Δοκιμάζουμε το Hyundai i20 στην αρχική έκδοση turbo, με τον 1.000άρη κινητήρα και 100 ίππους.
What is new- 3η γενιά i20 - 1,0 λτ. τρικύλινδρος T-GDI με 100 ίππους - Καίει 7,5 λτ./100 χλμ. - Από 17.590 ευρώ (με έκπτωση)
Είναι αλήθεια πως τα νέα μικρά αυτοκίνητα έχουν «ξεφύγει» και σχηματίζουν μια κατηγορία που έχει ιδιαίτερα έντονο συναγωνισμό. Όλες οι προτάσεις έρχονται με μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, καθιστώντας τα πιο φρέσκα, πιο προηγμένα τεχνολογικά και πιο ενδιαφέροντα γενικότερα. Μια τέτοια πρόταση είναι το ολοκαίνουριο 3ης γενιάς Hyundai i20 το οποίο ακολουθεί τη λογική του νεοφερμένου i10 στην μίνι κατηγορία. Όπως κι εκείνο λοιπόν που αν και μίνι φλερτάρει με τον εξοπλισμό και τις τεχνολογίες των μικρών, έτσι και το μικρό νέο i20 εκσυγχρονίζεται παντού και προσεγγίζει τα επίπεδα των μικρομεσαίων μοντέλων. Αυτό ισχύει τόσο σε τεχνολογικό και χωροταξικό επίπεδο όσο και οδηγικό. Ουσιαστικά λοιπόν, μόνο η χαμηλή τιμή του (σ.σ. από 16.390 ευρώ η βασική έκδοση με 1,2 λτ. κινητήρα 84 ίππων) και τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό αποτελούν στοιχεία που μας θυμίζουν πως πρόκειται για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Ας το δούμε όμως αναλυτικά.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Εμφάνιση: Sensuous Sportiness ή μίξη δυναμισμού και τεχνολογίας
Το νέο Hyundai i20 σύστησε τη νέα σχεδιαστική «αντίληψη» της Hyundai, την οποία και ακολουθει έως σήμερα με την ονομασία Sensuous Sportiness. Σύμφωνα με αυτή τη σχεδιαστική γλώσσα, υπάρχει μια αρμονία μεταξύ της αρχιτεκτονικής, του δυναμισμού του στυλ και της τεχνολογίας που καταφέρνει και εκφράζεται και σε αισθητικό επίπεδο. Αφήνοντας τη θεωρία, το Hyundai i20 όντως είναι ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά αυτοκίνητο της κατηγορίας και δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχό του αλλά και ούτε με κανένα άλλο υπάρχον Hyundai στην αγορά σήμερα. Πάνω σε αυτή τη γλώσσα στηρίχθηκε φυσικά και το νέο Hyundai Tucson το οποίο έχει ταράξει τα νερά με τη σχεδίασή του. Το νέο i20 κάνει το level up και μέσω των διαφορετικών αναλογιών και των επιμέρους μοντέρνων στοιχείων. Η οροφή βρίσκεται κατά 24 χιλιοστά χαμηλότερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι 30 χιλιοστά πιο φαρδύ και 5 χιλιοστά πιο μακρύ από αυτό της προηγούμενης γενιάς, με αποτέλεσμα να δείχνει αρκετά πιο δυναμικό. Σε αυτό συμβάλει η σχεδίαση του προβόλου, με τη μεγαλύτερη και ενιαία γρίλια, όπως επίσης και τα πιο αιχμηρά φώτα. Αντίστοιχα και πίσω τα νέα φώτα είναι πιο εντυπωσιακά, με την πινελιά της LED φωτιζόμενης γραμμής που τα συνδέει να κλέβει τον σχολιασμό, ενώ στα πλαϊνά του την εικόνα αυτή διατηρούν και ενισχύουν οι έντονες ακμές που τα διατρέχουν κατά μήκος.