6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot e-2008
54.375 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2020)
Το Peugeot 2008 αποκτά και αυτό την πολύ ενδιαφέρουσα αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση που τονίζει τον ξεχωριστό και premium χαρακτήρα του.
H γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Peugeot ενισχύεται με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 2008 που ονομάζεται e-2008. Μαζί με το e-208 στο οποίο βασίζεται, είναι τα μοναδικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αστικό χαρακτήρα της εταιρείας, επιλέγοντας να εφοδιάσει τα μεγαλύτερα μοντέλα της (3008 και 508) με Plug-in Hybrid τεχνολογία.
To e-2008 λοιπόν χαρακτηρίζεται από την γνώριμη πλέον ηλεκτρική αίσθηση, συνδυάζοντάς την με την ξεχωριστή του εμφάνιση και τον premium χαρακτήρα του, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό και σύγχρονο σύνολο που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, τόσο μέσω της πληρότητάς του, όσο και μέσω της επάρκειας της αυτονομίας του.
Εμφάνιση: Eλάχιστες διαφορές, παραμένει ξεχωριστό
Αισθητικά, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-2008 διαφοροποιείται από την ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα εξακολουθεί να παρουσιάζει το δυναμικό του στυλ με κομψά στοιχεία εμφάνισης και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα, αποτελώντας και σε αυτή την έκδοση ένα ιδιαίτερα όμορφο και ξεχωριστό μοντέλο της κατηγορίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To e-2008 λοιπόν χαρακτηρίζεται από την γνώριμη πλέον ηλεκτρική αίσθηση, συνδυάζοντάς την με την ξεχωριστή του εμφάνιση και τον premium χαρακτήρα του, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό και σύγχρονο σύνολο που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, τόσο μέσω της πληρότητάς του, όσο και μέσω της επάρκειας της αυτονομίας του.
Εμφάνιση: Eλάχιστες διαφορές, παραμένει ξεχωριστό
Αισθητικά, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-2008 διαφοροποιείται από την ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα εξακολουθεί να παρουσιάζει το δυναμικό του στυλ με κομψά στοιχεία εμφάνισης και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα, αποτελώντας και σε αυτή την έκδοση ένα ιδιαίτερα όμορφο και ξεχωριστό μοντέλο της κατηγορίας.
Aγαπητοί συντάκτες, όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το σοβαρό λάθος σας είναι ότι ξεχνάτε να ΤΟΝΙΖΕΤΕ, οχι απλώς να αναφέρετε, την εξωφρενική για τα ελληνικά δεδομένα τιμή τους. Ξερετε πολλούς που θα δώσουν 37,000 ευρώ μετρητά (εκτός και αν βγαζουν μαυρα), για αυτοκίνητο ή νομίζετε ότι θα τα αγοράσουν με 48 δόσεις των 650 ευρω τον μηνα και 10,000 προκαταβολή? Ασφαλώς εσείςς παρουσιάζετε τα αυτοκίνητα αλλά διαβάζω τις τιμές και λέω μήπως βρίσκομαι στο Μονακό? Και υπόψη, στο σπιτι μας δουλευουμε και οι δυο, βγάζουμε πάνω από 4000 το μήνα και θελουμε με το καλημερα 3500 συνολικα, χωρις τα παιδιά να πηγαίνουν σε ιδιωτικά σχολεία. Συνεπώς αυτα τα ποσά ΔΕΝ απευθυνονται σε ελληνική οικογένεια. Μια ελληνική οικογενεια ΔΕΝ μπορεί να αποταμιευσει αυτα τα χρηματα ουτε σε 15 χρόνια. Επίσης τα συνολικά επιτόκια των τραπεζών είναι ΛΗΣΤΡΙΚΑ. Συγκρινετε επιτόκια ελληνικών τραπεζών με επιτόκια σε άλλες ευρωπαικές χωρες. Λες θέλω χρηματοδότηση - δεν το λένε δάνειο, δεν ακούγεται ωραίο- και σου λένε 300 ευρω για έξοδα φακέλλου! Δηλαδή δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει έξοδα φακέλλου.... Οι τράπεζες σου ¨βουτανε¨ένα σωρο λεφτά με τα ληστρικά επιτόκια, θέλουν να τους πληρωνεις και τους υπαλλήλους από πάνω με άλλες μεθοδευσεις του στυλ "εξοδα φακέλου"?Για ποιο λόγο υπάρχουν οι υπάλληλοι στις τράπεζες τότε?
Φίλε "Λες", το ερώτημα δεν είναι εάν έχει ένας λεφτά αλλά εάν έχουν πολλοί στους οποίους μπορείς να απευθύνεσαι.Διαφορετικά είναι σαν να πουλάς είδη σκι σε Βεδουίνους.
Θα συμφωνήσω με τον Στέλιο. Τα ηλεκτρικά απευθύνονται κυρίως για χρήση στην πόλη όπου είναι εφικτή και η αυτονομία με την ανάκτηση ενέργειας. Ποιο το καταναλωτικό κοινό που θα απευθυνθεί στο υψηλό κόστος σε σχέση με ένα έστω υβριδικό ή με αέριο. Οι έχοντες, "Λες", αμφιβάλω αν ενδιαφέρονται να σώσουν το περιβάλλον, θα τα σκάσουν κλασικά σε αστέρι, κύκλους, έλικα, άντε και κάνα κινεζο-σουηδικό μοντέλο, το πολύ diesel, για την βιτρίνα και μόνο. Για του λοιπούς σα και του λόγου μου, 37.000,00€ τα επενδύεις σε μια γκαρσονιέρα για το παιδί και σου μένει κάτι στην άκρη. Το πιθανότερο-και το ξαναέγραψα παλιότερα-θα τα δούμε σε εταιρικά κι αυτό μόνο επειδή υπάρχουν οι φοροαπαλλαγές.
Επίσης κύριε Στέλιο αν δεν τα βγάζεις πέρα με κάτι περισσότερο από 4000 μηνιατικο για τετραμελής οικογένεια τι να που και οι άλλοι?Οεεοεοε
Στέλιο μαναρακο ωραία τα λες ρε Δεμέστιχα αλλά λεφτά έχεις για αυτοκίνητο?