Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Micra που για πρώτη φορά κρύβει κάτω από το καπό του τον 900άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο καίει και πόσο κοστίζει;
Δοκιμή: Νέο Nissan Micra
65.783 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2017)
Πρώτη φορά… turbo! Το νέο Micra εφοδιάζεται για πρώτη φορά (και) με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, προσδίδοντας στο πολύ καλό σύνολο επιπλέον στοιχεία για να το επιλέξεις.
Η 5η γενιά του Micra λογίζεται ως η ολική επαναφορά της Nissan στην κατηγορία των μικρών αφού εκτός του πολύ καλού του χαρακτήρα, είναι εκσυγχρονισμένο και σύμφωνο με τα νέα δεδομένα της κατηγορίας, θέτοντας μάλιστα και το ίδιο αρκετά από αυτά. Με δάνειο αυτή τη φορά τον μικρό TCe κινητήρα της Renault και του «αδελφού» Clio, το Micra αποκτά την πρώτη στην ιστορία του υπερτροφοδοτούμενη βενζινοκίνητη έκδοσή του, την οποία και δοκιμάζουμε.
Από τα πιο όμορφα μικρά που κυκλοφορούν
Το νέο Nissan Micra ξεχωρίζει με την ιδιαίτερα μοντέρνα και τολμηρή του σχεδίαση. Κύριο χαρακτηριστικό της αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός με τα LED φώτα ημέρας. Την παράσταση κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω και καταλήγει στα φωτιστικά σώματα πίσω. Aλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών και η μαύρη πινελιά στην πίσω κολώνα που «αφήνει» αιωρούμενη την οροφή.
Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία
Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.
Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία
Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.
Αγορα το nissan micra τελειο αμαξι και γρηγορα acenta 1000 κυβικα με 100 αλογα