2 Φωτογραφίες »
Η GLB 200 4MATIC ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και την ποιοτική κύλιση που προσφέρει στο δρόμο. Η ήπια ρύθμιση της ανάρτησης και το μακρύ μεταξόνιο των 2,83 μ..
Οδική συμπεριφορά: Αρχοντική στο δρόμο, αγρίμι εκτός
143.801 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2023)
Η GLB 200 ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και την ποιοτική κύλιση που προσφέρει στο δρόμο. Η ήπια ρύθμιση της ανάρτησης και το μακρύ μεταξόνιο των 2,83 μ. αντιμετωπίζουν με περίσσια ευκολία ακόμα και συνεχόμενες ανωμαλίες στο δρόμο, γεγονός που σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας διαμορφώνουν ένα άκρως ραφιναρισμένο οδηγικό προφίλ. Ακόμα και σε δρόμους με στροφές, οι αναμενόμενες κλίσεις λόγω της απόστασης από το έδαφος (200 χλστ.) είναι λογικές ακόμα και υπό πίεση, χαρίζοντας την αυτοπεποίθηση στον οδηγό να ανεβάσει ρυθμό. Ακόμα περισσότερο δε στο πρόγραμμα Sport όπου ο κινητήρας σε ευχαριστεί με την αμεσότητά του.
Παράλληλα το κράτημα στις στροφές χάρη και στην έξυπνη τετρακίνηση (αυτόματα μοιράζει συνεχώς τη ροπή από 100% μπροστά μέχρι και 50/50 εμπρός-πίσω) είναι αξιοπρόσεκτο και εξασφαλίζει ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και υπό έντονη πίεση.
Αρκετά αποτελεσματική και εκτός δρόμου, όπου ο συνδυασμός των ικανών διαδρομών της ανάρτησης, των κοντών προβόλων, της απόστασής της από το έδαφος και των καλών γωνιών (18ο προσέγγισης, 13,9ο ράμπας και 18,3ο φυγής), όπως φυσικά και της τετρακίνησης (έχει και λειτουργία εκτός δρόμου για μοίρασμα της ροπής ξεχωριστά σε κάθε κινητήριο τροχό) της επιτρέπει να κινείται με περίσσεια άνεση, σε λάσπες, νερολακκούβες και κακοτράχαλα ανισόπεδα σημεία.
2 Φωτογραφίες »
Αρκετά αποτελεσματική και εκτός δρόμου, χάρη στη διαδρομή της ανάρτησης, της απόστασής της από το έδαφος των καλών γωνιών και φυσικά της τετρακίνησης.
Παράλληλα το κράτημα στις στροφές χάρη και στην έξυπνη τετρακίνηση (αυτόματα μοιράζει συνεχώς τη ροπή από 100% μπροστά μέχρι και 50/50 εμπρός-πίσω) είναι αξιοπρόσεκτο και εξασφαλίζει ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και υπό έντονη πίεση.
Αρκετά αποτελεσματική και εκτός δρόμου, όπου ο συνδυασμός των ικανών διαδρομών της ανάρτησης, των κοντών προβόλων, της απόστασής της από το έδαφος και των καλών γωνιών (18ο προσέγγισης, 13,9ο ράμπας και 18,3ο φυγής), όπως φυσικά και της τετρακίνησης (έχει και λειτουργία εκτός δρόμου για μοίρασμα της ροπής ξεχωριστά σε κάθε κινητήριο τροχό) της επιτρέπει να κινείται με περίσσεια άνεση, σε λάσπες, νερολακκούβες και κακοτράχαλα ανισόπεδα σημεία.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: 4κίνητη Mercedes GLB 200 με 163 PS |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κιβώτιο: Καλές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, καλαίσθητο και πολύ πρακτικό |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Αρχοντική στο δρόμο, αγρίμι εκτός |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Τεχνικά Χαρακτηριστικά |