Δοκιμή: Mercedes GLC 300 de 4MATIC
- Κάνει πάνω από 100 χλμ. με μηδέν κατανάλωση
- Όταν «καίει» έχει κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ.
- Τετρακίνητη με 333 άλογα και 750 Nm ροπής!
- Προαιρετικά με αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση
Premium SUVάρα για απόλυτη οικονομία: Και diesel και Plug-in
Η νέα γενιά της Mercedes GLC, του best selling μοντέλου της premium γερμανικής φίρμας, ήρθε για να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία -αυτή των πολυτελών μεσαίων SUV- που οι αγοραστές είναι κάτι παραπάνω από απαιτητικοί ζητώντας τα πάντα όλα σε image, πολυτέλεια και τεχνολογία. Δοκιμάζοντας τη diesel έκδοση, δεν χρειάστηκε πολύ για να διαπιστώσουμε πως η GLC έχει τα προσόντα να γίνει σημείο αναφοράς, άποψη που ενισχύθηκε και από τη δοκιμή της high-tech βενζινάτης Plug-in έκδοσης 400e.
Η έκδοση της νέας GLC που δοκιμάζουμε αυτή τη φορά στοχεύει στην απόλυτη οικονομία μιας και «παντρεύει» το diesel με την plug-in υβριδική τεχνολογία σε έναν συνδυασμό που μόνο η Mercedes συνεχίζει να προσφέρει!
Οπτικά μόνο η ένδειξη 300 de δείχνει την diesel υπόσταση της plug-in GLC, η οποία εντυπωσιάζει με την επιβλητικότητα που της χαρίζουν οι αναλογίες. Η σχεδιαστική κομψότητα ενισχύεται από την όμορφη γρίλια, που αλληλοσυμπληρώνεται με το μεγάλο προφυλαχτήρα και τις εισαγωγές αέρα για ένα ταιριαστό αποτέλεσμα, με τις καμπύλες στο πίσω μέρος να τονίζουν την γοητευτική σιλουέτα της GLC, που ξέρει να κρύβει στο μάτι τον όγκο και τα 4,17 μέτρα της..
Ακόμα πιο γοητευτική είναι όμως η καμπίνα, όπου είναι έκδηλη αίσθηση πολυτέλειας, με προσεγμένη επιλογή υλικών και ένα εντυπωσιακό digital περιβάλλον. Χαρακτηριστικό στοιχείο του τελευταίου είναι η κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment (μπορεί να γίνει ο digital βοηθός σου όταν το καλείς με το γνωστό «Hey Mercedes»), καθώς και ο πίνακας οργάνων που είναι επίσης ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες. Χωροταξικά τώρα η καμπίνα φιλοξενεί με άνεση 5 ενήλικες όντας γενναιόδωρη σε «αέρα» για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια, ωστόσο το πορτ μπαγκάζ έχει περιοριστεί στα 470 λτ. ένεκα της μεγάλης μπαταρίας του plug-in υβριδικού συστήματος. Πάντως έχει κανονικό σχήμα και πίσω πόρτα που λειτουργεί ηλεκτρικά. Στάνταρ φυσικά υπάρχουν όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και τα περισσότερα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, αλλά αυτό είναι αναμενόμενο από ένα premium μεσαίο SUV με κόστος 83.200 ευρώ.
Στην καμπίνα είναι έκδηλη η αίσθηση πολυτέλειας, ενώ ικανοποιεί απόλυτα ο high-tech διάκοσμος, με χαρακτηριστικό στοιχείο την κάθετη, κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών.
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Κάνει πάνω από 100 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα», προαιρετική η αερανάρτηση |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |