ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ ευχάριστο είναι οδηγικά το Peugeot 3008. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες της καθημερινότητας χωρίς ωστόσο να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος.

Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, πάντα ευχάριστο και ικανό

45.083 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2018)

Το Peugeot 3008 συνεχίζει φυσικά να συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Βασικό συστατικό της συμπεριφοράς του 3008 στο δρόμο, αποτελεί η πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του ομίλου πάνω στην οποία χτίστηκε το νέο αυτό μοντέλο και η οποία διακρίνεται για την αντοχή της και το μειωμένο της βάρος. Ο νέος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου έχει συντελέσει στην αισθητή μείωση του θορύβου στην καμπίνα για ακόμη πιο ήσυχα και απολαυστικά ταξίδια. Η ανάρτηση παραμένει σφιχτή, χωρίς ωστόσο θυσίες σε άνεση με εξαίρεση ίσως την λείανση έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών, που δεν φιλτράρονται απόλυτα αποτελεσματικά λόγω και των στάνταρ 18άρηδων τροχών. Από την άλλη και παρά τα 219 χλστ. από το έδαφος, το αμάξωμα δεν κλονίζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης, εμφανίζοντας στο όριο μια ελαφρά τάση υποστροφής, που ποτέ δεν εκδηλώνεται απότομα ή απρόβλεπτα.

Σε γενικές γραμμές το 3008 χαρακτηρίζεται από ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και υπό πίεση, ενώ την ευχάριστη εικόνα του σε οδηγικό επίπεδο, έρχεται να συμπληρώσει η αίσθηση από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, που είναι  ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές. Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 «ορίζονται» κυρίως από το στάνταρ σύστημα Advanced Grip Control, το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).  

Διευρύνοντας το εκτός δρόμου πεδίο του, το 3008 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της κατάβασης (Hill Assist Descent Control) με ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα, και ελαστικά Mud and Snow. Το ύψος των 219 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του (20ο και 27ο  αντίστοιχα) θέτουν τα όρια στις εκτός δρόμου αναζητήσεις. Στην πράξη και χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
Mototriti.gr