ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάντα ικανός ο 1,2 PureTech και το ΕΑΤ8  κιβώτιο

294.563 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2022)
Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάντα ικανός ο 1,2 PureTech και το ΕΑΤ8  κιβώτιο
4 Φωτογραφίες »

Κάτω από το μεγάλο καπό του Peugeot 3008 συναντούμε τον γνώριμο τρικύλινδρο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα PureTech, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Στην περίπτωσή μας συνδυάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις όσο και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά. Το αμάξωμα των 1.395 κιλών του 3008 χρειάζεται 10,3 δλ. για να επιταχύνει από τα 100 χλμ./ώρα από στάση με το κιβώτιο να του προσφέρει καλές τιμές επιδόσεων εν κινήσει μέσω του kickdown. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου του, ενώ η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 8,0 λτ./100 χλμ.. 

Ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Peugeot 3008 ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις, την οικονομία αλλά και τη λειτουργία του.
4 Φωτογραφίες »

Ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Peugeot 3008 ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις, την οικονομία αλλά και τη λειτουργία του.

Σελίδα 1Δοκιμή: Βενζινοκίνητο Peugeot 3008 με 130 PS
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: state of the art & ευρύχωρο 
Σελίδα 3Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάντα ικανός ο 1,2 PureTech και το ΕΑΤ8  κιβώτιο
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
DOBLO VS COURIER