Το Cascada είναι πανέμορφο σε εμφάνιση και με σαφή προσανατολισμό.
Δοκιμή: Opel Cascada 1,6 SIDI Auto
20.896 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2013)
Η ταξιδιάρικη οδική συμπεριφορά και η σαγηνευτική εμφάνιση του Cascada με τον 1,6 SIDI κάτω από το καπό του και το αυτόματο κιβώτιο, σου φτιάχνουν τη διάθεση κατά τις καλοκαιρινές βόλτες κάτω από τον έναστρο ουρανό.
Σχολάς από τη δουλειά, είσαι κουρασμένος, πας στο parking, βάζεις μπροστά τη μηχανή και μέχρι να επιστρέψεις σπίτι, σου έχει φύγει όλο το άγχος και η κούραση. Ας είμαστε ειλικρινείς, τα κάμπριο έχουν αυτή τη μαγική ιδιότητα: να σου φτιάχνουν τη διάθεση με το που θα πατήσεις το κουμπί που ανοίγει την οροφή τους. Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. Σημαντικές όμως. Στην περίπτωση του Cascada, μία από αυτές είναι η εμφάνισή του, γιατί πραγματικά το μοντέλο της Opel εκπέμπει απαράμιλλη γοητεία, από όποια γωνία και αν το δεις, είτε με την υφασμάτινη οροφή κλειστή είτε ανοικτή. Περισσότερα δε λέμε, αφήνουμε τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους.CruiserΜετά τη sexy εμφάνιση, το επόμενο χαρακτηριστικό που σε κερδίζει στο Cascada είναι ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του. Η ανάρτηση είναι μαλακή και προσανατολισμένη στην άνεση των επιβατών, ώστε αφενός να απορροφά τις κακοτεχνίες του δρόμου, αφετέρου να εξασφαλίζει ένα άνετο ταξίδι. Κι αυτό με την οροφή κατεβασμένη, βέβαια, μέχρι τα 120 χλμ./ώρα και στην περίπτωση που πίσω δεν κάθεται κανείς, κι οπωσδήποτε κλειστή σε πιο υψηλές ταχύτητες ή όταν οι δύο πίσω θέσεις είναι κατειλημμένες.
Η αεροδυναμική λοιπόν στο εσωτερικό του Cascada είναι αρκετά καλή. Ο αέρας δεν στροβιλίζει, αλλά σου χαϊδεύει ελαφρά τα μαλλιά, τα οποία θα μπορούσαν να μείνουν καλύτερα στη θέση τους, αν τα καθίσματα βυθίζονταν περισσότερο προς τα κάτω ή κάνεις τον κόπο να κουμπώσεις τον ανεμοφράκτη. Παχιά και γρήγορη οροφή
Το τρίτο τώρα θετικό στοιχείο στο Cascada είναι η ποιοτική οροφή και η λειτουργία της. Η Opel έχει υιοθετήσει τη λύση της μαλακής οροφής, προκειμένου να εξοικονομήσει σε βάρος αλλά και για να διαρκεί το άνοιξε-κλείσε μόλις 17 δευτερόλεπτα. Ακόμη μάλιστα και όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 50 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τέλος στην ποιότητά της, χάρη στην (προαιρετική) ενισχυμένη μόνωσή της, εξασφαλίζει ένα σχετικά ήσυχο περιβάλλον στις υψηλές ταχύτητες και παρέχει καλή μόνωση μέρα μεσημέρι. Και λέμε σχετικά, γιατί στο σημείο που ενώνει με το παρμπρίζ παρατηρούνται μικροί αεροδυναμικοί θόρυβοι.