Δοκιμή: Mercedes C 300 e με 313 PS
Η υβριδική πρίζας C-Class, καταφέρνει να ενθουσιάσει οδηγό και επιβάτες για πολλούς λόγους, από την άνεση στο δρόμο και την καμπίνα, μέχρι τις επιδόσεις αλλά και την πραγματική ηλεκτρική αυτονομία που θυμίζει... ηλεκτρικό και όχι Plug-in.
Έτσι πρέπει να είναι ένα plug-in
Να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι και πολύ θερμός υποστηρικτής των plug-in γιατί τα θεωρώ λίγο-πολύ απαραίτητα ημίμετρα. Πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά για να κινείσαι ηλεκτρικά για 45-50 χιλιόμετρα και να έχεις οικονομία, είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή τους εφόσον πρόκειται για ιδιωτική χρήση, έχουν επιπλέον βάρος λόγω μπαταριών και δυσκολεύονται (μερικά) να φρενάρουν, και εξαιτίας του βάρους αυτού έχουν αναγκαστικά πιο σφικτή ανάρτηση που σημαίνει ότι δεν απορροφάνε τις ανωμαλίες όπως οι συμβατικές εκδόσεις τους. Από την άλλη, βέβαια, έχουν πλεονεκτήματα. Φορτίζουν μέσα σε μία νύκτα στη πρίζα του σπιτιού, κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά για τα κοντινά πήγαινε-έλα, και το σημαντικότερο δεν έχεις το άγχος των ηλεκτρικών ότι θα σου τελειώσει η μπαταρία.
Με το μοντέλο όμως που δοκίμασα στην προκειμένη περίπτωση, όλα όσα ανέφερα ως αρνητικά δεν ισχύουν και έτσι, ενώ περίμενα να οδηγήσω ένα βαρύ plug-in με μικρή ηλεκτρική αυτονομία, έκανα λάθος. Η Mercedes C 300 e είναι το καλύτερο plug-in που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής για δύο λόγους: Πρώτον, η ανάρτησή του είναι τόσο καλοκουρδισμένη που δεν νιώθεις το επιπλέον βάρος, και δεύτερον έχει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, τόση, που ο βενζινοκινητήρας θα δουλέψει μόνο αν φύγεις μια εκδρομή το Σαββατοκύριακο. Ας γίνω όμως πιο αναλυτικός.
Κομψή σε εμφάνιση και με γοητευτικές αναλογίες. Οδηγικά είναι ταξιδιάρα στον αυτοκινητόδρομο και άνετη μέση στην πόλη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »