Η C-Class Coupe είναι δυναμική στο δρόμο όπως ορίζει ο κουπέ χαρακτήρας της, αλλά και άνετη ταυτόχρονα όπως ορίζει το γράμμα C στο όνομά της.
Σπορ αθλήτρια και άνετη λιμουζίνα
70.508 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2018)
Η C-Class Coupe της δοκιμής είναι ευχάριστη οδηγικά και ξεχωριστή ακόμη και σε αυτή, τη «βασική» έκδοση. Σημειώστε μάλιστα πως στέκεται κατά 15 χλστ. πιο χαμηλά στο έδαφος σε σχέση με την σεντάν έκδοση, και ότι η πιο σφιχτή ανάρτηση συντελεί στην διαμόρφωση ενός ελαφρά πιο δυναμικού οδηγικά πακέτου.
Πιο αναλυτικά, τώρα, στο δρόμο, η C 180 Coupe είναι άνετη με τις ανωμαλίες του δρόμου να φιλτράρονται ικανοποιητικά (ακόμη και με το AMG πακέτο που φόραγε το μοντέλο της δοκιμής), ενώ παράλληλα προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση και παρουσιάζει αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Σε αυτό συμβάλλει το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση.
Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι περιορισμένες, η όλη συμπεριφορά ουδέτερη και οι όποιες υποστροφικές τάσεις στα πολλά χιλιόμετρα, είναι εύκολα και απόλυτα ελεγχόμενες. Τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο, δεν μπορούν να σπάσουν εύκολα από τον κινητήρα και το μόνο που μπορεί να επηρεάσει ελαφρώς την οδική της συμπεριφορά σε στροφές, είναι το σχετικά αυξημένο βάρος της. Στο στοιχείο της πάντως βρίσκεται σε ανοιχτό δρόμο, εκεί όπου παραμένει σταθερή και ευθύβολη, ικανή να διανύσει μεγάλες αποστάσεις με ασφάλεια και άνεση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιο αναλυτικά, τώρα, στο δρόμο, η C 180 Coupe είναι άνετη με τις ανωμαλίες του δρόμου να φιλτράρονται ικανοποιητικά (ακόμη και με το AMG πακέτο που φόραγε το μοντέλο της δοκιμής), ενώ παράλληλα προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση και παρουσιάζει αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Σε αυτό συμβάλλει το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση.
Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι περιορισμένες, η όλη συμπεριφορά ουδέτερη και οι όποιες υποστροφικές τάσεις στα πολλά χιλιόμετρα, είναι εύκολα και απόλυτα ελεγχόμενες. Τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο, δεν μπορούν να σπάσουν εύκολα από τον κινητήρα και το μόνο που μπορεί να επηρεάσει ελαφρώς την οδική της συμπεριφορά σε στροφές, είναι το σχετικά αυξημένο βάρος της. Στο στοιχείο της πάντως βρίσκεται σε ανοιχτό δρόμο, εκεί όπου παραμένει σταθερή και ευθύβολη, ικανή να διανύσει μεγάλες αποστάσεις με ασφάλεια και άνεση.
με τοσα λεφτα δεν παω να παρω μια maserati ghibli η μια jaguar xe και να εχω και αμαξαρα και κινητηρα και να μην ειμαι μαιντανος!!
Αμαξάρα με τα όλα της.Προσωπικά αν διεθετα τόσα χρήματα θα έπαιρνα mustang και θα είχα και διπλά άλογα...