ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ακόμη και οι ηλιαχτίδες του ήλιου συνωμότησαν για να τονίσουν το πανέμορφο κουπέ αμάξωμα της C-Class Coupe!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακόμη και οι ηλιαχτίδες του ήλιου συνωμότησαν για να τονίσουν το πανέμορφο κουπέ αμάξωμα της C-Class Coupe!

Αυτό το κιβώτιο ταιριάζει γάντι

70.506 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2018)

Κάτω από μακρύ καπό της C-Class Coupe της δοκιμής βρίσκεται ένας γνώριμος, ο 1.600άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας της Mercedes, τον οποίο έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 156 ίππους στις 5.300 σ.αλ. και 250 Nm ροπής, τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα από πολύ χαμηλά, από τις 1.200 έως τις 4.000 σ.α.λ.. 


Το κιβώτιο συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα και έτσι αυτός είναι αφενός οικονομικός σε κατανάλωση, αφετέρου μοιάζει σαν να έχει περισσότερους από 156 ίππους.

Το κιβώτιο συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα και έτσι αυτός είναι αφενός οικονομικός σε κατανάλωση, αφετέρου μοιάζει σαν να έχει περισσότερους από 156 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στα χαρτιά μπορεί τα νούμερα αυτά να φαίνονται οριακά, στην πράξη όμως και με τη συνεργασία του αυτόματου κιβωτίου των 9 σχέσεων οι επιδόσεις είναι παραπάνω από οριακές. Σε σχέση μάλιστα με το 7άρι κιβώτιο που είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν, το 0-100 χλμ/ώρα, αλλά και οι ρεπρίζ βρίσκονται στα ίδια επίπεδα, και επομένως η σημαντική βελτίωση έχει γίνει στον τομέα της κατανάλωσης, αφού πλέον το κιβώτιο είναι πιο μακρύ και δουλεύει σωστά στον αυτοκινητόδρομο, υπό πίεση αλλά και μέσα στη πόλη. Συγκεκριμένα η κατανάλωση στην πράξη έχει πέσει από τα 9,6 στα 9,0 λτ./100 χλμ..
Κατά τα άλλα, το μοτέρ από πλευράς λειτουργίας έχει πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και πολιτισμένη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ αναφορικά με το κιβώτιο αυτό είναι πιο smooth και γρήγορο ταιριάζοντας έτσι στον χαρακτήρα του μοντέλου. Τέλος, σημειώστε ότι όπως συμβαίνει σε άλλα μοντέλα της Mercedes, η C-Class Coupe μπορεί να συνδυαστεί με το σύστημα DYNAMIC SELECT το οποίο, προσφέρει 5 προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, Sport+, Individual) επεμβαίνοντας στο τιμόνι, τον κινητήρα, το κιβώτιο στο σύστημα κλιματισμού, διαμορφώνοντας ανάλογα τον χαρακτήρα της σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού της. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER