- Design-άτο με «μαγιά» από κούρσα και από SUV.
- Στην καθημερινότητα πάει μόνο με ρεύμα για 50 χλμ.
- Προσπερνά για πλάκα και έχει φρένα-άγκυρες.
- Από 536 λτ. έπεσε στα 471 το πορτ-μπαγκάζ λόγω μπαταρίας.
Το ισχυρότερο 408 καίει λιγότερο από το… 208 diesel
Το φαντεζί οικογενειακό 408 ήρθε για να βάλει την Peugeot στο δρόμο της… διαφορετικότητας όντας ένα μοντέλο με premium βλέψεις, αλλά και πολλαπλούς ρόλους: Στέισον με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και ξεχωριστό στυλ, που προκύπτει από τους κουπέ υπαινιγμούς του όλου συνόλου. Παράλληλα, το 408 είναι το πρώτο Peugeot της νέας εποχής χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο και χωρίς diesel κινητήρα, αφού είναι διαθέσιμο μόνο σε έκδοση βενζίνης με 130 άλογα ή plug-in υβριδικό με 180 ή 225 άλογα. Μετά τη δοκιμή του αμιγώς βενζινοκίνητου Peugeot 408, επανερχόμαστε με την αξιολόγηση της «καλής» Plug-in υβριδικής έκδοσης, που είναι η ισχυρότερη, αλλά φυσικά και η ακριβότερη στη γκάμα του μοντέλου.
Η σχεδίαση του Peugeot 408 εκτός από εντυπωσιακή είναι και εξαιρετικά αεροδυναμική. Έτσι όταν κινείται δεν παρατηρείς σχεδόν καθόλου αεροδυναμικό θόρυβο.
Οπτικά δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, με εξαίρεση τις στάνταρ αλουμινένιες και αεροδυναμικές 19άρες ζάντες (20 ιντσών στο μοντέλο δοκιμής), τα δύο πορτάκια ρεζερβουάρ (το αριστερό κρύβει την υποδοχή για το καλώδιο φόρτισης) και το λογότυπο hybrid στο δεξί μέρος της πίσω πόρτας. Το πιο δυνατό 408 ξεχωρίζει με το εντυπωσιακό του design, το οποίο συνδυάζει το ρετρό νέο λογότυπο με εντυπωσιακή μάσκα, premium στοιχεία και φυσικά την κουπέ σχεδιαστική προσέγγιση του πίσω μέρους. Μηχανολογικά όμως έχουν αλλάξει πολλά μιας και εδώ ο θερμικός κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι μέσα στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Αυτό φυσικά έχει ανεβάσει και άλλο την ήδη υψηλή τιμή του ξεχωριστού οικογενειακού της Peugeot. Tο κορυφαίο 408 είναι διαθέσιμο από τη μεσαία έκδοση Allure Plus και τιμή 51.800 ευρώ (από 55.000 ευρώ το μοντέλο δοκιμής που «φορούσε» το πακέτο GT). Από πλευράς εξοπλισμού είναι πάντως υπερπλήρες με κεντρική οθόνη και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, αναδιπλούμενους καθρέπτες, full LED φώτα προβολείς, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες και κάμερα στάθμευσης, καθώς και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας.