2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Peugeot 2008 diesel
178.815 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2020)
Η «καλή» diesel έκδοση του Peugeot 2008 με τα 130 άλογα συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση, ζωηρές επιδόσεις και ευκολία χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Ξεφεύγει όμως σε τιμή κάνοντας πιο λογική την επιλογή των 100 ίππων.
Με μια ματιά
- 1,5 diesel με 130 ίππους
- Καίει 6,5 λτ/100 χλμ
- Με 170 χλστ «αέρα» από το έδαφος
- Από 21.900 ευρώ (100 PS Active)
Ο 1,5 BlueHDi του ομίλου Peugeot-Citroen είναι ένας εξαιρετικός diesel κινητήρας, που μας έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σε όποιο μοντέλο και αν τον έχουμε δοκιμάσει. Το εντυπωσιακό Peugeot 2008 είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο, που βρήκε εφαρμογή και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: Μία με 100 ίππους και επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο EAT8 και μία με 130 ίππους και στάνταρ το EAT8. Η τελευταία έπεσε στα χέρια μας και ευπειθώς αναφέρουμε.
Diesel από 21.900 ευρώ
Οπτικά, το 2008 της δοκιμής δεν φανερώνει με κανέναν τρόπο τη diesel υπόστασή του διατηρώντας φυσικά το εντυπωσιακό look και το νέο άκρως SUV παρουσιαστικό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ικανό του ύψος. Σκίζει από design και σχεδιαστικά κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα, όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε πρόσφατα. Με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο και ξεκινώντας από την έκδοση Allure, το diesel 2008 με τα 130 άλογα ξεφεύγει σε τιμή αγγίζοντας τις 31.900 ευρώ.
Όμως, υπάρχει η έκδοση των 100 ίππων που είναι διαθέσιμη με σαφώς πιο λογική τιμή μιας και στην έκδοση Active με προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας κοστίζει 21.900 ευρώ προσφέροντας πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με στάνταρ μεταξύ άλλων cruise control, αυτόματα φώτα, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών και όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης, και το πακέτο Safety με συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτόματο φρενάρισμα και ενεργή διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας.
Η πιο πλούσια έκδοση Allure (μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον της Active το «καλό» i-cockpit με τον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, την 10άρα οθόνη για το σύστημα multimedia, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, 4 θύρες USB (2 μπροστά-2 πίσω) και ζάντες 17 ιντσών) ανεβαίνει στα 25.400 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Στάνταρ EAT8 αυτόματο κιβώτιο- Καίει 6,5 λτ/100 χλμ
- Με 170 χλστ «αέρα» από το έδαφος
- Από 21.900 ευρώ (100 PS Active)
Ο 1,5 BlueHDi του ομίλου Peugeot-Citroen είναι ένας εξαιρετικός diesel κινητήρας, που μας έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σε όποιο μοντέλο και αν τον έχουμε δοκιμάσει. Το εντυπωσιακό Peugeot 2008 είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο, που βρήκε εφαρμογή και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: Μία με 100 ίππους και επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο EAT8 και μία με 130 ίππους και στάνταρ το EAT8. Η τελευταία έπεσε στα χέρια μας και ευπειθώς αναφέρουμε.
Diesel από 21.900 ευρώ
Οπτικά, το 2008 της δοκιμής δεν φανερώνει με κανέναν τρόπο τη diesel υπόστασή του διατηρώντας φυσικά το εντυπωσιακό look και το νέο άκρως SUV παρουσιαστικό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ικανό του ύψος. Σκίζει από design και σχεδιαστικά κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα, όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε πρόσφατα. Με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο και ξεκινώντας από την έκδοση Allure, το diesel 2008 με τα 130 άλογα ξεφεύγει σε τιμή αγγίζοντας τις 31.900 ευρώ.
Όμως, υπάρχει η έκδοση των 100 ίππων που είναι διαθέσιμη με σαφώς πιο λογική τιμή μιας και στην έκδοση Active με προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας κοστίζει 21.900 ευρώ προσφέροντας πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με στάνταρ μεταξύ άλλων cruise control, αυτόματα φώτα, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών και όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης, και το πακέτο Safety με συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτόματο φρενάρισμα και ενεργή διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας.
Η πιο πλούσια έκδοση Allure (μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον της Active το «καλό» i-cockpit με τον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, την 10άρα οθόνη για το σύστημα multimedia, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, 4 θύρες USB (2 μπροστά-2 πίσω) και ζάντες 17 ιντσών) ανεβαίνει στα 25.400 ευρώ.
Απο τα λιγα μοντελα αυτοκινητων που μου αρεσουν τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα. Μοτερ ιδανικο με τα 130 αλογα για να κινειται αξιοπρεπως και αναλογη καταναλωση. Η τιμη ξεφευγει κανοντας το απιαστο ονειρο για πολλους απο εμας καθως το αυτοκινητο "φωναζει" εστω για την εκδοση allure,οτιδηποτε λιγοτερο απλα δεν με ικανοποιει απο πλευρας εξοπλισμου !
Γνωριζετε για αυτο τον "καλο" κινητηρα η Peugeot για ποσα χιλιομετρα εγγυάται καλη λειτουργια, γιατι στα προηγουμενα οι εγγυησεις ηταν απογοητευτικες