2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση του νέου Nissan Micra με τον αειθαλή ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;
Δοκιμή: Νέο Nissan Micra με 71 PS
40.134 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2017)
Δείτε τώρα τη βασική έκδοση κινητήρα του Nissan Micra που αποτελούσε πάντα το δυνατό εμπορικά «χαρτί» του, κάτι που όπως φαίνεται θα συνεχίσει να ισχύει και σε αυτή τη γενιά.
What is new
- Καίει 6,0 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 12.690 ευρώ
Στη γκάμα του νέου Micra υπάρχουν οι αξιόμαχες επιλογές κινητήρων τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου, όμως η βασική βενζινοκίνητη έκδοση, είναι αυτή που έχει ιδιαίτερη σημασία για την εμπορική του πορεία ως η φθηνότερη. Το ατμοσφαιρικό Micra σε αυτή την έκδοση εφοδιάζεται με 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 71 ίππων και κοστίζει 12.690 ευρώ, είναι δηλαδή κατά 1.400 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη έκδοση (Energy) με τον 0,9 λτ. turbo κινητήρα των 90 ίππων, αλλά και κατά 2.500 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη εξοπλιστικά έκδοση πετρελαίου με τον 1,5 λτ. dCi κινητήρα των 90 και πάλι ίππων. Εμφανισιακά τίποτα δεν μαρτυρά τον μικρότερης απόδοσης κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό, με το Micra να παραμένει ιδιαίτερα καλαίσθητο και ξεχωριστό αισθητικά, μέσω της ιδιαίτερα δυναμικής του σχεδίασης.
Ο κινητήρας των 73 ίππων περιορίζει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τις υπόλοιπες εκδόσεις του Micra. Εδώ, έχουμε μία σαφώς πιο αστικού προσανατολισμού έκδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1,0 λτ. τρικύλινδρος με 71 ίππους- Καίει 6,0 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 12.690 ευρώ
Στη γκάμα του νέου Micra υπάρχουν οι αξιόμαχες επιλογές κινητήρων τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου, όμως η βασική βενζινοκίνητη έκδοση, είναι αυτή που έχει ιδιαίτερη σημασία για την εμπορική του πορεία ως η φθηνότερη. Το ατμοσφαιρικό Micra σε αυτή την έκδοση εφοδιάζεται με 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 71 ίππων και κοστίζει 12.690 ευρώ, είναι δηλαδή κατά 1.400 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη έκδοση (Energy) με τον 0,9 λτ. turbo κινητήρα των 90 ίππων, αλλά και κατά 2.500 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη εξοπλιστικά έκδοση πετρελαίου με τον 1,5 λτ. dCi κινητήρα των 90 και πάλι ίππων. Εμφανισιακά τίποτα δεν μαρτυρά τον μικρότερης απόδοσης κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό, με το Micra να παραμένει ιδιαίτερα καλαίσθητο και ξεχωριστό αισθητικά, μέσω της ιδιαίτερα δυναμικής του σχεδίασης.
Ε όχι ρε παιδιά να δώσω 12.690 για να πάρω εμφάνιση μόνο, για να πηγαίνει η γυναίκα μου στο super market και τα παιδιά στο σχολείο, και αν ξεγελαστώ με 3-4 άτομα να πάω βολτίτσα προς Κόρινθο, στην ανηφόρα πριν τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας, να κατεβάζω 3η για να μην περάσουν από πάνω μου οι νταλίκες. Υπάρχουν πιο αξιοπρεπή και φτηνότερα αυτοκίνητα,βλέπε Swift -Corsaκαι αλλα, σε αυτη την κατηγορια. Η Νισσαν με αυτη την εκδοση μας γυρναει στη 10ετια του 80 με τα Golf των 45 ιππων.
Οικονομία και αστική χρήση... με 195/55/16 τροχούς... 13.000 ευρώ ενώ με τα ίδια χρήματα ο ανταγωνισμός βρίσκεται ένα γαλαξία μπροστά... για τον συνταξιούχο στη δεξιά λωρίδα αποκλειστικά ως "τάργκετ γκρουπ"... κάποτε περιμέναμε τα γιαπωνέζικα να βάζουν τα γυαλιά στους υπόλοιπους, πως αλλάζουν οι εποχές... "ναι, μα έχει αξιοπιστία" θα τρέξουν οι κολλημένοι να πουν.
Συμφωνώ με FOTI και να προσθέσω ότι το MICRA είναι χωρίς λόγο το ακριβότερο στην κατηγορία του σε όλες τις εκδόσεις χωρίς να έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από τα νέα fiesta-ibiza ούτε σε επίπεδο κινητήρα ούτε σε επίπεδο ασφαλείας ούτε σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά ούτε και σε οδηγική απόλαυση.
Και με τα ίδια χρήματα παίρνεις το punto του 2017 σε πετραιλεο.
επιτελους και λιγη ατμοσφαιρα αλλα σε αυτα τα λεφτα αντε γεια
Αρκετά ακριβό κρίνοντας τον ανταγωνισμό. Αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα με αναλογο εξοπλισμό και ιπποδύναμη κυμαίνονται λίγο πάνω από τις 10.000. (Skoda Fabia, Suzuki Swift-Baleno, Corsa. )
Μπράβο σε όλους τους κατασκευαστές, και στην nissan που βγάζουν ατμοσφαιρικά μοτέρ.-