Κινητήρας: Οικονομικός, με καλές επιδόσεις & ηλεκτρική αυτονομία 54 χλμ.
26.074 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2019)
Το υβριδικό σύνολο του Outlander PHEV αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων, δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, και μια γεννήτρια 90 Kw. Η συνδυαστική ισχύς του μοτέρ ανακοινώνεται στους 224 ίππους και 338 Nm ροπής, ισχύς που χαρίζει καλές επιδόσεις στο ιαπωνικό SUV, παρά τους σχεδόν 2 τόνους, ειδικά στις κρίσιμες ρεπρίζ, με το 60-100 να έρχεται σε 5,1 δλ. και το 80-120 σε 7,1 δλ..
Φυσικά η ύπαρξη των ηλεκτροκινητήρων αποτελεί εγγύηση για άμεση επιτάχυνση χωρίς την παραμικρή υστέρηση στο γκάζι και παράλληλα μεγάλο εκμεταλλεύσιμο φάσμα της ισχύος του.
Τρία οδηγικά προγράμματα
Το Outlander PHEV προσφέρει τρία Drive Modes με μόνιμη ηλεκτρική τετρακίνηση. Μέχρι μέχρι 135 χλμ./ώρα την κίνηση αναλαμβάνουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες (Pure EV Mode), με τον θερμικό σε αδράνεια, ο οποίος μπαίνει στο παιχνίδι στο «Series Hybrid Mode» ως γεννήτρια για φόρτιση της μπαταρίας των 13,8 kWh. Για ταχύτητες άνω των 135 χλμ./ώρα, ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς, με το εμπρός μοτέρ να υποστηρίζει τον κινητήρα και το πίσω μοτέρ να κινεί τους πίσω τροχούς (Parallel Hybrid Mode).
Ηλεκτρική αυτονομία
54 χλμ. και κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ.
Στην πράξη και αυτό που ενδιαφέρει είναι το τι κερδίζω. Πρώτον μέσα στην πόλη μπορείς πρακτικά να κινηθείς χωρίς σταγόνα καυσίμου. Θεωρητικά το Outlander PHEV έχει τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 54 χλμ., πρακτικά με A/C υπολογίστε γύρω στα 30-35 χλμ., ικανά για σπίτι-δουλειά-ψώνια και τούμπαλιν. Βεβαίως η μπαταρία επαναφορτίζεται κατά την κίνηση, αφού πέρα από τον κινητήρα, υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η οποία ρυθμίζεται από paddles στην κολώνα του τιμονιού. Στο υψηλότερο επίπεδο μάλιστα, η επιβράδυνση είναι αρκετά έντονη σε σημείο που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς το πεντάλ του φρένου σε απλές συνθήκες (π.χ. κόβω λίγο για να στρίψω). Αρκετά κουράσαμε με τα τεχνικά, αυτό που μετράει είναι πως σε μια μικτή διαδρομή η κατανάλωση φτάνει τα 6,4 λτ./100 χλμ.. Αν ξεμείνεις από μπαταρία πάντως, ετοιμάσου αυτό το νούμερο να ανέβει κατακόρυφα, φλερτάροντας με διψήφιο αριθμό.
Αν θυμαμαι καλα ειναι το πρωτο σε πωλησεις plug in SUV στην Ευρωπη την τελευταια πενταετία..αλλα το καλυτερο ειναι οτι βαση των στοιχειων του Γερμανικου ΚΤΕΟ η Μιτσουμπισι ειναι η εταιρεια με τις λιγοτερες βλαβες.. Πιστευω οταν βγαλουν το καινουργιο ηλεκτρικο μικρομεσαιο SUV (λενε θα παρουσιαστει σε ενα μηνα στο τοκυο το μοντελο προπαραγωγης?) θα εχει καλες πωλησεις, γιατι τωρα το υβριδικο outlander παιζει μόνο στην premium κατηγορια, και ας εχει ανταγωνιστικη τιμή.
Αν θυμαμαι καλα ειναι το πρωτο σε πωλησεις plug in SUV στην Ευρωπη την τελευταια πενταετία..αλλα το καλυτερο ειναι οτι βαση των στοιχειων του Γερμανικου ΚΤΕΟ η Μιτσουμπισι ειναι η εταιρεια με τις λιγοτερες βλαβες.. Πιστευω οταν βγαλουν το καινουργιο ηλεκτρικο μικρομεσαιο SUV (λενε θα παρουσιαστει σε ενα μηνα στο τοκυο το μοντελο προπαραγωγης?) θα εχει καλες πωλησεις, γιατι τωρα το υβριδικο outlander παιζει μόνο στην premium κατηγορια, και ας εχει ανταγωνιστικη τιμή.