Μαζί με τις αισθητικές και αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, η ανανεωμένη έκδοση του Hyundai i30 N (διάβασε εδώ για όλη την οικογένεια N της Hyundai και δοκιμή της στην πίστα των Μεγάρων) έφερε για πρώτη φορά και την αυτόματη έκδοση, που λανσάρει το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων Ν-DCT. Το νέο κιβώτιο είναι διαθέσιμο μόνο στην «καλή» έκδοση Performance Pack των 280 ίππων, οι οποίοι χάρη σε ειδική λειτουργία γίνονται 290 για 10 δλ.! Μετά από ένα κρυωματάκι 40 δλ., η σπέσιαλ λειτουργία Ν Grin Shift μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.
Οι σφυρήλατες 19αρες ζάντες αλουμινίου στο i30 N Performance είναι ελαφρύτερες κατά 14 κιλά και περιβάλλονται από τα ειδικά για το hot hatch της Hyundai, Pirelli P Zero. Η ανανέωση έφερε και αεροδυναμικές βελτιώσεις που υπάρχουν φυσικά και στην έκδοση με το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη N-DCT.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Το αυτόματο i30 N έχει και άλλες αποκλειστικές τεχνολογίες, που τονίζουν τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα του κορέατικου hot hatch. Υπό αυτό το πρίσμα, δικαιολογείται με το μεγαλύτερο μέρος από τα 4 χιλιάρικα που κοστίζει παραπάνω η συγκεκριμένη έκδοση σε σχέση με τη χειροκίνητη (δες εδώ την αναλυτική δοκιμή), φτάνοντας τελικά στα 41.490 ευρώ.