Στο δρόμο: Ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και αποτελεσματικότητα
(24/2/2025)
Η ανάρτηση λειαίνει αποτελεσματικά και αθόρυβα τις περισσότερες ανωμαλίες που θα συναντήσουν οι τροχοί.
Το Hyundai i30 χάρη στη στάνταρ πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, καταφέρνει να έχει μια εξαιρετικά ισορροπημένη συμπεριφορά στο δρόμο, όπως είχαμε γνωρίσει και από το προ ανανέωσης μοντέλο.
Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, η ανάρτηση μαζεύει τις κλίσεις, κουμαντάρει το αμάξωμα και δίνει την πολυπόθητη ουδετερότητα στις αντιδράσεις, με το πίσω άκρο πάντως να διεκδικεί μερίδιο εμπλοκής στα δρώμενα, αν το επιδιώξει και ο οδηγός. Εξαιρετικά και τα φρένα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε -μετρημένη από εμάς- αποτελεσματικότητα, με το 100-0 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 34,6 μέτρα. Αν υπήρχε πιο στιβαρή αίσθηση από το τιμόνι και κυρίως ένα πιο γρήγορο κιβώτιο, θα μιλούσαμε και για ένα top fun to drive μικρομεσαίο.
Βέβαια εντός πόλης το αυτόματο κιβώτιο και το ελαφρύ τιμόνι καθιστούν άνετο και εύκολο το χειρισμό του, με τους κακοτράχαλους δρόμους να μην επηρεάζουν την άνεση στο δρόμο και την ανάρτηση να λειαίνει αποτελεσματικά και αθόρυβα τις περισσότερες ανωμαλίες που θα συναντήσουν οι τροχοί.