6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η κατηγορία των fastback αυτοκινήτων γεννήθηκε στην Αμερική και συνοδεύει τα κουπέ για εμάς τους ευρωπαίους, μοντέλα.
Πρώτη Δοκιμή: Νέο Hyundai i30 Fastback
45.917 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2018)
Η Hyundai συμπληρώνει την γκάμα του μικρομεσαίου της i30, με την Fastback έκδοση αυτού. Μια 5θυρη με ξεχωριστά στοιχεία έκδοση που καινοτομεί για τα δεδομένα της κατηγορίας και επιτρέπει στην Hyundai να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον…
What is new
- Με 1,0 λτ. turbo κινητήρα 120 ίππων
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 17.650 (Style)
Η κατηγορία των fastback αυτοκινήτων γεννήθηκε στην Αμερική και συνοδεύει τα κουπέ για εμάς τους ευρωπαίους, μοντέλα. Στην περίπτωση της Hyundai αυτή η ονομασία αποδίδεται στην πιο κομψή και πιο εντυπωσιακή έκδοση του νέου i30. Μετά τις hatchback (τρίθυρες και 5θυρες) αλλά και την station wagon έκδοση (Estate), το i30 αποκτά και μια επιπλέον έκδοση αμαξώματος που δεν είναι σεντάν… αλλά δεν είναι και κουπέ. Η Fastback έκδοση του i30 είναι μια 5θυρη έκδοση με κουπέ χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος που έχει και το όνομα αλλά και τη χάρη για να «αρέσει» και στις δύο όχθες του Ατλαντικού.
Τολμηρή ιδέα, εξαιρετική υλοποίηση
Το i30 Fastback βασίζεται φυσικά στην έκδοση Hatchback του i30 από το οποίο ωστόσο είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 115 χλστ. αλλά και πιο χαμηλό κατά 30 χλστ., με το μεταξόνιο και το πλάτος να παραμένουν ίδια (2.650 χλστ. και 1.795). Η Hyundai με την προσθήκη του i30 Fastback στην οικογένεια του i30, καταθέτει την δική της ξεχωριστή «άποψη» στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος αυτή η άποψη εκτός από διαφορετική, αρέσει.
Συνολικά η σχεδίαση ακολουθεί στο εμπρός μέρος την λογική της σχεδίασης του ούτως ή άλλως δυναμικού i30 και στις υπόλοιπες εκδόσεις, ωστόσο το πίσω μέρος που είναι και το πιο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, κερδίζει τις εντυπώσεις σε όλα προσδίδοντάς του και μια πιο premium νότα. Στο μπροστινό μέρος το i30 Fastback μοιάζει αρκετά με τη τελευταία εκδοχή του i30, με τις διαφορές να επικεντρώνονται στα διαφορετικά φώτα ημέρας, που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, ο οποίος φέρει στα άκρα του μεγάλους αεραγωγούς. Από κει και πέρα μικρές είναι οι διαφορές στα μπροστινά φωτιστικά σώματα, ενώ στις άκρες του καπό υπάρχουν δυναμικές γραμμές που προσδίδουν μια πιο άγρια μορφή στο νέο μοντέλο. Στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός του Fastback, είναι εντελώς διαφορετικός. Τα φωτιστικά σώματα είναι όμορφα και επιβλητικά σχεδιαστικά, τα οποία ξεκινούν από το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου και καταλήγουν στο πορτμπαγκάζ, στο πάνω μέρος του οποίου φέρει μια ενσωματωμένη αεροτομή. Το μικρότερο πίσω παρμπρίζ και η κλίση της οροφής που «σβήνει» όμορφα πάνω σε αυτή την αεροτομή θυμίζουν έντονα premium κουπέ μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Η Fastback έκδοση του i30 είναι μια 5θυρη έκδοση με κουπέ χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος που έχει και το όνομα αλλά και τη χάρη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 5θυρο κουπέ- Με 1,0 λτ. turbo κινητήρα 120 ίππων
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 17.650 (Style)
Η κατηγορία των fastback αυτοκινήτων γεννήθηκε στην Αμερική και συνοδεύει τα κουπέ για εμάς τους ευρωπαίους, μοντέλα. Στην περίπτωση της Hyundai αυτή η ονομασία αποδίδεται στην πιο κομψή και πιο εντυπωσιακή έκδοση του νέου i30. Μετά τις hatchback (τρίθυρες και 5θυρες) αλλά και την station wagon έκδοση (Estate), το i30 αποκτά και μια επιπλέον έκδοση αμαξώματος που δεν είναι σεντάν… αλλά δεν είναι και κουπέ. Η Fastback έκδοση του i30 είναι μια 5θυρη έκδοση με κουπέ χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος που έχει και το όνομα αλλά και τη χάρη για να «αρέσει» και στις δύο όχθες του Ατλαντικού.
Τολμηρή ιδέα, εξαιρετική υλοποίηση
Το i30 Fastback βασίζεται φυσικά στην έκδοση Hatchback του i30 από το οποίο ωστόσο είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 115 χλστ. αλλά και πιο χαμηλό κατά 30 χλστ., με το μεταξόνιο και το πλάτος να παραμένουν ίδια (2.650 χλστ. και 1.795). Η Hyundai με την προσθήκη του i30 Fastback στην οικογένεια του i30, καταθέτει την δική της ξεχωριστή «άποψη» στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος αυτή η άποψη εκτός από διαφορετική, αρέσει.
Συνολικά η σχεδίαση ακολουθεί στο εμπρός μέρος την λογική της σχεδίασης του ούτως ή άλλως δυναμικού i30 και στις υπόλοιπες εκδόσεις, ωστόσο το πίσω μέρος που είναι και το πιο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, κερδίζει τις εντυπώσεις σε όλα προσδίδοντάς του και μια πιο premium νότα. Στο μπροστινό μέρος το i30 Fastback μοιάζει αρκετά με τη τελευταία εκδοχή του i30, με τις διαφορές να επικεντρώνονται στα διαφορετικά φώτα ημέρας, που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, ο οποίος φέρει στα άκρα του μεγάλους αεραγωγούς. Από κει και πέρα μικρές είναι οι διαφορές στα μπροστινά φωτιστικά σώματα, ενώ στις άκρες του καπό υπάρχουν δυναμικές γραμμές που προσδίδουν μια πιο άγρια μορφή στο νέο μοντέλο. Στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός του Fastback, είναι εντελώς διαφορετικός. Τα φωτιστικά σώματα είναι όμορφα και επιβλητικά σχεδιαστικά, τα οποία ξεκινούν από το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου και καταλήγουν στο πορτμπαγκάζ, στο πάνω μέρος του οποίου φέρει μια ενσωματωμένη αεροτομή. Το μικρότερο πίσω παρμπρίζ και η κλίση της οροφής που «σβήνει» όμορφα πάνω σε αυτή την αεροτομή θυμίζουν έντονα premium κουπέ μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Το παρηγγειλα και το περιμενω στην εκδοση style Navi που ειναι και η μονη αμεσα διαθεσιμη αυτη την στιγμη. Με 19500 μαζι με το μεταλλικο χρωμα αγοραζεις αυτοκινητο αντικειμενικα πανεμορφο με υπερπληρη εξοπλισμο (ενδεικτικα αναφερω , διζωνικο κλιματισμο, navigation , android auto , 8" touchscreen , lane assist, auto braking , καμερα οπισθοπορειας, adaptive cruise control κτλ κτλ) και την γνωστη κορυφαια ποιοτητα και αξιοπιστια Hyundai που συγκρινεται μονο με Toyota , Honda και με καλοζυγισμενη οδικη συμπεριφορα. Οι συγκρισεις με skoda octavia ειναι ατυχεις καθως το εχω οδηγησει και ειναι τελειως αδιαφορο σε ολα. ΥΓ. Βεβαιως και εχει και αεραγωγο πισω , πριν γραψετε ανακριβειες τσεκαρετε λιγο.
Κοιτουσα το ΤΙΡΟ αλλα μολις εμαθα οτι φτιαχνεται στην Τουρκια (βλεπε TOFAS) εκανα μεταβολη.Μπραβο στην Hyundai και για το αποτελεσμα αλλα και για το οτι φτιαχνεται στην Ευρωπη
εύγε στην Χιουνται.. το καλύτερο αυτοκίνητο μέχρι τα 20000 ευρώ... Φτιαγμένο και στην Τσεχία.. όχι σε κατι Τουρκίες Μαρόκο και Ν. Αφρικές.... Θα το αγοραζα..χωρίς αμφιβολίες αν θα έκανα καλά ή όχι... Α μου προτείνει καποιος άλλος εναλλακτική αγορά αυτόν τον καιρό ..να το συζυτήσουμε...
ηθελα να καταθεσω την αποψη μου ως φιλογιαπωνεζος. Εχω στην κατοχη μου ενα τογιοτα. Aν και το honda ειναι καλυτερο σε γενικη αξιολογηση δεν ειναι πιο ομορφο απο το hyundai. Νομιζω οτι η hyudai ξεπερασε τους γιαπωνεζους σε σχεδιαστικες γραμμες... οσο γαι την ποιοτητα επειδη ετυχε να το δω απο κοντα, βαζει τα γυαλια σε τογιοτα auris σιγουρα, ειναι πιο ομορφο, πιο ποιοτικο και εχει πιο συγχρονους κινητηρες. ανα αυτο δεν ειναι λογος να το αγορασεις σε σχεση με ενα τογιοτα τοτε δεν ξερω τι ναπω...θεωρω οτι η hyundai εχει κανει αλματα προοδου σε ολουε τους τομεις και προσβλεπει να φαει κομματι απο την πιτα του γιαπωνεζικου ανταγωνισμου σιγουρα στο μελλον.
Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και πολυ όμορφο. Μου έκανε εντύπωση η ηχομόνωση με τα νούμερα που δίνεται σε db στα 100 και 120Km/ώρα. Είναι καλύτερη τιμή από όλα τα premium hatchback. Έχω το προηγούμενο μοντέλο i30 κι έβαλα aftermarket οθόνη android - φοβερή και φθηνη. Είδα ότι για το καινούργιο i30 υπάρχει aftermarket 9 ιντσων οκταπύρηνο σύστημα android με 4 gb ram και 32 rom σε πολυ΄χαμηλή τιμή onlijne. Παίρνεις την πιο απλή έκδοση και περνάς ένα τέτοιο με κάμερα.
ΛΕΠΕ ΜΚ7,,το είπα, κοιταζα το Φόκους σαν α' προτεραιότητα, εξ αιτίας των ανεξαρτητων πανταχόθεν αναρτήσεων και του κινητήρα... αλλά ηθελα για την οικογενεια μου πιο πολλους χώρους, το φοκους σενταν δεν μου αρεσει , δεν σχεδιαστηκε το φοκους αρχικα σαν σενταν . δεν του παει.. Νομίζω πως το Χιουνται δεν έχει να ζηλεψει σε τιποτε από πρωτοκλασάτες και ιστορικες εταιρίες...με περισσοτερους χωρους, τωρα για την μεταπωλητική αξια...αλλα νομιζω όταν αγοράζεις καινουργιο αμαξι ..δεν σκέφτεσαι αμέσως για να το πουλήσεις
Σχετικά με την κατανάλωση. Έχω το i30 diesel του 2013 - προηγούμενης γενίας αλλά με τον 1.4 κινητήρα. Όσο έκανα service στην αντιπροσωπεία γειτονικού νομού μου είχα μέση κατανάλωση 6.5 lt/100km Τον τελευταίο χρόνο αγόρασα τα καλύτερα λάδια φίλτρα κλπ και έκανα το service σε επαγγελματία ιδιώτη. Κατανάλωση 5.9lt/100 km στις ίδιες διαδρομές. Λάδια liqui moly 4600 5w30 και καθαρά όλα τα φίλτρα κλπ.
Με κανα δυο χιλιαρικα παραπανω παιρνεις HONDA CIVIC που ειναι μακραν καλυτερο σε ολους τους τομεις!!!
ΛΕΠΕ ΜΚ7 γιατί η υπεροψία και η τσιγκουνιά της Φορντ είναι το κάτι άλλο, είχα το φοκους 1.0 λιτρο σαν επιλογή , αλλά πολύ στριγμωμένο και πίσω...Επίσης ακόμη και τώρα που έρχεται εντελώς νέο μοντέλο δεν κανει καμιά προσφορά..μόνο τις τινανιουμ εκδόσεις κόβει 'κανα χιλιάρικο.. μη ξεχνάμε ..πως ο εξοπλισμος του Χιουντάι είναι επιπέδου τιτανιουμ , συμφωνώ με τον προηγούμενο φιλο που γράφει πως πίσω οι ανεσεις κ η πολυτέλεια είναι περιορισμένες... μικρές υποχωρήσεις...
Ωραίο αμάξι, ποιοτικό αλλά για Hyundai και φτιαγμένο στην Τσεχία, είναι πανάκριβο ειδικά σήμερα με τα μνημόνια. Εάν έκανε 15 χιλιάρικα θα το συζητούσα.
Παρέλαβα τελικά χθες το αμάξι (άργησα μερικές ημέρες λόγω πινακίδων) , πραγματικά κορυφαίο σε όλα για την κατηγορία του συγκρινόμενο ακόμη και με premium μοντέλα (πρόσφατα αγόρασε ο αδερφός μου το Audi A3 με το οποίο το συγκρίνω) δεν έχει να ζηλέψει τίποτα αντίθετα σε ηχομόνωση και άνεση ανάρτησης είναι ανώτερο. Τελικά δεν έχει πίσω αεραγωγό (το μοντέλο που είχα δει στην έκθεση είχε επειδή ήταν η ακόμη ακριβότερη έκδοση) αλλά έχει δυο ποτηροθήκες δίπλα στο χειρόφρενο και σε όλες τις πόρτες (το γράφω για όσους οι ποτηροθήκες μετράνε πιο πολύ από σχεδιασμό και οδική συμπεριφορά).
Μεχρι και το φορντ Ποιο φθηνο απο χιουνται
μια απο τα ιδια απ την χιουνται..αμαξια διχως σχεδιαστικη ταυτοτητα,μα δεν σου θυμιζει κανενα αλλο μοντελο?ειδικα η πισω οψη αντιγραφη φουλ απο mercedes coupe !!αλλο τρελο,το οτι εινα χιλιαρι δεν λεει κανεις τπτ σε σχεση με κατι αλλα..γιατι?το οτι εχει υψηλη καταναλωση? τα ιδια αλλα επειδη δεν ειναι ευρωπαικος κουβας κλπ κλπ.αυτα.civic οπως λεει κ ενας αλλος !!
Δεν ενδιαφερει δηλαδη καποιον να εχει την μεγιστη δυνατη ασφαλεια (πχ αυτοματο φρεναρισμα σε περιπτωση μειωσης αποστασης ασφαλειας απο προπορευομενο οχημα) αλλα αποτελει βασικο στοιχειο ο πισω αεραγωγος και η ποτηροθηκη. Οσο για την αξιοπιστια αν ειναι βασικος παραγοντας ας παμε στην ερευνα "αυτοκινητα για κλωτσιες" οπου θα βρουμε την Hyundai στην κορυφη και την Skoda οπως και ολο το Group VW στα κιτρινα. Παρολα αυτα παραδεχομαι οτι αν εψαχνα για Ταξι πρωτη μου επιλογη θα ηταν το Octavia γιατι εκει η αδιαφορη οδικη συμπεριφορα (με τασεις πλευσης) και η ξεπερασμενη σχεδιαση δεν παιζει ρολο.
vg...καλό το Σκοντα αλλά για μένα , προσωπικά δεν μου κανει, οντως εχει χωρους , πιο ψηλο και ογκώδες αμαξι,,πιο "αμαξι" ..αλλά πισω ακομπτος κ πολύ "βαρύ" ..καλυτερα για Ταξι παρά για ΙΧ, το Χιουντάι , έχει 2,5 στροφες στη κρεμαριερα στο τιμόνι..οπως και η Τζιουλέττα!!!! Πάντως δεν είναι και παραδεκτο στο εσωτερικο φινίρισμα.... οκ δεν είναι πρεμιουμ! Στο Αωενσις..μη ξεχνας τον ατμοσφαιρικο της κινητήρα....και τον λιγοτερο εξοπλισμό με την αβεβαιη πορεια του σαν μοντέλο ..λεγεται πως θα το σταματησουν να το παράγουν... Για μένα ο άμεσος αντίπαλος του Χιουντάι είναι το Φοκους και όχι το Σιβικ γιατι και αυτό απευθύνεται σε ειδικο αγοραστικο κοινο...είναι και πολύ ακριβοτερο....
Σε αυτά τα χρήματα αγοράζει κάποιος τη skoda oktavia με χώρους που απλά δεν υπάρχουν σε άλλο αυτοκίνητο, ποιότητα εσωτερικού πολύ ανώτερη από το HYUNDAI, είναι πάρα πολλές οι επιλογές σε αυτά τα χρήματα και πολύ πιο καταξιωμένα αυτοκίνητα παραδείγματα είναι τα TOYOTA AURIS, COROLLA, VW GOLF SEAT TOLEDO, ενώ με 19.000 ευρώ αγοράζεις το toyota avensis.
Υπερτιμημένο.Κάποιος που έχει πολλά λεφτά γι αμάξι θα πάρει κάτι άλλο.Δεν θα χει εμπορική επιτυχία με τέτοια τιμή,αν και ειναι πολύ καλό.
πολύ ακριβο για χιουνται
Διαβάζω σε φόρουμ ότι το style τιμολογειται με το κλειδί στο χέρι στα 20000 ενώ το hatchback περίπου στα 18000. Αν δεν έχουν διαφορές στον εξοπλισμό μεταξυ τους (ενώ είναι κ τα 2 έκδοση style) γνωμη μου ότι πρόκειται για αλλο ενα ακριβό αυτοκινητο για να πάει καλά στην Ελλάδα. Σιγουρα βέβαια θα το πάρουν όσοι είχαν παλιό hyundai και δεν τους είχε κάνει κιχ.
Στις φωτογραφίες τόσο στο site όσο κ στο προσπέκτους εννοίται ότι έχουν το premium κλασικό μάρκετινκ δηλαδη, και πας να το δεις και όλοι έχουν το style και το βλέπεις λιτό το εσωτερικό και ίσως κ μουντό αν έχεις μάθει από κάτι πιο ντιζαινάτο.Το premium έχει κ 17άρες και δείχνει στο δρόμο. Ενταξει στα περισσότερα αυτοκίνητα έτσι ειναι πάντα διαφημίζουν τις νορμαλ εκδόσεις από τόσα ευρω και φυσικά για να το πάρεις όπως γουσταρεις πρεπει να τα σκάσεις κ να πάρεις την κορυφαία.
.... πάντως στα διαφημιστικά φαίνονται, οι πίσω αεραγωγοί μαζί με το υποβραχιόνιο στο μεσο του πίσω καθίσματος με τα δερμάτινα καθίσματα, επίσης με τα χρώμια γύρω από τα τζάμια στις πόρτες, οπότε αυτά θα τα έχει μόνο η πλέον ακριβή έκδοση με τον 1,4 κινητήρα ή με το ντίζελ .. αυτή που κοστίζει ακριβή ......
Γιάννης..πήγα και το είδα , δεν έχει αεραγωγό για τους πίσω, επίσης ούτε έχει και μπράτσο ξεκούρασης για το χέρι ανάμεσα στο πίσω κάθισμα, δεν το έχει η έκδοση style navi... όντως είναι ένα μειονέκτημα .. αλλά επουσιώδη.. παρεμπιπτόντως οδηγώ ένα Μαζντα 323 28 χρονών που τα έχει , με βελούδινες επενδύσεις στα καθίσματα , και στον ουρανό του αυτοκινητου και ..με μαλακά πλαστικά στο ταμπλό.....και με ανεξάρτητες αναρτήσεις με παθυτική τετριαδιεύθυνση στους πίσω τροχούς ..κατι που βλέπεις μόνο στο GT της ΡΕΝΩ Μεγκάν των 30 χιλιάδων ευρώ και πάνω....
Το ότι το κάθισμα του οδηγού είναι "σκληρό" και κάπως άβολο το έχει διαπιστώσει κανείς ή είναι ιδέα μου;
Να ρωτήσω τον Γιάννη, που έχει ακριβώς τον αεραγωγό για τους πίσω επιβάτες γιατί όσο κι αν το έψαξα δε βρήκα κάτι, εκτός αν υπάρχει κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Ακόμη και στη φωτογραφία του εσωτερικού στο παρόν περιοδικό φαίνεται η φτώχεια του συγκεκριμένου μοντέλου. Σαφώς και μου άρεσε ως αυτοκίνητο (αναρτήσεις, στήσιμο, επιδόσεις, χρηστικότητα 5ης πόρτας-κοινό χαρακτηριστικό με την octavia που ανέφερα, τα ηλεκτρονικά δεν είναι αυτό που κοιτώ ιδιαίτερα), αλλά το επαναλαμβάνω: 20.000 χωρίς μια ποτηροθήκη, ένα υποβραχιόνιο στο πίσω σαλόνι, το θεωρώ μείον. Το octavia ούτε με κιάλια δε το βλέπει σε προσφορά ποιότητας, χώρων, επιπλέον πρακτικότητας και αξιοπιστίας (όση χλεύη κι αν βγάλουν κάποιοι, sorry, ξεκολλήστε από ταμπέλες και ονόματα), στο auto festival βρίσκονταν το ένα απέναντι από το άλλο, όλοι αυτό σχολίαζαν. Μόνο φάουλ, όπως επισήμανες, η απουσία πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα στις πρώτες εκδόσεις (πλην rs δλδ, γεγονός που το έχω σχολιάσει πολλές φορές στο παρόν chat). Το I-30 δεν είναι coupe, πρέπει να προσφέρει και για τους 4, όχι μόνο για τους 2.
ΦΙΛΕ ST,δεν λες ομως τπτ για το τιμονι του φορντ η την αναρτηση?αποκλειεται το χιουνται να ναι κει καλυτερο οπως ουτε στον κινητηρα!! focus , golf . astra απο ευρωπη μερια εχει η σειρα κ δεν το λεω μονο εγω . . τωρα να μπει σφηνα το ατολμο ακομψο διχως ταυτοτητα coupe hatch το κοβω λιγο ακυρο,σορυ κιολας,αποψη μου.
Και κάτι που ξέχασα να πω ότι αν πάρεις την premium περνεις υποχρεωτικα και το ηλεκτρικό χειρόφρενο (ξενερωμα). Επίσης σε σχόλια δοκιμής του hatchback στο Autotriti νομίζω ηταν αν και εφαγα τον κόσμο να το βρω δεν τα καταφερα, έγραφε κάποιος ότι έμεινε πολύ ευχαριστημένος οδηγώντας το αν και σε αίσθηση και ηχομόνωση έλεγε υπολείπεται σε σχέση συγκεκριμένα με το golf και επίσης ότι το προηγούμενο i30 είχε καλύτερη ηχομόνωση...μπόινγκ!
φίλτατοι μου..είπαμε ..μεχρι τα 18000 ευρώ, να βαζουμε στις αγορες και ε΄να ανωτερο όριο ...αυτό τον καιρό και με τον εξοπλισμό που έχει είναι το καλυτερο, Το σιβικ έχει 4000 ευρώ περισσοτερα και δεν είμαι σιγουρος αν εχει παραπλησιο εξοπλισμο ..τι να λέμε ..με 22000 μετα γιατι να μην αγορασεις .."Μερσεντε" ..
Και να συμπληρωσω λεγοντας οτι επειδη στο hatchback στην εκδοση style εχω μπει 2 φορες να πω οτι λιγο μουντο και δεν ξεχωριζει. Στην εκδοση premium που το εχω δει μονο απο φωτογραφιες υπαρχει μια διχρωμια στο ταμπλο που το ομορφαίνει αλλα παει υποχρεωτικα με τις ακριβες εκδόσεις /κινητήρες (στο χιλιαρι δεν παιζει) Επισης η ταμπλέτα στο κεντρο μπορει να ειναι πιο εργονομικη σε σχεση με το να ηταν εντοιχισμενη αλλα εμενα δεν μου αρεσει καθολου.
Όλα ωραία και καλά, αυτό που με ενόχλησε κάπως είναι η φτώχεια του συγκεκριμένου μοντέλου στο χώρο των επιβατών. Παντελής έλλειψη ανέσεων, ούτε μια ποτηροθήκη, ούτε θήκες στις πλάτες των καθισμάτων, απουσία ενός μπράτσου στη μέση του σαλονιού, η διαφορά εμφανής σε σχέση με μπροστά και σε σύγκριση με μοντέλα άλλων εταιριών. 20.000 ευρώ και να βλέπεις το μεσαίο τεμπέλη σκέτο χωρίς έναν πχ αεραγωγό. Ακόμη και στα skoda δεκαετίας το θεωρούσαν δεδομένο (επίτηδες επέλεξα τη skoda λόγω ίδιας "τοποθέτησης" από πολλούς στο ίδιο επίπεδο image-που προσωπικά όποιος με ρωτήσει, απέχουν, μια ματιά στα αντίστοιχα μοντέλα που βρίσκονταν στο auto festival απέναντι έπειθαν και τον πλέον δύσπιστο).