2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας.
Δοκιμή: Νέο VW Polo GTI
60.805 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2018)
Η νέα γενιά του VW Polo GTI προβάλει ένα πιο μπρουτάλ προφίλ σε σχέση με το παρελθόν, με σκληρή ανάρτηση και αρκετό θόρυβο από την εξάτμιση. Ας δούμε πώς λειτουργεί όλο αυτό.
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για την κατηγορία των γρήγορων χάτσμπακ είτε πρόκειται για μικρομεσαία είτε για μικρά. Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση. Στην κλάση των μικρών φυσικά και είναι υπαρκτή η τάση αυτή και μάλιστα η ωριμότητα των γρήγορων εκδόσεων της εκάστοτε γκάμας ακολουθεί τη γενικότερη ενηλικίωση που βιώνουν και οι απλές εκδόσεις. Για παράδειγμα το Polo.
H νέα γενιά του έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε μπορεί να συγκρίνεται με τα λίγο παλαιότερα Golf. Το ίδιο γίνεται αναλογικά και με το GTI. Το νέο Polo με τα τρία αυτά γράμματα πάνω στη μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα, έχει βάλει πια τόσο πολλά στοιχεία που μέχρι τώρα τα θεωρούσαμε ταμπού για μικρό μοντέλο, ώστε κάνει τους προκατόχους του να μοιάζουν λίγο πιο «παιδικά» παιχνίδια και το ίδιο να φαντάζει λίγο πιο… ανδρικό.
Η εμφάνιση είναι τονισμένη στα σημεία, με τον προσεκτικό τρόπο που κατέχει η VW ειδικά για τα GTI: μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και κλασσικά χρώματα για το αμάξωμα σε λευκό, μαύρο και κόκκινο - όχι ότι λείπουν και πιο ψαγμένες επιλογές από το μενού όπως ένα ωραίο μπλε.
Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος όμως φέρνει κι ένα μορφασμό αποδοκιμασίας στο άκουσμά του κυβισμού του, για φορολογικούς λόγους κυρίως. Διότι η τιμή εκκίνησης δεν είναι καθόλου αποθαρρυντική στα 21.950 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Το «δικό μας» GTI με το DSG σκαρφαλώνει στα 24.950 ευρώ.
Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
H νέα γενιά του έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε μπορεί να συγκρίνεται με τα λίγο παλαιότερα Golf. Το ίδιο γίνεται αναλογικά και με το GTI. Το νέο Polo με τα τρία αυτά γράμματα πάνω στη μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα, έχει βάλει πια τόσο πολλά στοιχεία που μέχρι τώρα τα θεωρούσαμε ταμπού για μικρό μοντέλο, ώστε κάνει τους προκατόχους του να μοιάζουν λίγο πιο «παιδικά» παιχνίδια και το ίδιο να φαντάζει λίγο πιο… ανδρικό.
Η εμφάνιση είναι τονισμένη στα σημεία, με τον προσεκτικό τρόπο που κατέχει η VW ειδικά για τα GTI: μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και κλασσικά χρώματα για το αμάξωμα σε λευκό, μαύρο και κόκκινο - όχι ότι λείπουν και πιο ψαγμένες επιλογές από το μενού όπως ένα ωραίο μπλε.
Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος όμως φέρνει κι ένα μορφασμό αποδοκιμασίας στο άκουσμά του κυβισμού του, για φορολογικούς λόγους κυρίως. Διότι η τιμή εκκίνησης δεν είναι καθόλου αποθαρρυντική στα 21.950 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Το «δικό μας» GTI με το DSG σκαρφαλώνει στα 24.950 ευρώ.
Οσο κανει το 1000αρι με καποια εξτρα κανει το gti!!!ωρε κοροιδια,,(μια αποδειξη οτι δουλευουν τον κοσμο τοσα χρονια και πουλανε το σημα στον ασχετο αγοραστη )..εννοειτε οτι θα εβαζα κατι παραπανω και θα επερνα το i30n που ειναι και ανωτερο και απο το golfaki gti!!
Περασε τα 1929cc.... καληνυχτα Ελλαδα. Πολυ καλη τιμη κατα τα αλλα και γενικα ωραιο εργαλειο αλλα....
Τώρα είναι άδικο να συγκρίνετε ένα διλιτρο κινητήρα με έναν 1500cc.Στα 22000 ΧΙΛ. η τιμή είναι πολύ καλή για το Polo άλλα απαγορευτική για μας τους ιθαγενείς (έλληνες).Πόλο με κλειστά τα μάτια θα έπαιρνα Για μένα κορυφή στην κατηγορία του και αν γυρνούσα ποτέ να δω το Φιεστα θα ήταν το προηγούμενο το 1.6 st το τετρακιλυνδρο απλά διότι σιχαίνομαι τα ελατωματικα τρικυλινδρα
Είναι δυνατόν να έχει μόνο 40 λίτρα ντεπόζιτο, δεν μπορούσαν να βάλουν μεγαλύτερο..?Δηλαδή κάθε 320-340 χιλιόμετρα max θα έχει αναμμένο λαμπάκι βενζίνης..Μάλιστα..