά και την συνολική αναβάθμιση του μοντέλου, το μικρό SUV της Hyundai κοστίζει από 26.290 ευρώ, ενώ το ακριβότερο αυτή τη στιγμή αγγίζει τις 39.490 ευρώ για το τετρακίνητο 1,6 λτ. turbo με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Από εκεί και έπειτα, σημειώστε πως το Kona προσφέρεται σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα: Premium, Distinctinve και N Line, ενώ η γκάμα των κινητήρων απαρτίζεται από σύνολα βενζίνης 1,0 και 1,6 λίτρων με 120 και 198 ίππους, αντίστοιχα, έναν ήπια υβριδικό κινητήρα 1.000 κ.εκ. με 120 άλογα, ένα υβριδικό σύστημα με 141 ίππους που βασίζεται σε έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. και, τέλος, το ηλεκτρικό Kona Electric σε δύο εκδόσεις με μπαταρίες χωρητικότητας 48,4 kWh και 65,4 kWh που προσφέρουν 156 και 218 ίππους, αντίστοιχα.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στον τιμοκατάλογο που ανακοίνωσε η Hyundai Ελλάδας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Kona στη χώρα μας: