«Αγρίμι» με τρόπους: To Ford Ranger στην έκδοση Wildtrak συνδυάζει την πολυτέλεια και τον δυναμισμό ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τις αρετές ενός σκληροτράχηλου off-road μοντέλου με εντυπωσιακό τρόπο.
Η εντυπωσιακή εμπορική πορεία του Ranger τόσο στην Ευρώπη (πρώτο σε πωλήσεις Pick-Up επί σειρά ετών) όσο και στην ελληνική αγορά, είναι σαφέστατα… φυσική συνέπεια της εξαιρετικής υπεροχής του ελαφρού ημιφορτηγού της Ford έναντι των ανταγωνιστών του.
Πέραν της επιβλητικής σχεδίασης και των ακαταμάχητων ικανοτήτων του, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, το νέο Ranger, ειδικά στην έκδοση «Wildtrak», ξεχωρίζει με την πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας αλλά και τον δυναμικό και συνάμα πολυτελή χαρακτήρα του. Ως διπλοκάμπινο μάλιστα προσφέρει και άπλετους χώρους στο εσωτερικό του για τις ανάγκες μιας οικογένειας.
«Θηριώδης» κινητήρας 213 ίππων & κορυφαίο 10άρι κιβώτιο Ο 2,0λιτρος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας με απόδοση 213 ίππων και μέγιστη ροπή 500 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., φέρει διπλό υπερσυμπιεστή που λειτουργεί εν σειρά από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του, προκειμένου να διασφαλίζεται η μέγιστη απόκριση στις εντολές του οδηγού, παντού και πάντα. Στην πράξη, αποδεικνύεται ιδιαίτερα αθόρυβος (χάρη και στην πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας) ενώ, αρκετά χαμηλά διατηρείται και η μέση κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα και με το πρότυπο WLTP. Ωστόσο, το στοιχείο που ξεχωρίζει στις εκδόσεις Wildtrak, δεν είναι άλλο από το νέο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων, που παρά την αραιά κλιμάκωση των σχέσεων του, είναι σε θέση να μεταβάλλει τη διαδικασία εναλλαγής τους, αναλόγως με το οδηγικό στυλ και τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής (κλίση, φορτίο κ.ά.). Στην πράξη, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και την χειροκίνητη (σειριακή) εναλλαγή τους, ωστόσο η λειτουργία του στο πλήρως αυτόματο mode είναι τόσο μεστή, που σπάνια θα επιλεχθεί αυτή του η λειτουργία.
Εντυπωσιακό σε σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής και άκρως σύγχρονο είναι το εσωτερικό του Ford Ranger Wildtrak.
Το εσωτερικό του Ford Ranger Wildtrack εμφανίζει άμεσα τις επιβατικές «καταβολές» του σε ότι αφορά στην άνεση και την ασφάλεια που προσφέρει, και κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις χάρη στις σκουρόχρωμες επενδύσεις που συνδυάζονται με εκτεταμένη χρήση δέρματος (με πορτοκαλί ραφές) σε διάφορα σημεία όπως το πάνω μέρος του ταμπλό, το τιμόνι, τα καθίσματα κ.ο.κ. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας καθιστά το νέο Ranger Wildtrak ως ένα από τα πληρέστερα οχήματα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών σε αυτόν τον τομέα, με τους επιβαίνοντες να έχουν στη διάθεση τους πλήθος αερόσακων, προηγμένο σύστημα πολυμέσων με δυνατότητα φωνητικών εντολών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα κ.ό.κ.
Αφθονοι είναι οι χώροι στο εσωτερικό του Ranger Wildtrak ενώ ο χώρος φόρτωσης προσφέρει δυνατότητα μεταφοράς φορτίων άνω του 1,0 τόνου.
Παράλληλα, μεγάλο είναι το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος και –κυρίως- το μήκος της καμπίνας, τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, γεγονός που διασφαλίζει άφθονο «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι τους, ακόμη και αν πρόκειται για ενήλικες με ύψος σημαντικά άνω του μέσου όρου. Την ευχάριστη και ικανή εικόνα του συμπληρώνει φυσικά και η καρότσα του που προσφέρει ωφέλιμο χώρο φόρτωσης μήκους 1,61 μ. και πλάτους 1,56 μ, με εσωτερικό πλάτος τοιχωμάτων στα 541 χλστ..
Οι αναρριχητικές ικανότητες του νέου Ranger αποτελούν ένα από τα βασικότερα προτερήματα του έναντι του ανταγωνισμού του.
Ακατάβλητο… παντός εδάφους Αν και σαφέστατα δεν μπορεί να συγκριθεί με τις κορυφαίες –ειδικές- εκδόσεις «Raptor», το Ranger Wildtrak δεν υστερεί και πολύ σε ότι αφορά στις… αναρριχητικές ικανότητες του. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (σ.σ. 237 χλστ.) και υποδειγματική λειτουργία της ανάρτησης, σε συνδυασμό με το υπερσύγχρονο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που ελέγχεται ηλεκτρονικά, το καθιστούν άνετο και προπάντων ασφαλές ακόμη και σε ιδιαίτερα απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Στην άσφαλτο, η ποιότητα κύλισης και η άμεση απόκριση του στις εντολές του οδηγού θα προσφέρουν σαφέστατα έντονες συγκινήσεις στον οδηγό όταν αυτός θα επιλέξει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, με τις όποιες δυναμικές αντιδράσεις του αμαξώματος, να μην… ξαφνιάζουν με τον τρόπο που εκδηλώνονται και να ελέγχονται, από τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Στην άσφαλτο το Ranger Wildtrak είναι σε θέση να κινηθεί με ιδιαίτερα έντονους ρυθμούς, δεδομένων πάντα των μεγάλων διαστάσεων του αμαξώματος και της αυξημένης απόστασης του από το έδαφος.
Η γνώμη μας Η Ford καταφέρνει και συνδυάζει εντυπωσιακά τον σκληροτράχηλο και ικανό χαρακτήρα ενός pick-up με την πολιτισμένη και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά ενός επιβατικού συμβατικού αυτοκινήτου, στην έκδοση Wildtrak του Ranger. Μεγάλη συμμετοχή στο όλο εγχείρημα έχει φυσικά ο ισχυρός πετρελαιοκινητήρας των 2,0 λίτρων καθώς και το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.