ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μοντέρνο και καλοραφιναρισμένο το εσωτερικό του Stonic, στο οποίο θα συναντήσουμε μόνο σκληρά υλικά.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μοντέρνο και καλοραφιναρισμένο το εσωτερικό του Stonic, στο οποίο θα συναντήσουμε μόνο σκληρά υλικά.

Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας

104.585 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2022)

Εσωτερικό: Με φρέσκο νεανικό αέρα

Στο στάνταρ εξοπλισμό του Kia Stonic θα συναντήσουμε 8άρα οθόνη αφής.

Στο στάνταρ εξοπλισμό του Kia Stonic θα συναντήσουμε 8άρα οθόνη αφής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο εσωτερικό του Stonic ακολουθείται μια οριζόντιας σχεδίασης λογική. Στο πάνω μέρος  θα συναντήσουμε τη νέα έγχρωμη οθόνη αφής 8ΆΆ με τις διευρυμένες δυνατότητες διασύνδεσης και τον ημιψηφιακό πίνακα με την οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά όργανα. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά καλοφινιρισμένα και κυρίως γερά συναρμολογημένα, ενώ οι νέες επενδύσεις αφήνουν μια πιο ποιοτική αίσθηση στην αφή.

Από πλευράς χώρων, το Stonic μπορεί να μην είναι το πιο γενναιόδωρο μοντέλο της κατηγορίας, κυρίως λόγω της μέτριας χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ που δεν ξεπερνά τα 352 λτ., ωστόσο θα χωρέσει άνετα 4 ενήλικες με επαρκή χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι τους.
 
Κινητήρας: Εξαιρετική οικονομία με καλές επιδόσεις
Το Stonic εφοδιάζεται με τον γνωστό 1.000άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης T-GDi των 100 ίππων που ενσωματώνει την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD (διαβάστε εδώ πως λειτουργεί). Αυτή ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, προσαρμόζοντας την ταχύτητα και διάρκεια καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις, προσφέροντας καλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση και ρύπους.

Το σημαντικό, ωστόσο, είναι η προσθήκη του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας/γεννήτριας των 48V, συνδεδεμένης με το στροφαλοφόρο άξονα, η οποία «βοηθάει» τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση και αναλαμβάνει την λειτουργία του start/stop μέσα στην πόλη. Έτσι απέδωσε ακόμα πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά στο σύνολο, με πιο γραμμική και γεμάτη λειτουργία, ενώ παράλληλα συντέλεσε στην περεταίρω μείωση της κατανάλωσης. Η τελευταία μετρήθηκε στα 6,1 λτ./100 χλμ., νούμερο ρεκόρ για μοντέλο της κλάσης του, ενώ ανάλογα της έκδοσης οι ρύποι περιορίζονται ως και 119 γρ./χλμ, άρα δεν πληρώνει τέλη. Αντίστοιχα καλές είναι και οι επιδόσεις του συνόλου, το οποίο χρειάζεται 8,9 και 12,9 δλ. για το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα.   

Αρωγός σε αυτό και το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT. Πρόκειται για έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο by-wire συμπλέκτη, ο οποίος επιτρέπει στο σύστημα stop/start να σβήνει τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, αφήνοντας το αυτοκίνητο να «ρολάρει» ελεύθερο. Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί μόνο με το πρόγραμμα ECO και σε συγκεκριμένες συνθήκες ανάλογα με την ταχύτητα, τη σχέση στο κιβώτιο και την κλίση του δρόμου, ενώ μόλις πατηθεί το γκάζι, το φρένο ή ο συμπλέκτης ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά χωρίς να το καταλάβεις καν και εμπλέκεται ξανά η σχέση που υπήρχε στο κιβώτιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
Autotriti.gr