5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i30 με τον turbo diesel κινητήρα ισχύος 110 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;
Δοκιμή: Νέο Hyundai i30 1,6 λτ. με 110 PS
64.467 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2017)
Δείτε πώς, το τρίτης γενιάς i30 με μοτέρ πετρελαίου 1,6 λίτρων και 110 άλογα, συνεχίζει την πορεία του προς τα πάνω και αποκτά αυθεντική προσωπικότητα, με τιμή και εξοπλισμό που... μαγνητίζουν.
Είναι το τρίτο i30 σε δέκα χρόνια. Η Hyundai αλλάζει πλήρως το μικρομεσαίο της κάθε πέντε χρόνια, μετρώντας από το 2007 όταν γεννήθηκε το πρώτο i30. Αυτό το βήμα είναι πολύ γρήγορο για τα δεδομένα της κλάσης και δείχνει ότι η κορεατική εταιρεία βλέπει το i30 ως ένα έργο σε συνεχή εξέλιξη και δε διστάζει να το αλλάζει σε βάθος μόλις έχει κάτι νέο να προσφέρει. Συνυφασμένο πια με την Ευρώπη καθώς παράγεται εδώ ήδη από την πρώτη γενιά του, το i30 φτιάχνει έναν ολοένα και πιο στέρεο χαρακτήρα.
Στα εντελώς νέα στοιχεία ανήκει εξΆαρχής η σχεδίαση. Είναι ίσως πιο ήπια από ότι πριν. Ο κ. Σρέιερ, επικεφαλής του ομίλου Hyundai σε θέματα σχεδίασης, αποφάσισε να χαράξει μια πορεία κάπου ανάμεσα στις δυο πρώτες γενιές και να ρίξει λίγο τους τόνους σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο μοντέλο. Δεν υπάρχει παρθενογένεση βέβαια, κι αυτό το ξέρουν όλες οι εταιρείες. Έτσι και στο i30 μπορεί να παρατηρήσει κανείς ίχνη επιρροής από τους καλύτερους της κλάσης του, εκείνους με την πιο δυνατή οπτική παρουσία. Η επιτυχία είναι ότι μέσα από αυτό το χώνεμα βγαίνει ένα προσωπικό, φυσικό και όχι βεβιασμένο στιλ με λιγότερο επιθετική διάθεση αλλά περισσότερη καλλιέργεια και κομψότητα.
Δε μοιάζει πια με Auris. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους είναι δυναμική, αλλά κυρίως ξεχωριστή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στα εντελώς νέα στοιχεία ανήκει εξΆαρχής η σχεδίαση. Είναι ίσως πιο ήπια από ότι πριν. Ο κ. Σρέιερ, επικεφαλής του ομίλου Hyundai σε θέματα σχεδίασης, αποφάσισε να χαράξει μια πορεία κάπου ανάμεσα στις δυο πρώτες γενιές και να ρίξει λίγο τους τόνους σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο μοντέλο. Δεν υπάρχει παρθενογένεση βέβαια, κι αυτό το ξέρουν όλες οι εταιρείες. Έτσι και στο i30 μπορεί να παρατηρήσει κανείς ίχνη επιρροής από τους καλύτερους της κλάσης του, εκείνους με την πιο δυνατή οπτική παρουσία. Η επιτυχία είναι ότι μέσα από αυτό το χώνεμα βγαίνει ένα προσωπικό, φυσικό και όχι βεβιασμένο στιλ με λιγότερο επιθετική διάθεση αλλά περισσότερη καλλιέργεια και κομψότητα.
Στο εμπρός μέρος μια μεγάλη μάσκα αποτελεί τη νέα υπογραφή, ενδεχομένως και για όλη τη Hyundai και σίγουρα για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας i30. Διότι το μικρομεσαίο της φίρμας δεν είναι «μοναχοπαίδι» αλλά θα αποκτήσει και παραλλαγές από πλευράς αμαξώματος (βλ.στέισον βάγκον) αλλά και από πλευράς επιδόσεων αφού στα σκαριά είναι και η έκδοση «Ν», το πρώτο δείγμα γραφής της υποδιοίκησης την γρήγορων μοντέλων που έχει δημιουργήσει η Hyundai για να ξεκινήσει το χτίσιμο και μιας σπορ προσωπικότητας, η οποία της λείπει περισσότερο από άλλα στοιχεία.
Δοκιμάζουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων στην μεσαία εκδοχή από πλευράς απόδοσης – με 110 ίππους. Αυτό το μοτέρ πλαισιώνεται από παραλλαγές 95 και 136 ίππων για όσους ψάξουν κάτι πιο οικονομικό ή δυναμικό αντίστοιχα.
Η τιμή για τους 110 ίππους ξεκινά από 19.390 ευρώ με καλό εξοπλισμό, πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, ζάντες αλουμινίου κλπ. Στο δε όχημα της δοκιμής, με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το σύστημα πλοήγησης και την καλή οθόνη των 8 ιντσών για το infotainment η τιμή ανεβαίνει στα 22.190 αλλά παραμένει αξιόλογη με βάση τα προσφερόμενα.
+1 για το fastback κι εγω :))
αν και βλέπω πιο συντηριτικό από το πρηγουμενο στην εμφανιση...εχει ανεξάρτητες αναρτήσεις, ατμοσφαιρικούς κινητήρες, και είναι αξιοπιστο και προσιτό..οτι καλυτερο...για καποιον που ψαχνει τον ανταγωνισμό...υπαρχει η Τζιουλετα , και το φοκους το νέο 2018. Παντως με λιγη υπομονή αρχες του νεου ετους ερχετυαι το ι30 fastback...ότι πιο όμορφο ..μετα από τα αυτοκίνητα της Μαζντα...μοιαζει με το μοντεο της φοντ και εχει κατι από το ..παλιο σπορ φορντ καπρι από τη δεκαετια του 70..τι λεω τωρα ..αλλα αυτό μου θυμισε....
Από τη στιγμή που φλερτάρει με τα 20.000 θεωρώ πως χάνει το value for money. Με τα ίδια πάνω κάτω αγοράζεις Julietta που είναι σκάλες ομορφότερη από το εν λόγω. Ενοείται ότι παραμένει ένα ακρως ποιοτικό και όμορφο αμάξι αλλά καλώς ή κακώς η ΧΙΟΥΝΤΑΙ έχει συνδεθεί περισσότερο με φτηνά (αλλά όχι φτηνιάρικα) αμάξια
Σαν fordακιας κι εγώ συμφωνώ μαζί σου St, το fastback είναι από τα ομορφότερα και ίσως καλύτερα αυτοκίνητα, ας περιμένουμε να το δούμε και από κοντά λοιπόν..
και εγω τη Τζουλεττα την εχω από της πρωτες επιλογες...στα 17500 είναι καλη αγορα ..αν δεν δεις τα πολλα χρονια στην αγορα με το παλιο αμαξωμα (ιδιο με του μπραβο) ..για αλλους αυτό δεν είναι μειονέκτημα..γιατι με τον καιρο ξεπεραστηκαν τα οποια προβλήματα εμφανισε..με τούρμπο 1,4 κινητηρα και 120 άλογα..ειναι ακομη πρωτο..έλεγα για το ι30 γιατι εχει αυτή την μυρωδια του καινουργου..είναι λιγο αλλιως...κατασκευαζεται στην Τσεχία..ειναι κουπε σενταν ..είναι ομορφο ..εμενα μου αρεσει....