Κινητήρας-Κιβώτιο: Έχει νεύρο, το κιβώτιο θέλει εξοικείωση
(22/1/2025)
Το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο των 79 ίππων και των 113 Nm ροπής, διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία και κινεί ικανοποιητικά το μίνι της Kia
Το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο των 79 ίππων και των 113 Nm ροπής, διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία και κινεί ικανοποιητικά το μίνι της Kia. Λόγω του kickdown οι ρεπρίζ έχουν περισσότερο νεύρο από τη χειροκίνητη έκδοση και είναι πιο σβέλτες, αν και το 0-100 είναι εξαιτίας κιβωτίου πιο αργό. Συγκεκριμένα, το κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων με τη βοήθεια ενός ρομποτικού συμπλέκτη και έτσι ο οδηγός έχει την αίσθηση του αυτόματου κιβωτίου μιας και χρησιμοποιεί μόνο γκάζι και φρένο. Όμως, όπως όλα τα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα κιβώτια έτσι και το ΑΜΤ της Kia απαιτεί έναν χρόνο εξοικείωσης: Σε αστικές συνθήκες το κιβώτιο σε κερδίζει με τη λειτουργία του και είναι ομαλό, αλλά αν αποφασίσεις να κινηθείς πιο σβέλτα έχει στιγμιαία αδράνεια, η οποία θέλει π.χ. προσοχή κατά το απότομο «πέταγμα» στις διασταυρώσεις. Όσον αφορά στην κατανάλωση οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή 6,8 λτ./100 χλμ., όσο δηλαδή και της χειροκίνητης έκδοσης.