ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Ka+ με τον κινητήρα 1,2 λτ. απόδοσης 85 ίππων, που για πρώτη φορά έρχεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο. Πως τα καταφέρνει άραγε στο δρόμο;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Ka+ με τον κινητήρα 1,2 λτ. απόδοσης 85 ίππων, που για πρώτη φορά έρχεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο. Πως τα καταφέρνει άραγε στο δρόμο;

Δοκιμή: Νέο Ford Ka+

41.957 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2016)

Στη νέα του, τρίτη γενιά, το Ford Κa έγινε… Ka+ και το «+» υποδηλώνει περισσότερο αυτοκίνητο από κάθε άλλη γενιά του. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου και μάθετε τα πάντα γι` αυτό.

+ Εξοπλισμός, χώροι, πρακτικότητα, αίσθηση τιμονιού/κιβωτίου, λειτουργία ανάρτησης, ορατότητα, ευκολοδήγητος χαρακτήρας

Zoom στο εξωτερικό του Ford Ka+.

Zoom στο εξωτερικό του Ford Ka+.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Ποιότητα υλικών, συναρμογή
 
H νέα, τρίτη γενιά του Ford Ka, συνοδεύεται από το «+» στην ονομασία της. Ένα «+» το οποίο θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, αλλά κυρίως συν δύο πόρτες, καθώς για πρώτη φορά το λιλιπούτειο μοντέλο της Ford θα το δούμε αποκλειστικά ως 5θυρο. Και αυτό γιατί πλέον οι ιθύνοντες της μάρκας, έπειτα από έρευνες που πραγματοποίησαν, αποφάσισαν πως το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας ενδιαφέρεται κυρίως για πρακτικότητα και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Και αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με 3θυρο αμάξωμα. Εκτός όμως από την αλλαγή στον αριθμό των θυρών, συν έχουμε και στις διαστάσεις του οι οποίες είναι αυξημένες. Συγκεκριμένα, το μήκος του είναι στα 3.929 χλστ. (3.620 χλστ. είναι το τωρινό), το πλάτος του 1.695 χλστ. και το ύψος 1.524 χλστ. Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες αλλαγές στο Ka+, καθώς πλέον βασίζεται σε νέο πάτωμα, σε αυτό του Ford Fiesta, ενώ εφοδιάζεται και με εξελιγμένο, ειδικά για την περίσταση, μοτέρ 1,2 λτ. βενζίνης. Εν ολίγοις το «+» στο όνομα του Ka+ συμβολίζει περισσότερο αυτοκίνητο, από τον προκάτοχό του και φυσικά από την πρώτη γενιά του. 
 
Για όλα τα γούστα
Το Ford Ka+ είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, καθώς θα κάνει καριέρα σε Ασία, Λατινική Αμερική αλλά και Ευρώπη. Ως εκ τούτου, θυσίασε το στιλ, το οποίο δεν ήταν το ζητούμενο εξάλλου. Προτεραιότητα του σχεδιαστικού τμήματος της Ford ήταν να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αποδεκτό από όλους και σε κάθε γωνιά της Γης. Κοινώς, ήθελε το Ford Ka+ να είναι ένα αυτοκίνητο για όλα τα γούστα. Και κατά τη γνώμη μας το πέτυχε, αφού οι γραμμές του μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σίγουρα όμως δεν είναι φλύαρες. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα αμάξωμα χαμηλών τόνων. Στο εμπρός μέρος έχει τη μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες, σήμα κατατεθέν της Ford, ενώ στο πίσω μέρος το έντονο «νεύρο» της πόρτας του πορτμπαγκάζ καθώς και τα φώτα του χαρίζουν λίγη από την φινέτσα του Fiesta. Στο πλάι το «νεύρο» στο ύψος των χειρολαβών, που διατρέχει το αμάξωμα από το πλευρικό φλας εμπρός και καταλήγει στα πίσω φώτα, κάνει το Ka+ να μοιάζει πιο δυναμικό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR