Μετά τη ήπια υβριδική τεχνολογία, το Mazda 3 δέχτηκε μια ήπια ανανέωση στην εμφάνιση που τονίζει τις full premium βλέψεις του. Δοκιμάζουμε τη δίλιτρη έκδοση με τα 150 άλογα στη νέα έκδοση εξοπλισμού Homura.
Το Mazda 3 είναι ένα ιδιαίτερο μοντέλο για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας τόσο σε εμφάνιση, όσο και χαρακτήρα. Δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από τις premium προτάσεις, ενώ παράλληλα συγκαταλέγεται στα πιο ευχάριστα, σε οδήγηση, αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το σύνολο δηλαδή είναι εξαιρετικό, όμως τα φορολογικά εμπόδια που βάζει ο 2λιτρος κινητήρας σε συνδυασμό με την τσιμπημένη τιμή αγοράς βάζουν δυσκολίες στον παραδοσιακό αγοραστή της κατηγορίας στην Ελλάδα. Μήπως δεν θα έπρεπε όμως;
Το Mazda3 με τη σχεδιαστική γλώσσα «kodo» προβάλλει έναν έντονα δυναμικό χαρακτήρα. Νέα φανάρια και φλας, ενώ στην έκδοση Homura οι ζάντες των 18 ιντσών είναι μαύρες.
Όπως και να έχει στην τελευταία του εκδοχή, το Mazda 3 ήρθε με μικρές αλλαγές στην εμφάνιση (φρεσκαρισμένα μπροστά φώτα και «ζωντανά» φλας με ροή στην ένδειξή τους), με νέα χρώματα (όπως το Platimum Quartz των φωτογραφιών) και τη νέα έκδοση εξοπλισμού Homura του μοντέλου δοκιμής, που τοποθετήθηκε ένα κλικ πάνω από τη βασική Plus. Όπως προαναφέρθηκε το Mazda 3 στοχεύει σε ένα πιο premium κοινό κάτι που φαίνεται και από την τιμή του (28.667 ευρώ στην έκδοση Plus), που πάντως συνοδεύεται από ένα πλήρες εξοπλιστικό πακέτο. Έτσι στάνταρ, μεταξύ άλλων, υπάρχουν στοιχεία όπως η είσοδος χωρίς κλειδί, οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας, ο αυτόματος 2ζωνικός κλιματισμός, η πλήρης σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, καθώς και η 8,8 ιντσών οθόνη του infotainment. Η νέα έκδοση Homura είναι στα 29.038 ευρώ και χαρακτηρίζεται από τις μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, τα μαύρα καπάκια στους καθρέφτες, τα φιμέ τζάμια και τις κόκκινες ραφές στις επενδύσεις της καμπίνας.