Ομαλό και αποτελεσματικό, το αυτόματο κιβώτιο EAT8 τονίζει την άνεση, την ευκολία χρήσης και τα premium χαρακτηριστικά του βενζινοκίνητου Peugeot 308 με τα 130 άλογα.
Το νεότερο Peugeot 308 με το εντυπωσιακό design και τον premium «αέρα» σε ποιότητα και τεχνολογία για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών, μας άφησε άριστες εντυπώσεις στη δοκιμή του με τον γαλλικό turbo 1.200άρη βενζινοκινητήρα-διαμάντι, που δείχνει ραμμένος πάνω του 100%. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε τη βενζινοκίνητη έκδοση του Peugeot 308 με τα 130 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8, που υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερη άνεση και ευκολία στην καθημερινότητα.
Η καμπίνα του 308 εντυπωσιάζει με την εικόνα, την αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέει, την ποιοτική στιβαρή κατασκευή και το τεχνολογικό της υπόβαθρο. Δεν είναι υπερβολή να την κατατάξεις στις premium κατασκευές.
Είναι αλήθεια πως η τιμή του αυτόματου βενζινοκίνητου Peugeot 308 με τα 130 άλογα «τσιμπάει» αρκετά, αφού ξεκινάει από 31.500 ευρώ ήτοι 3.300 ευρώ παραπάνω από τη χειροκίνητη. Και εδώ η γκάμα εκδόσεων ξεκινά από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού «Αctive Plus» το οποίο είναι αρκετά πλούσιο. Συγκεκριμένα θα συναντήσουμε μια πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας με αυτόνομο φρένο, cruise control και αρκετά ακόμα συστήματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και 10άρα οθόνη για το σύστημα infotainment, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες παρκαρίσματος. Για την έκδοση Allure η τιμή ανεβαίνει στα 34.700 (+1 χιλιάρικο για την Allure Plus), ενώ η κορυφαία GT, που είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο, κοστίζει 38.200 ευρώ... Premium και στις τιμές το Peugeot 308.