6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Fiat 124 Spider το οποίο με την πίσω κίνηση και τα 140 άλογα είναι σίγουρο πως θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό.
Δοκιμή: Fiat 124 Spider
45.713 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2017)
Επιτέλους ένα διθέσιο «ανοιχτό», πισωκίνητο και fun to drive Fiat, έστω και αν για να συμβεί αυτό χρειάστηκε η μαγιά και το DNA του Mazda MX-5…
What is new
- Πισωκίνητο roadster «αδελφό» με το Mazda MX-5
- Χειροκίνητη υφασμάτινη οροφή
- Με 1,4 MultiAir 140 ίππων
- 0-100 σε 7,8 δλ
Η πίσω κίνηση του Fiat 124 Spider θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό. Μέχρι σε ένα σημείο όμως γιατί η απουσία μπλοκέ διαφορικού δεν βοηθά στην γλιστερή άσφαλτο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Από 31.000 ευρώΤο 124 Spider σηματοδοτεί την επιστροφή της Fiat στα roadster μετά από 3 δεκαετίες και βάλε, όταν και σταμάτησε η παραγωγή του τότε ανοιχτού διθέσιου μοντέλου της ιταλικής φίρμας, που λανσαρίστηκε το 1966 με το ίδιο όνομα. Για μισό λεπτό, όμως. Δέκα δεν είναι τα χρόνια από την διακοπή παραγωγής της Barchetta του 1995; Ε, δε θα θεωρήσουμε το πισωκίνητο 124 Spider διάδοχο της «βαρκούλας», που μπορεί να ήταν όμορφη στα μάτια και ευχάριστη στην οδήγηση, αλλά από κάτω από το… χαλάκι έκρυβε ένα ωραιότατο προσθιοκίνητο Fiat Punto.
Εν πάση περιπτώσει, η αναβίωση του 124 Spider έγινε εφικτή χάρη στο μεγάλο ιταλοιαπωνικό deal μεταξύ Fiat και Mazda. Η ιαπωνική φίρμα άλλωστε θεωρείται μετρ στην κατηγορία, αφού ήταν εκείνη που το 1989 λάνσαρε το ΜΧ-5 φουντώνοντας ουσιαστικά τη φλόγα στα μικρά, διθέσια, ανοιχτά και πισωκίνητα αυτοκίνητα. Με μία λέξη στα roadster. Ο όμιλος FCA δεν είχε να ασχοληθεί πολύ με το συγκεκριμένο μοντέλο, αφού έπαιξε μόνο το ρόλο του χρηματοδότη του όλου εγχειρήματος. Έτσι, η Mazda έφτιαξε το δικό της 4ης γενιάς MX-5 και στην ίδια της μονάδα στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας συναρμολογεί το Fiat 124 Spider για λογαριασμό ιταλικής φίρμας με τον 1,4 MultiAir κινητήρα να ταξιδεύει στην Απω Ανατολή για να ολοκληρώσει την συναρμολόγηση.
Ιταλικό στυλ με ρετρό επιρροές
Μπορεί το Fiat 124 Spider να είναι το… MX-5 αλά ιταλικά σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, ωστόσο η εμφάνιση του είναι εντελώς διαφορετική συνδυάζοντας το κλασικό με το μοντέρνο. Αλλωστε οι Ιταλοί είναι «μανούλες» σε κάτι τέτοια. Το 124 Spider έχει μήκος 4.054 χλστ. όντας μακρύτερο (+130 χλστ.) και φαρδύτερο (+10 χλστ.) από το ΜΧ-5.
Μπορεί οι μεγαλύτεροι πρόβολοι να χαλάνε -στα δικά μας μάτια τουλάχιστον- τις ιδανικές αναλογίες, στην πράξη όμως ο πίσω χαρίζει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από αυτόν του ΜΧ-5. Κατά τα άλλα, το Centro Stile της Fiat διατήρησε σε πολύ μεγάλο βαθμό λεπτομέρειες του Fiat 124 Spider του 1966, το οποίο είχε σχεδιάσει ο μετρ του είδους Σέρτζιο Πινινφαρίνα. Έτσι, το καπό διαθέτει έντονες «νευρώσεις», τα φανάρια μπροστά είναι στρογγυλά, η ουρά είναι ανασηκωμένη, τα πλευρά διατρέχει μια χαρακτηριστική ακμή και τα «πλευστά» πίσω φανάρια είναι και πάλι μακρόστενα. Όπως και να έχει ένα είναι σίγουρο: To Fiat 124 Spider δεν περνά ποτέ απαρατήρητο!
Από 30.670 ευρώ
Το νέο Fiat 124 Spider είναι διαθέσιμο στην χώρα μας σε δυο εξοπλιστικές εκδόσεις με την τιμή της βασικής (Spider) να ανέρχεται στα 30.670 ευρώ και της πιο πλούσιας έκδοσης Lusso να κοστίζει 33.000 ευρώ. Και οι δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες σε 8 χρώματα, ενώ ακόμη και στη βασική έκδοση ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης.
Ηθελα να ρωτησω αν το AUTOTRITI θα κανει καποιο αρθρο για το ΣΚΑΝΔΑΛΟ μεγατονων του VW GROUP που εβγαλε το Der Spiegel για 800.000 αορατες ταξινομισεις στην Γαλλικη αγορα......?????Φουσκωνοντας τις πωλησεις για να λεμε οτι ειμαστε πρωτοι και οτι χτυπαμε πρωτιες......Τελικα και εδω για απατη μιλαμε......Η αντιδραση του VAG ηταν ''δεν σχολιαζουμε'' και για τα ματια του κοσμου εδιωξαν τον εκει αρχιμάγειρα υπευθυνο του VW Group
Το Spider της Fiat είναι μοναδικό και με μία ιστορία 50 ετών.To design παραπέμπει στο θρυλικό μοντέλο τουλάχιστον εξωτερικά και στο δρόμο είναι πολύ καλό και δυνατό. Το εσωτερικό του θα ήθελε κάτι από το παρελθόν μία πινελιά,αλλά δεν μπορούμε να έχουμε και πολλές απαιτήσεις μια που το project είναι κοινό από την Mazda και Fiat. Όσο αφορά την τιμή είναι στα 20.600 ευρώ προ φόρων,δεν φταίει η Fiat αν εμείς στην Ελλάδα και σε Κάποιες άλλες χώρες φορολογούν άγρια λες και αγοράζουμε κάποια Ferrari.Η Αγγλία,η Αμερική,η Γερμανία,η Ισπανία και η Κύπρος το πουλούν με τους φόρους στα 23.000-24.000 το απλό και το Lusso γύρω στα 25.500-26.500. To αυτοκίνητο μετράει!!
Αδικαιολόγητα ακριβό. 10 χιλιάρικα φθηνότερο θα έπρεπε να είναι. Εκτός της οικονομικής κρίσης, θα ήθελα να μάθω ποιος θα σκάσει από 31 χιλιάρικα για αυτό το αμάξι το οποίο μεταπωλητικά μετά από 3 χρόνια δεν θα το πουλάει ούτε 8 χιλιάρικα.