ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά για τη νέα Mercedes C 200 και μάλιστα με την άνεση που προσφέρει, η ισορροπία του συνόλου φαντάζει σχεδόν ιδανική.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

57.247 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2021)

Στο δρόμο: ¶νετη και ευχάριστη σε κάθε διαδρομή

Σε τελική ανάλυση, η οδήγηση και κυρίως η άνεση της νέας C 200 δεν έχει και πολλά να ζηλέψει ακόμη και από την S-Class, τηρουμένων πάντα των σχετικών αναλογιών μεγέθους και τιμής.

Σε τελική ανάλυση, η οδήγηση και κυρίως η άνεση της νέας C 200 δεν έχει και πολλά να ζηλέψει ακόμη και από την S-Class, τηρουμένων πάντα των σχετικών αναλογιών μεγέθους και τιμής.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της, η νέα C 200 δείχνει να έχει ανεβάσει ψηλά τον οδηγικό πήχη. Η εξαιρετική θέση οδήγησης και τα καθίσματα που στηρίζουν σωστά, όντας παράλληλα αναπαυτικά, είναι το προοίμιο. Ευχάριστη έκπληξη η ευκολία οδήγησης και η ευελιξία της με την τελευταία να τονίζεται από την (έξτρα) ενεργητική τετραδιεύθυνση, που όμως δεν διέθετε το μοντέλο της δοκιμής. Από εκεί και πέρα, η C 200 προσφέρει κορυφαία άνεση με την ανάρτηση να κρατά εκτός καμπίνας τις ανωμαλίες του δρόμου και το θόρυβο από τη κύλιση, με έναν πραγματικά αρχοντικό τρόπο. Μόνο στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες η ανάρτηση δεν έδειξε τον απόλυτο ισοπεδωτικό χαρακτήρα λόγω του χαμηλού προφίλ των έξτρα τροχών και του πακέτου AMG.

Σε κάθε περίπτωση όμως η C 200 παρέχει ένα αυξημένο αίσθημα ασφάλειας, που προκύπτει από τη συγκλονιστική σταθερότητα σε ευθείες, αλλά και από το δυναμικό κράτημα, την περιορισμένη κλίση στις στροφές και τα εξαιρετικά φρένα. Οι λειτουργίες Sport και Sport+ θα αρέσoυν στους πιο ενθουσιώδεις οδηγούς. Το τιμόνι αποκτά περισσότερο βάρος και γίνεται πιο άμεσο, ο ήχος του κινητήρα και η απόκριση είναι στο κατάλληλο μήκος κύματος, ενώ με την απενεργοποίηση του ESP οι διαθέσεις του πίσω μέρους γίνονται ενδιαφέρουσες. Η διαφορά με την BMW Σειρά 3 είναι μικρότερη από ποτέ και μάλιστα με την άνεση που προσφέρει η C 200, η ισορροπία του συνόλου φαντάζει σχεδόν ιδανική. Σε τελική ανάλυση, η οδήγηση και κυρίως η άνεση της νέας C 200 δεν έχει και πολλά να ζηλέψει ακόμη και από την S-Class, τηρουμένων πάντα των σχετικών αναλογιών μεγέθους και τιμής.

Η γνώμη μας
Η νέα Mercedes C-Class βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό της χάρη στα καλούδια και στην τεχνολογία που πήρε προίκα από την S-Class. Με εξαιρετική και αρκετά ευχάριστη οδική συμπεριφορά, top επίπεδα άνεσης και high-tech προφίλ είναι το νέο ορόσημο στη μεσαία κατηγορία των πολυτελών σεντάν.

+ Σχεδίαση μέσα-έξω, άνεση, πολυτέλεια, image, κινητήρας-επιδόσεις, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, τεχνολογία
-Απόσβεση στις εγκάρσιες ανωμαλίες (με 18άρες ζάντες)

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL