Εκτός δρόμου, η μαλακή ανάρτηση και η ικανή απόσταση από το έδαφος, δεν θα προβληματίσουν σε διαδρομές με πατημένο χώμα.
Δοκιμή: Lexus NX 300h
116.604 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2015)
Επιμένοντας υβριδικά, η Lexus μέσω του νέου NX δημιουργεί το πρώτο της μεσαίο SUV, που βρίθει από ποιότητα, τεχνολογία και άνεση, σε ένα concept διαφορετικό από τα συνηθισμένα.
Στα γρήγορα- Είναι υβριδικό με βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων- Έχει συνδυαστική ισχύ 197 ίππων- «Καίει» 5,1 λτ./100 χλμ.- Κοστίζει 46.700 ευρώ(+) Εμφάνιση, ποιότητα-πρακτικότητα εσωτερικού, άνεση σε άσφαλτο και χώμα, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας(-) Κατανάλωση υπό πίεση, αίσθηση στο φρενάρισμαΠρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, η Lexus, το πολυτελές κομμάτι της Toyota, λανσάρει το νέο NX. Πρόκειται για το μικρότερο SUV της εταιρείας, το οποίο τοποθετείται λόγω διαστάσεων στα μεσαία SUV (Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLK κ.λπ.). Στη χώρα μας προσφέρεται αποκλειστικά στην υβριδική του έκδοση σε δικίνητη ή τετρακίνητη εκδοχή, ώστε με την οικονομία κίνησης που του παρέχουν οι ηλεκτροκινητήρες του, να συναγωνιστεί τις diesel επιλογές.
Τιμολογιακά, το κόστος του NX 300h ξεκινά από τα 44.700 ευρώ για τη δικίνητη έκδοσή του ή τα 46.700 ευρώ για την τετρακίνητη, βάζοντάς το ακριβώς απέναντι στις αρχικές diesel επιλογές των ανταγωνιστών του. Σε αυτά τα χρήματα μάλιστα, ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός, αφού περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 8 αερόσακοι, όλο το ηλεκτρικό πακέτο και γενικότερα, όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Το εσωτερικό διέπεται από την πλέον πρόσφατη αισθητική της Lexus, προβάλλοντας υψηλή τεχνολογία και ποιότητα.