Το σύνολο παρά τη μείωση στην ισχύ, δεν έχει χάσει την καλή του απόκριση και το τράβηγμα από χαμηλά, ειδικά έχοντας επιλέξει τη Sport λειτουργία στο σύστημα παραμετροποίησης.
Ο 1,5 λτ. turbo 4κύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού βενζίνης «έχασε» 20 ίππους, σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, λόγω νέων ρυθμίσεων, όχι όμως και τη ροπή του που παρέμεινε στα 253 Νm από τις 1.500 σ.α.λ.. Όπως είδαμε και στη δοκιμή της χειροκίνητης έκδοσης, το σύνολο παρά τη μείωση στην ισχύ, δεν έχει χάσει την καλή του απόκριση και το τράβηγμα από χαμηλά, ειδικά έχοντας επιλέξει τη Sport λειτουργία στο σύστημα παραμετροποίησης. Μάλιστα λόγω και αυτόματου κιβωτίου, οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι αρκετά τονισμένες με το 60-100 χλμ./ώρα και το 80-120 να έρχονται σε 5,3 και 6,8 δλ. (6,4 και 9,4 αντίστοιχα χρειάζεται η χειροκίνητη έκδοση).
Η συνολική λειτουργία του κινητήρα χαρακτηρίζεται πολιτισμένη, με την ισχύ να περνάει με αρκετά γραμμικό τρόπο στους τροχούς και το σύνολο μόνο στις ψηλές στροφές να βγάζει ένα θόρυβο, ανεπαίσθητο ωστόσο σε ένα μη «μυημένο» αυτί.
Η κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας κυμαίνεται στα φυσιολογικά 7,8 λτ./100 χλμ., ελάχιστα παραπάνω από αυτή της χειροκίνητης έκδοσης που είναι στα 7,5 λίτρα.