Βγάζει 5 λιγότερα άλογα με πριν, αλλά έχει ίδιες επιδόσεις
Έχει φρένα μοντέλου GTi, 36,6 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα
Με 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service δεν σκέφτεσαι το μετά
Από 17.290 ευρώ με 79 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, στα 19.390 η έκδοση GT-Line
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Βγάζει 5 λιγότερα άλογα, αλλά έχει ίδιες επιδόσεις
Το ανανεωμένο Kia Picanto στην κορυφαία του έκδοση GT-Line αποδίδει 79 ίππους, δηλαδή 5 λιγότερους από το προ-ανανέωσης μοντέλο (με τη ροπή να πέφτει στα 113). Βέβαια παρά τη μείωση στην ισχύ που έγινε για λόγους οικονομίας, οι επιδόσεις παραμένουν αμετάβλητες, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,5 και 10,7 δλ. αντίστοιχα.
Από 17.290 ευρώ με 79 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, στα 19.390 η έκδοση GT-Line
Το εν λόγω σύνολο σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων, είναι διαθέσιμο από 17.290 ευρώ, στο εξοπλιστικό επίπεδο Optimum (δείτε τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kia Picanto). Παράλληλα, το Picanto έχει μια από τις καλύτερες εγγυήσεις της αγοράς, 7 έτη ή 160.000 χλμ. και 5 χρόνια δωρεάν service. Από εκεί και πέρα, για την έκδοση GT-Line το κόστος ανεβαίνει στα 19.390 ευρώ. Βέβαια η GΤ-Line πρόκειται για μια έκδοση που εκτός των εξτρά σε εξοπλισμό (όπως αναδιπλούμενοι καθρέπτες, πλήρη LED φώτα) διαθέτει και ένα σπορτίφ bodykit και αντίστοιχο φινίρισμα στην καμπίνα. Μια πολύ σημαντική διαφορά είναι πως η GT-Line έκδοση εφοδιάζεται με δισκόφρενα και όχι με ταμπούρα.
Η GΤ-Line έκδοση εκτός των έξτρα σε εξοπλισμό, διαθέτει και ένα σπορτίφ bodykit και αντίστοιχο φινίρισμα στην καμπίνα
Έχει φρένα μοντέλου GTi, 36,6 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα
Πιθανότατα και σε αυτό το χαρακτηριστικό να οφείλεται και η εξαιρετική επίδοση του Picanto στη δοκιμασία των φρένων. Τα 36,6 μέτρα είναι εξαιρετική επίδοση για μίνι μοντέλο, αν και δε μας εκπλήσσει, καθώς τα μοντέλα της Kia φημίζονται για τα καλά τους φρένα.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του ανανεωμένου Kia Picanto 1,2 79 PS Autο GT-Line
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Πιο δυναμικό μέσα-έξω και συνολικά καλαίσθητο |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κιβώτιο: Έχει νεύρο, το κιβώτιο θέλει εξοικείωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστο και ικανό για μίνι |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |