Ο νέος 1,5 BlueHDi εφαρμόζει την πιο σύγχρονη τεχνολογία πετρελαιοκινητήρων (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ) καταφέρνοντας όχι μόνο να είναι πιο δυνατός από τον 1,6 BlueHDi, τον οποίο αντικατέστησε, αλλά καλύτερος συνολικά. Είναι λιγότερο θορυβώδης, δεν κροταλίζει και σε συνδυασμό με το εξαιρετικό, νέο επίσης, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο Peugeot 3008. Oι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές, το κυριότερο όμως το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,3 λτ./100 χλμ., όταν με τον 1,6 λτ κινητήρα των 120 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ήταν 6,4 λτ./100 χλμ.
Επίσης στις μετρήσεις κατανάλωσης ταξιδιού, που μόνο στο Auto Τρίτη θα βρείτε, με 6,0 λτ./100 χλμ το μοντέλο της δοκιμής έχει 136 χλμ./ώρα, όταν με τον 1,6 BluHDi και χειροκίνητο κιβώτιο είχε 134 χλμ./ώρα.
"Τσίμπημα τιμής? Μάλλον επιεικής όρος. 36,000 ευρώ για δικίνητο 1,500 κυβικα? Την ίδια ώρα στα 37,000 βρίσκεται το διλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο, τετρακίνητο renegade! Το οποίο όλα τα άρθρα αναφέρουν -δικαίως- ως καλό μεν αλλα ακριβό.
Φίλε Κώστα. Όντως τα SUV κοστίζουν το κάτι παραπάνω, αλλά για τους δρόμους της Ελλάδας είναι η καλύτερη λύση. Λακκούβες και νεροφαγώματα, ράμπες και άλλες κακοτοπιές αντιμετωπίζονται καλύτερα με SUV. Δυστυχώς τα "κανονικά" αυτοκίνητα εύκολα βρίσκουν από κάτω και έχεις συχνά ζημιές "κερατιάτικα" ....ιδίως τώρα που οι εταιρείες τα έχουν χαμηλώσει περαιτέρω...."Αν θέλεις πιο ψιλό αμάξωμα, πάρε το SUV της εταιρείας μας !!). Δεν τι ύψος από το έδαφος ειχε πχ ένα Saxo και τι έχει τώρα ένα C1 ?? Επίσης για να βρεις σε ένα Station wagon 520lt.....θα είναι το λιγότερο μαούνα....και άντε να το παρκάρεις. Αν βρείς κάποιο που να μην είναι μακρύ (πχ astra SW) θα δεις ότι δεν έχει τον ίδιο χώρο εσωτερικά με το 3008 (ή οποιοδήποτε SUV της κατηγορίας του). Στα SUV οι χώροι είναι βασικό κριτήριο επιλογής. Μπορεί να είναι πιο "άχαρα" αυτοκίνητα από οδηγικής πλευράς, αλλά σίγουρα είναι περισσότερο πρακτικά. Σαφώς και δεν πρόκειται για 4x4, αλλά σου προσφέρουν μια ευκολία επειδή είναι πιο ψιλά. Το Jeep Renegate είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο από το 3008. Δεν έχει καν τους ίδιους χώρους... Πρέπει να σκεφτείτε ότι ο αγοραστής που αγοράζει το 3008 ή οποιαδήποτε προσθιοκίνητο SUV ξέρει τι θέλει από το αυτοκίνητο. Εκείνος αντίθετα που αγοράζει 4χ4 το γνωρίζει?? Θα χρησιμοποιήσει την τετρακίνηση που θα του κοστίσει το κάτι παραπάνω ??? Γιατί αλλιώς είναι πεταμένα χρήματα. Μην Ξεχνάς ότι δεν είμαστε στην βόρεια Ευρώπη που έχει κάθε πρωί παγωμένους δρόμους. Στην Ελλάδα αν σκάσει χιονάκι, φοράμε αλυσιδούλα και πάμε όλοι μια χαρά ....και χωρίς να έχουμε SUV......'Αρα..εξαρτάται από αυτό που θές !!! Τσιμπημένη η τιμή του 3008, αλλά είναι καλό αυτοκίνητο και με κινητήρα που δεν βγάζει βλάβες....τουλάχιστον από όσους ξέρω , αλλά και από αυτά που διαβάζω στα φόρουμ από ντιζελοκινητο paugeot κανείς δεν έχει πρόβλημα.
@Kostas εντελώς αστοχο το σχόλιο σου. Το Renegate ανήκει σε μικρότερη κατηγορία από το 3008. Δεν μπορεί να γίνει καμία σύγκριση μεταξύ τους. Το Renegate υστερεί κατά πολύ σε χώρους, ποιότητα και έχει κ 200 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών..
Για ποιο λόγο? Επειδή τώρα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών ή επειδή έχει καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό???? Επειδή δείχνει πιο ακριβό??? Μην ξεχνάτε ότι οι κινητήρες βενζίνης του VW καίνε λάδια ( το οποίο σημαίνει κακή κατασκευή) οι δε diesel του group είναι ξοφλημενοι....άσε δε τις "μπαρούφες" που έλεγαν όταν οι μικροί diesel κινητήρες τους έσβηναν στις χαμηλές στροφές....Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά???? Τα δε BMW "καίγονται" στο δρόμο....Δείτε τις τελευταίες ανακλησεις που έγιναν....Δεν λέω ...απο οδηγικης πλευράς είναι πρόωρο καλύτερο, αλλά απο αξιοπιστία, τον τελευταίο καιρό είναι χάλια....χειρότερα και απο την Peugeot. Βέβαια Audi και BMW με τα έξτρα που προσφέρει το 3008, κοστίζουν πολυ περισσοτερο. Υπάρχει όμως και μια άλλη διαφορά. Τον αγοραστη του 3008, τον ενδιαφέρουν τα παραπάνω , ενώ εκείνον του Audi kai BMW oxi...
Σε αυτά τα χρήματα η καλύτερη επιλογή είναι το νέο AUDI Q3. Δεν δίνεις τόσα χρήματα για PEUGEOT, όσο καλό και να είναι. Άλλωστε κάποιος που διαθέτει αυτά τα χρήματα θα κοιτάξει πρώτα AUDI, BMW.
Φυσικά και είναι μικρότερο αυτοκίνητο. Οι σοβαρές διαφορές τιμών όμως δεν αναφέρονται μόνο στα λίτρα και τους χώρους. Ο ακριβός εξοπλισμός είναι η τετρακίνηση (κ μαλιστα με low), τα κυβικά (2 αντί για 1.5) και η ιπποδύναμη, 180 αντι 130. Απλά δες το ίδιο αυτοκίνητο μιας εταιρίας πόσο κάνει με ή χωρίς τα παραπάνω. Αν είναι να κολλήσεις με ενα SUV όπου θα κόλλαγε κ ένα απλό αυτοκίνητο, και το ζητούμενο είναι οι χώροι, πάρε ένα station (κ πλήρωσε τα μισά)
Γεια σε όλους
Έκανα test drive πρόσφατα στο 3008 χειροκίνητο. Ήμουνα ένα κλικ πριν αποφασίσω την αγορά του. Είχα δοκιμάσει πριν το αυτόματο κιβώτιο και το βρήκα τέλειο. Στο χειροκίνητο απελπίστηκα όταν διαπίστωσα πρόβλημα με την εργονομία των πεντάλ, Πατάς φρένο και το πόδι σου πιάνει στο σίδερο. Βέβαια φοράω 46 νούμερο, αλλά και πάλι τα πράγματα εκεί κάτω είναι τόσο στενά και άβολα. Άραγε όταν κάνουν δοκιμές οι ειδικοί τα βλέπουν αυτά. Κατά την άποψή μου ένα αυτοκίνητο πρέπει να σχεδιάζεται από μέσα προς τα έξω. Η εργονομία της θέσης του οδηγού είναι τεράστιας σημασίας και κυρίαρχη. Επίσης το τιμόνι δεν ανεβαίνει ψηλά και όταν πας να μπεις και να βγεις βρίσκεις στα γόνατα (αυτό ισχύει και στο αυτόματο φυσικά)
Διαβαζα τα σχολια καποιων αναγνωστων οσο αφορα τις γερμανικες εταιρειες κτλ.λοιπον οσο αφορα το q3 το αμαξι ειναι για κλαματα.τα υλικα μεσα τα πλαστικα ειναι της πλακας.απο ντιζάιν λες και μπαινω σε αμαξι 20ετιας.ολοι λενε και καλα στα λεφτα αυτα παιρνω γερμανο... αληθεια πηγατε μια βολτα στις αντιπροσωπειες να σας πουν με αυτα τα λεφτα τι παιρνετε? Θα σας πω εγω.. εναν αδειο κουβα με ενα σηματακι για να πουλατε την γερμανικη παπατζα σας. Εχετε ξεμεινει με τα σκουριασμενα μυαλα των παλιων που λεγανε παρε γερμανο και αλλες τετοιες αρλουμπες. Αληθεια ποσοι απο σας που ξερνανε χολη εχουν λεφτα να παρουν ενα απλο γκολφ? Η μαλλον ποσα αμαξια αλλάζετε καθε 5ετια ωστε να ανησυχείτε για μεταπωλησεις κτλ.ημουν κατοχος τεσσαρων γερμανικων αμαξιων audi bmw και πιστεψτε με βαρεθηκαμε να πηγαινουνε στα συνεργεια... η bmw 3.16 2012 μοντελο 1400 ευρω ζημια... αν το παθαινε το πεζό θα λεγατε... ελα μωρε πεζο ειναι. Τελος παντων η ημιμαθεια σε αυτη την χωρα ειναι γνωστο φαινομενο. Δεν πειραζει αγοραζετε κουβαγκεν και την σαπιλα των γερμανων και άστε τους υπόλοιπους να κυκλοφορουμε με εταιρειες που δεν ειναι premium. Και για το τελος .. αν εχεις 40000 και πανω οκ παιρνεις ενα αξιοπρεπες γερμανικο αμαξι αλλα οχι τιποτα το ιδιαίτερο. Ποιο κατω κατ εμε σου δινουν κουβαδακια και για να βαλεις εστω κατι λιγο εξτρα πληρωνεις τα μάλλιο κεφαλα σου.
"Τσίμπημα τιμής? Μάλλον επιεικής όρος. 36,000 ευρώ για δικίνητο 1,500 κυβικα? Την ίδια ώρα στα 37,000 βρίσκεται το διλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο, τετρακίνητο renegade! Το οποίο όλα τα άρθρα αναφέρουν -δικαίως- ως καλό μεν αλλα ακριβό.
Φίλε Κώστα. Όντως τα SUV κοστίζουν το κάτι παραπάνω, αλλά για τους δρόμους της Ελλάδας είναι η καλύτερη λύση. Λακκούβες και νεροφαγώματα, ράμπες και άλλες κακοτοπιές αντιμετωπίζονται καλύτερα με SUV. Δυστυχώς τα "κανονικά" αυτοκίνητα εύκολα βρίσκουν από κάτω και έχεις συχνά ζημιές "κερατιάτικα" ....ιδίως τώρα που οι εταιρείες τα έχουν χαμηλώσει περαιτέρω...."Αν θέλεις πιο ψιλό αμάξωμα, πάρε το SUV της εταιρείας μας !!). Δεν τι ύψος από το έδαφος ειχε πχ ένα Saxo και τι έχει τώρα ένα C1 ?? Επίσης για να βρεις σε ένα Station wagon 520lt.....θα είναι το λιγότερο μαούνα....και άντε να το παρκάρεις. Αν βρείς κάποιο που να μην είναι μακρύ (πχ astra SW) θα δεις ότι δεν έχει τον ίδιο χώρο εσωτερικά με το 3008 (ή οποιοδήποτε SUV της κατηγορίας του). Στα SUV οι χώροι είναι βασικό κριτήριο επιλογής. Μπορεί να είναι πιο "άχαρα" αυτοκίνητα από οδηγικής πλευράς, αλλά σίγουρα είναι περισσότερο πρακτικά. Σαφώς και δεν πρόκειται για 4x4, αλλά σου προσφέρουν μια ευκολία επειδή είναι πιο ψιλά. Το Jeep Renegate είναι άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο από το 3008. Δεν έχει καν τους ίδιους χώρους... Πρέπει να σκεφτείτε ότι ο αγοραστής που αγοράζει το 3008 ή οποιαδήποτε προσθιοκίνητο SUV ξέρει τι θέλει από το αυτοκίνητο. Εκείνος αντίθετα που αγοράζει 4χ4 το γνωρίζει?? Θα χρησιμοποιήσει την τετρακίνηση που θα του κοστίσει το κάτι παραπάνω ??? Γιατί αλλιώς είναι πεταμένα χρήματα. Μην Ξεχνάς ότι δεν είμαστε στην βόρεια Ευρώπη που έχει κάθε πρωί παγωμένους δρόμους. Στην Ελλάδα αν σκάσει χιονάκι, φοράμε αλυσιδούλα και πάμε όλοι μια χαρά ....και χωρίς να έχουμε SUV......'Αρα..εξαρτάται από αυτό που θές !!! Τσιμπημένη η τιμή του 3008, αλλά είναι καλό αυτοκίνητο και με κινητήρα που δεν βγάζει βλάβες....τουλάχιστον από όσους ξέρω , αλλά και από αυτά που διαβάζω στα φόρουμ από ντιζελοκινητο paugeot κανείς δεν έχει πρόβλημα.
@Kostas εντελώς αστοχο το σχόλιο σου. Το Renegate ανήκει σε μικρότερη κατηγορία από το 3008. Δεν μπορεί να γίνει καμία σύγκριση μεταξύ τους. Το Renegate υστερεί κατά πολύ σε χώρους, ποιότητα και έχει κ 200 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών..
Για ποιο λόγο? Επειδή τώρα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών ή επειδή έχει καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό???? Επειδή δείχνει πιο ακριβό??? Μην ξεχνάτε ότι οι κινητήρες βενζίνης του VW καίνε λάδια ( το οποίο σημαίνει κακή κατασκευή) οι δε diesel του group είναι ξοφλημενοι....άσε δε τις "μπαρούφες" που έλεγαν όταν οι μικροί diesel κινητήρες τους έσβηναν στις χαμηλές στροφές....Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά???? Τα δε BMW "καίγονται" στο δρόμο....Δείτε τις τελευταίες ανακλησεις που έγιναν....Δεν λέω ...απο οδηγικης πλευράς είναι πρόωρο καλύτερο, αλλά απο αξιοπιστία, τον τελευταίο καιρό είναι χάλια....χειρότερα και απο την Peugeot. Βέβαια Audi και BMW με τα έξτρα που προσφέρει το 3008, κοστίζουν πολυ περισσοτερο. Υπάρχει όμως και μια άλλη διαφορά. Τον αγοραστη του 3008, τον ενδιαφέρουν τα παραπάνω , ενώ εκείνον του Audi kai BMW oxi...
Σε αυτά τα χρήματα η καλύτερη επιλογή είναι το νέο AUDI Q3. Δεν δίνεις τόσα χρήματα για PEUGEOT, όσο καλό και να είναι. Άλλωστε κάποιος που διαθέτει αυτά τα χρήματα θα κοιτάξει πρώτα AUDI, BMW.
Φυσικά και είναι μικρότερο αυτοκίνητο. Οι σοβαρές διαφορές τιμών όμως δεν αναφέρονται μόνο στα λίτρα και τους χώρους. Ο ακριβός εξοπλισμός είναι η τετρακίνηση (κ μαλιστα με low), τα κυβικά (2 αντί για 1.5) και η ιπποδύναμη, 180 αντι 130. Απλά δες το ίδιο αυτοκίνητο μιας εταιρίας πόσο κάνει με ή χωρίς τα παραπάνω. Αν είναι να κολλήσεις με ενα SUV όπου θα κόλλαγε κ ένα απλό αυτοκίνητο, και το ζητούμενο είναι οι χώροι, πάρε ένα station (κ πλήρωσε τα μισά)
Γεια σε όλους Έκανα test drive πρόσφατα στο 3008 χειροκίνητο. Ήμουνα ένα κλικ πριν αποφασίσω την αγορά του. Είχα δοκιμάσει πριν το αυτόματο κιβώτιο και το βρήκα τέλειο. Στο χειροκίνητο απελπίστηκα όταν διαπίστωσα πρόβλημα με την εργονομία των πεντάλ, Πατάς φρένο και το πόδι σου πιάνει στο σίδερο. Βέβαια φοράω 46 νούμερο, αλλά και πάλι τα πράγματα εκεί κάτω είναι τόσο στενά και άβολα. Άραγε όταν κάνουν δοκιμές οι ειδικοί τα βλέπουν αυτά. Κατά την άποψή μου ένα αυτοκίνητο πρέπει να σχεδιάζεται από μέσα προς τα έξω. Η εργονομία της θέσης του οδηγού είναι τεράστιας σημασίας και κυρίαρχη. Επίσης το τιμόνι δεν ανεβαίνει ψηλά και όταν πας να μπεις και να βγεις βρίσκεις στα γόνατα (αυτό ισχύει και στο αυτόματο φυσικά)
Διαβαζα τα σχολια καποιων αναγνωστων οσο αφορα τις γερμανικες εταιρειες κτλ.λοιπον οσο αφορα το q3 το αμαξι ειναι για κλαματα.τα υλικα μεσα τα πλαστικα ειναι της πλακας.απο ντιζάιν λες και μπαινω σε αμαξι 20ετιας.ολοι λενε και καλα στα λεφτα αυτα παιρνω γερμανο... αληθεια πηγατε μια βολτα στις αντιπροσωπειες να σας πουν με αυτα τα λεφτα τι παιρνετε? Θα σας πω εγω.. εναν αδειο κουβα με ενα σηματακι για να πουλατε την γερμανικη παπατζα σας. Εχετε ξεμεινει με τα σκουριασμενα μυαλα των παλιων που λεγανε παρε γερμανο και αλλες τετοιες αρλουμπες. Αληθεια ποσοι απο σας που ξερνανε χολη εχουν λεφτα να παρουν ενα απλο γκολφ? Η μαλλον ποσα αμαξια αλλάζετε καθε 5ετια ωστε να ανησυχείτε για μεταπωλησεις κτλ.ημουν κατοχος τεσσαρων γερμανικων αμαξιων audi bmw και πιστεψτε με βαρεθηκαμε να πηγαινουνε στα συνεργεια... η bmw 3.16 2012 μοντελο 1400 ευρω ζημια... αν το παθαινε το πεζό θα λεγατε... ελα μωρε πεζο ειναι. Τελος παντων η ημιμαθεια σε αυτη την χωρα ειναι γνωστο φαινομενο. Δεν πειραζει αγοραζετε κουβαγκεν και την σαπιλα των γερμανων και άστε τους υπόλοιπους να κυκλοφορουμε με εταιρειες που δεν ειναι premium. Και για το τελος .. αν εχεις 40000 και πανω οκ παιρνεις ενα αξιοπρεπες γερμανικο αμαξι αλλα οχι τιποτα το ιδιαίτερο. Ποιο κατω κατ εμε σου δινουν κουβαδακια και για να βαλεις εστω κατι λιγο εξτρα πληρωνεις τα μάλλιο κεφαλα σου.