Στο δρόμο: Στιβαρό και ικανό εντός & εκτός πόλης
170.564 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2023)
3 Φωτογραφίες »
Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση επιτρέπει στο Hyundai i20 να παρουσιάσει ένα πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ σε εκτός πόλης διαδρομές, χωρίς ωστόσο να «ξεχνά» και τον ευχάριστο και ευέλικτο αστικό του προσανατολισμό.
Το Hyundai i20 πατάει πάνω σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα η οποία εκτός από πιο στιβαρή και ελαφριά του προσφέρει τη δυνατότητα να ενσωματώσει πάνω του όλα τα προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που το εξοπλίζουν. Η ανάρτησή του αποτελείται από την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα.
Στο δρόμο, το i20 παρουσιάζει άμεσα μια σφιχτή αίσθηση από την ανάρτηση, η οποία ωστόσο δεν επηρεάζει σημαντικά την άνεση του αυτοκινήτου αφού αποσβένει ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες. Αυτή σε συνδυασμό με τα 17ιντσών ελαστικά και ζάντες ευθύνονται για την εμφάνιση σχετικά αυξημένου θορύβου κύλισης. Από την άλλη τα παραπάνω χαρακτηριστικά υπογραμμίζουν πως το πεδίο δράσης του νέου Hyundai i20 δεν εστιάζει αποκλειστικά σε αστικές συνθήκες αφού μπορεί να ταξιδέψει με άνεση και σε εκτός πόλης διαδρομές. Εκεί, η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές και προσφέρει στιβαρό πάτημα, ενώ η οδική του συμπεριφορά στην πίεση είναι ουδέτερη και ασφαλής. Παρά την επιλογή για Sport πρόγραμμα οδήγησης, το σύστημα διεύθυνσης παραμένει και σε αυτή τη θέση αρκετά ελαφρύ και περιορίζει την οδηγική αίσθηση σε σβέλτους ρυθμούς, θυμίζοντας πως προτεραιότητα της Hyundai ήταν η ευελιξία και η ευκολία οδήγησης στην πόλη, κάτι που πετυχαίνει εύκολα το νέο i20.
Τα φρένα τέλος, έχουν καλή αίσθηση και ικανοποιούν με τους αεριζόμενους εμπρός δίσκους και τους απλούς πίσω να το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,8 μ.
3 Φωτογραφίες »
Το Hyundai i20 εμφανίζει λογικές κλίσεις σε δρόμο με στροφές και είναι ουδέτερο και ασφαλές υπό πίεση.
Στο δρόμο, το i20 παρουσιάζει άμεσα μια σφιχτή αίσθηση από την ανάρτηση, η οποία ωστόσο δεν επηρεάζει σημαντικά την άνεση του αυτοκινήτου αφού αποσβένει ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες. Αυτή σε συνδυασμό με τα 17ιντσών ελαστικά και ζάντες ευθύνονται για την εμφάνιση σχετικά αυξημένου θορύβου κύλισης. Από την άλλη τα παραπάνω χαρακτηριστικά υπογραμμίζουν πως το πεδίο δράσης του νέου Hyundai i20 δεν εστιάζει αποκλειστικά σε αστικές συνθήκες αφού μπορεί να ταξιδέψει με άνεση και σε εκτός πόλης διαδρομές. Εκεί, η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές και προσφέρει στιβαρό πάτημα, ενώ η οδική του συμπεριφορά στην πίεση είναι ουδέτερη και ασφαλής. Παρά την επιλογή για Sport πρόγραμμα οδήγησης, το σύστημα διεύθυνσης παραμένει και σε αυτή τη θέση αρκετά ελαφρύ και περιορίζει την οδηγική αίσθηση σε σβέλτους ρυθμούς, θυμίζοντας πως προτεραιότητα της Hyundai ήταν η ευελιξία και η ευκολία οδήγησης στην πόλη, κάτι που πετυχαίνει εύκολα το νέο i20.
Τα φρένα τέλος, έχουν καλή αίσθηση και ικανοποιούν με τους αεριζόμενους εμπρός δίσκους και τους απλούς πίσω να το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,8 μ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Hyundai i20 turbo με 100 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Φρέσκο, high-tech & καλό ποιοτικά |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Στιβαρό και ικανό εντός & εκτός πόλης |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Πολιτισμένος & χωρίς υποβοήθηση |
Σελίδα 5 | Τιμές και εκδόσεις |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας |