Η έκδοση Β 200 εφοδιάζεται με τον Μ282 κινητήρα της Mercedes ο οποίος έχει χωρητικότητα 1.332 κ.εκ. και αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (Cylinder Cutoff) που ενεργοποιείται μεταξύ 1.250 -3.800 σ.α.λ. ανάλογα με τις απαιτήσεις ισχύος, ενώ διαθέτει κυλινδροκεφαλή σε σχήμα «Δ» και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα wastegate. Ο υπερσύγχρονος αυτός κινητήρας βενζίνης εντυπωσιάζει με τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά σε όλο το φάσμα περιστροφής του όντας πολιτισμένος και «γεμάτος». Οι επιδόσεις έρχονται να επιβεβαιώσουν την επάρκειά του χαρίζοντας στην Β-Class ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που θα γοητεύσει τον χρήστη σε συνδυασμό μάλιστα με την κατανάλωση που διατηρείται σε πολύ χαμηλά αναλογικά επίπεδα. Αντίστοιχα ικανό και πολιτισμένο στην λειτουργία του είναι και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7G-DCT) με το οποίο συνδυάζεται η έκδοση της δοκιμής αν και στο πρόγραμμα Sport του συστήματος παραμετροποίησης γίνεται πιο απότομο και κρατά τις σχέσεις ψηλότερα.