ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Peugeot 207 1,4 HDI προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Peugeot 207 1,4 HDI προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Δοκιμή: Peugeot 207 1,4 HDI 70PS

49.843 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2012)

Το Peugeot 207 «φορά» το μικρό 1,4 HDI κινητήρα πετρελαίου και ορμά με αξιώσεις στο στίβο της οικονομίας καυσίμου, όπου τα καταφέρνει περίφημα. Αρκεί όμως αυτό;

+Κατανάλωση, αισθητική αμαξώματος, υλικά ταμπλό, οδική συμπεριφορά

Η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του 207 δεν έχει ξεχάσει τους καλούς οδηγικούς τρόπους του.

Η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του 207 δεν έχει ξεχάσει τους καλούς οδηγικούς τρόπους του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


-Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, απόδοση φρένων, υπερβολικά μακριές σχέσεις

Το Peugeot 207, παρά τα χρονάκια που έχει στην πλάτη του, καταφέρνει να παραμένει στο προσκήνιο με την όμορφη σχεδίασή του και όχι μόνο. Στοιχεία όπως είναι η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, η άνεση, αλλά και το καλοφτιαγμένο εσωτερικό του, έχουν συντελέσει στη διαχρονικότητα του μοντέλου, το οποίο πάντως ετοιμάζεται να δώσει τη σκυτάλη στο 208. Παρ όλα αυτά, η άρση της απαγόρευσης για την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έκανε ενδιαφέρουσα την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 207. Η Peugeot είναι μια φίρμα με παράδοση στην πετρελαιοκίνηση με τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες, ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέπονται και οι επιτυχίες της γαλλικής φίρμας στους αγώνες αντοχής με τα πετρελαιοκίνητα πρωτότυπα V12 908 ΗDI των 700+ ίππων.

Πάντα όμορφο
Ειδικά μετά τις τελευταίες στιλιστικές επεμβάσεις, το 207 διαθέτει ένα από κομψότερα αμαξώματα στη μικρή κατηγορία και κεντρίζει το βλέμμα. Κακά τα ψέματα, όμως, την πετρελαιοκίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε και που δεν διαφέρει σε τίποτα, αφού ούτε σχετικό λογότυπο δεν υπάρχει, δεν θα την αγοράσει κανείς για να τη βλέπει, αλλά για να απολαμβάνει την οικονομία που υπόσχεται.

4,3 λτ. στα 100 χλμ.
Κάτω από το καπό συναντάμε ένα turbo πετρελαιοκινητήρα 1,4 λτ. χαμηλής απόδοσης (70 ίπποι), που υπόσχεται κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία common rail και συνδυάζεται με φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (FAP), αφού είναι προδιαγραφών Euro5. Στην περίπτωση του 207, η Peugeot κάνει δώρο τα 103,5 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, προσφορά που συνδυάζεται με 420 ευρώ δώρο για ένα χρόνο ασφάλεια και έκπτωση 960 ευρώ. Η αρχική τιμή του μοντέλου στην έκδοση Active είναι 15.680 ευρώ. Το 207 1,4 HDi μόνο εύκολο έργο δεν έχει, αφού και σκληρό ανταγωνισμό έχει να αντιμετωπίσει και τα 1,4 λτ σύνολα βενζίνης του ιδίου. Η έκδοση των 75 ίππων είναι 2.450 ευρώ φθηνότερη, ακόμα και η έκδοση των 95 ίππων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi είναι 1.170 ευρώ πιο προσιτή.

Κινητήρας- Επιδόσεις: Με έμφαση στην οικονομία
Ο 8βάλβιδος 1,4 common rail turbodiesel HDI δίνει το στίγμα του από το ρελαντί, όπου γίνεται αντιληπτό το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των κινητήρων πετρελαίου. Είναι σχετικά θορυβώδης, εμφανίζει μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές και έχει σχετικά περιορισμένο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας 2.000-4.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις από στάση που μετρήσαμε είναι σαφώς καλύτερες από του κατασκευαστή (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. αντί 15,1!), οι ρεπρίζ όμως υποβαθμίζονται από τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου των 5 σχέσεων με τον κλασικό για Peugeot σε αίσθηση επιλογέα με τις μεγάλες διαδρομές. Η κατανάλωση πάντως αποτελεί βασικό προσόν και φτάνει -σύμφωνα με την Peugeot- μόλις στα 4,3 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ.).
  Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
VW