ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Citroen C3, θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

(19/11/2024)
Test νέο Citroen C3 1,2T 100 PS

Test νέο Citroen C3 1,2T 100 PS

- Από 16.900 ευρώ, είναι το φθηνότερο τούρμπο μικρό με +100 άλογα
- Είναι μικρό, αλλά με απόσταση από το έδαφος μεγαλύτερη και από SUV (σχεδόν 20 εκ.)
- Έρχεται με στάνταρ την ανάρτηση «μαγικό χαλί» του C5 Aircross
- Έχει νέο πάτωμα και είναι 100% καινούριο σε σχεδίαση, καμπίνα & κινητήρες

Έχει νέο πάτωμα και είναι 100% καινούριο σε σχεδίαση, καμπίνα & κινητήρες

Το νέο Citroen C3 ήταν ένα από τα μοντέλα που περιμέναμε να δοκιμάσουμε με ανυπομονησία. Πώς να μην ήταν άλλωστε, καθώς σχεδιάστηκε σε λευκή κόλλα χαρτί. Σχεδόν τα πάντα είναι καινούρια. Χτισμένο στην πλατφόρμα SCCP, ειδικά για μικρά και πολύ μικρά αυτοκίνητα, εκ νέου με ξεχωριστή σχεδίαση βασισμένη στο πρωτότυπο Citroen Oli. Επιπλέον για πρώτη φορά, το C3 έρχεται με ηλεκτρικά, αλλά και ήπια υβριδικά σύνολα, τα οποία πλαισιώνουν τη βενζινοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας, με τον γνωστό -τροποποιημένο- 1.200άρη Puretech τούρμπο κινητήρα 100 ίππων.

Είναι μικρό, αλλά με απόσταση από το έδαφος μεγαλύτερη και από SUV (σχεδόν 20 εκ.)

Η Citroen το αναφέρει ως αυτοκίνητο πόλης (4,01 μ. μήκος), ωστόσο θα λέγαμε πως θυμίζει περισσότερο μικρό SUV. Εκτός της τετραγωνισμένης σχεδίασης, έχει απόσταση από το έδαφος 19,7 εκ. (16,3 οι ηλεκτρικές εκδόσεις). Δηλαδή μεγαλύτερη και από παραδοσιακά SUV, όπως το Vitara που έχει 18,5 εκ.. Βέβαια, δεν θα συναντήσουμε κάποιο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης εκτός δρόμου ή άλλα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου οχημάτων, αλλά πλέον πολλά μοντέλα που χαρακτηρίζονται SUV, δεν διαθέτουν κάτι αντίστοιχο.

Έρχεται με στάνταρ την ανάρτηση «μαγικό χαλί» του C5 Aircross

Ξεφεύγοντας από τα στεγανά που ορίζουν τις κατηγορίες και αφήνοντας στην άκρη το αν το νέο C3 είναι υπερυψωμένο μικρό, crossover ή SUV, η λογική του νέου C3, είναι να προσφέρει ευχρηστία, χρηστικότητα, χώρους και άνεση.
Προς αυτή τη κατεύθυνση, το νέο C3 είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις με την ανάρτηση «μαγικό χαλί» που έχουμε γνωρίσει στο μεγαλύτερο C5 Aircross, Citroën Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο νέο C3 να «λειαίνει» τις λακκούβες σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεσαίες ταχύτητες, η ανάρτηση βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος.

Από 16.900 ευρώ, είναι το φθηνότερο τούρμπο μικρό με +100 άλογα

Αυτό πάντως που αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο νέο C3 είναι η τιμή του. Με κόστος από 16.900 ευρώ είναι το φθηνότερο τούρμπο μικρό με +100 άλογα (δείτε αναλυτικά όλες τις τιμές του Citroen C3). Βέβαια, σε αυτήν την τιμή ο εξοπλισμός του C3 είναι λιτός, αφού ούτε οθόνη υπάρχει, ούτε πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Στοιχεία που θα συναντήσουμε από τη δεύτερη έκδοση Plus (από 18.900 ευρώ). Μόνο το Sandero έχει καλύτερη τιμή (από 15.900), αλλά με 90 άλογα και -αν θέλουμε να είμαστε politically correct- στην έκδοση Stepway (που είναι πιο άμεσα ανταγωνιστική) έχει κόστος από 17.740 ευρώ.

Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του νέου Citroen C3 1,2Τ 100 PS
 

fiat
CONTI VS NEXEN