Με την αισθητική, αλλά κυρίως με την τεχνολογική αναβάθμιση από το 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, η κορυφαία έκδοση του Kia Rio τονίζει την ανταγωνιστικότητά της.
Οι αισθητικές αλλαγές στο ανανεωμένο Kia Rio βελτίωσαν την νεανική εικόνα του κορεάτικου μικρού και όσο διακριτικές και να είναι δεν περνούν απαρατήρητες: Ανασχεδιασμένη και πιο λεπτή γρίλια στη μάσκα, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και νέα full LED φώτα. Ακόμη πιο ξεχωριστή βέβαια είναι η έκδοση GT Line του μοντέλου δοκιμής με 8άκτινες 17άρες ζάντες, σπορτίφ λεπτομέρειες, διπλή εξάτμιση και πίσω αεροτομή, πλαϊνά μαύρα μαρσπιέ, αλλά και προβολείς ομίχλης LED «ice cube». Η ουσία όμως βρίσκεται στο ήπια υβριδικό σύνολο, που κινεί την κορυφαία έκδοση του Kia Rio με τα 120 άλογα και το στάνταρ 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7-DCT.
Η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα είναι διαθέσιμη από το μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο της γκάμας, την GL Optimum, με την τιμή να ανέρχεται στα 20.190 ευρώ, που με δεδομένο το στάνταρ 7-DCT κιβώτιο δεν είναι τόσο υψηλή, όσο αρχικά δείχνει για μοντέλο της μικρής κατηγορίας. Παράλληλα, το συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού είναι πληρέστατο σε στοιχεία άνεσης, αλλά και ασφάλειας με στάνταρ τη σουίτα ADAS. Η GT-Line είναι ακόμα πιο πλήρης (μεταξύ άλλων έχει κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17''), έχει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά, αλλά και τιμή 21.290 ευρώ. Δεδομένη είναι φυσικά η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρει η κορεάτικη φίρμα.
Στάνταρ το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7-DCT στην έκδοση των 120 ίππων. Οι «χειροκίνητες» εναλλαγές σχέσεων γίνονται μόνο από τον επιλογέα.
Παραμένει νεανικό και γεροδεμένο, αλλά το ταμπλό δείχνει καλύτερα φινιρισμένο. Ξεχωρίζει η νέα κεντρική οθόνη των 8 ιντσών. Η έκδοση GT Line της δοκιμής διαθέτει χαρακτηριστικές σπορ λεπτομέρειες.
Στην ήδη νεανική και γεροδεμένη καμπίνα ξεχωρίζει η νέα κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών, αλλά και η υψηλότερης ανάλυσης ψηφιακή οθόνη των 4,2" μέσα στον πίνακα οργάνων, που πλέον έχει και ένδειξη για τη ροή ενέργειας στο ήπια υβριδικό σύνολο. Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό παραμένουν, αλλά δείχνουν καλύτερα φινιρισμένα, ενώ η έκδοση GT Line της δοκιμής διαθέτει χαρακτηριστικές σπορ λεπτομέρειες. Σε επίπεδο ευρυχωρίας το Rio συνεχίζει να προσφέρει μια ικανοποιητική καμπίνα και 325 λίτρα για αποσκευές.
Νέα υψηλής συνδεσιμότητας οθόνη 8 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό του ανανεωμένου Kia Rio.
To πακέτο «EcoDynamics+», όπως το ονομάζει η Kia, συνδυάζει τον 3κύλινδρο, με τεχνολογία μεταβαλλόμενης διάρκειας βαλβίδων, βενζινοκινητήρα 1,0 T-GDi με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του χώρου αποσκευών και μια μίζα-δυναμό. Η συνδυαστική ισχύς παραμένει στα 120 άλογα, αλλά η ροπή αυξήθηκε κατά 16% φτάνοντας τα 200 Nm, που όμως αποδίδονται πλέον σε λίγο υψηλότερες στροφές (2.000-3.500 σ.α.λ.). Στην πράξη το σύνολο έχει τονίσει τη ζωντάνια του, όπως δείχνουν οι κατάτι πιο ζωηρές ρεπρίζ, ενώ ο εξηλεκτρισμός έχει βελτιώσει την λειτουργία, αλλά κυρίως τη μέση κατανάλωση που μειώθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO και στρωτή οδήγηση μπορεί να πέσει και στα 7,0 λτ./100 χλμ. Αν και το 7άρι διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο κάποιες φορές δείχνει κάπως νευρικό στο ξεκίνημα και κάπως νωθρό στο kickdown όταν οδηγείς για ώρα χαλαρά, τελικά ικανοποιεί και μάλιστα ειδικά μέσα στην πόλη, όπου απαλλάσσει από το άγχος της εναλλαγής σχέσεων. Με το σπορ πρόγραμμα αφήνει τον κινητήρα να φτάνει αρκετά ψηλά πριν αλλάξει σχέση, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επιλογής χειροκίνητων αλλαγών, μόνο όμως από τον λεβιέ μιας και δεν υπάρχουν paddles στο τιμόνι, τα οποία θα θέλαμε.
Η ουσία στο ανανεωμένο Kia Rio βρίσκεται στο 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο, που κινεί την κορυφαία έκδοση του Kia Rio με τα 120 άλογα και το στάνταρ 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7-DCT.
Ο οδηγικός χαρακτήρας του Rio δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης και στον δυναμισμό.
Ο οδηγικός χαρακτήρας του Rio δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης και τον δυναμισμό, όπως ορίζεται από τη σφιχτή του ανάρτηση και την ουδετερότητα σε συνθήκες οριακές (από τη βασική έκδοση υπάρχει στάνταρ ηλεκτρονική κατανομή πέδησης, αλλά και ροπής στις στροφές) , αλλά και τη δυνατότητα για παιχνιδίσματα. Πλαίσιο, ανάρτηση και κινητήρας συνεργάζονται πολύ καλά ολοκληρώνοντας τη θετική εντύπωση. Αν μάλιστα και το τιμόνι έδινε ακόμα καλύτερη πληροφόρηση και είχε paddles για εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα, το κορυφαίο Rio θα ήταν σίγουρα ανάμεσα στα πιο fun to drive μοντέλα της κλάσης του. Από την άλλη βέβαια, το «τίμημα» της σφιχτής ανάρτησης και των 17 ιντσών τροχών του μοντέλου δοκιμής, είναι κάποιες κακοτεχνίες του δρόμου να γίνονται αντιληπτές με θόρυβο στην καμπίνα. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο και το αυτόματο κιβώτιο κάνει τη δουλειά για κορυφαία ευκολία χρήσης. Τέλος, αξίζει και πάλι μια αναφορά στα φρένα (με δίσκους και στους πίσω τροχούς) που χρειάστηκαν μόλις 36,4 μ. για να σταματήσουν το Rio από τα 100 χλμ./ώρα.
To πακέτο «EcoDynamics+» έχει τονίσει τη ζωντάνια του Rio, όπως δείχνουν οι ρεπρίζ, ενώ ο εξηλεκτρισμός έχει βελτιώσει τη μέση κατανάλωση.
Το ανανεωμένο και εξηλεκτρισμένο Kia Rio με τον 1.000άρη κινητήρα 120 ίππων, έρχεται για να τονίσει περισσότερο τα σπορτίφ στοιχεία του. Η τιμή του με δεδομένο το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και την πληρότητα εξοπλισμού βρίσκεται εντός των πλαισίων της αγοράς, ενώ πολύ σημαντικό ατού είναι η 7ετής εγγύηση.