Την εργοστασιακή έκδοση διπλού καυσίμου (LPG υγραέριο-βενζίνη) του Renault Clio την… λατρέψαμε λόγω της οικονομίας που προσφέρει σε συνδυασμό πάντα με την ευκολία φουλαρίσματος με LPG. Επιπλέον, πλεονέκτημα του Clio LPG είναι πως μπορεί να λειτουργεί με όποιο καύσιμο επιθυμεί ο οδηγός του, ενώ με φουλαρισμένες και τις δύο δεξαμενές του (39 λτ. βενζίνης και 32 λτ. LPG) έχει αυτονομία άνω των 1.000 χλμ..
Το μοντέλο που είχαμε δοκιμάσει παλαιότερα είχε 5τάχυτο κιβώτιο, το οποίο πλέον η γαλλική φίρμα έχει αντικαταστήσει με ένα 6τάχυτο. Στη «βασική» έκδοση Equilibre το Renault Clio LPG των 100 ίππων (όταν λειτουργεί με LPG) και το 6ράρι χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει πλέον 21.270 ευρώ, ενώ στην τιμή δεν περιλαμβάνεται η τρέχουσα προωθητική ενέργεια που κάνει δώρο το Τέλος Ταξινόμησης. Συγκριτικά το βενζινοκίνητο Clio με το ίδιο εξοπλιστικό πακέτο κοστίζει 20.570 ευρώ, ήτοι 700 ευρώ λιγότερα. Είναι όμως 10 άλογα λιγότερα και φυσικά δεν έχει το πλεονέκτημα της οικονομίας LPG.
Μοντέρνα και ποιοτική είναι η καμπίνα του Renault Clio και στην έκδοση LPG, που συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Τέλος, ο εξοπλισμός στο επίπεδο Equilibre είναι ικανοποιητικός για ένα μοντέρνο μικρό, προσφέροντας μεταξύ άλλων όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, a/c και οθόνη αφής 7 ιντσών και cruise control, όχι όμως ζάντες αλουμινίου και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. Το πολύ πιο πλήρες εξοπλιστικό πακέτο techno, που είχε το μοντέλο της δοκιμής, ανεβάζει το κόστος στα 23.480 ευρώ. Τι αλλάζει όμως στην πράξη με αυτήν την αναβάθμιση του κιβωτίου;