Ο άλλος δρόμος της οικονομίας: Το Renault Clio πλέον είναι διαθέσιμο και σε έκδοση υγραερίου προσφέροντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου, καθώς και αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες που ξεπερνά τα 1.000 χλμ..
Το Renault Clio μπορεί να υπερηφανεύεται πως διαθέτει τις περισσότερες επιλογές τροφοδοσίας από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας του. Μετά από το βενζινοκίνητο και το diesel, δοκιμάζουμε και την αεριοκίνητη έκδοση διπλού καυσίμου, με υγραέριο (LPG) και βενζίνη, η οποία στοχεύει να προσφέρει στους ιδιοκτήτες της μειωμένο κόστος καυσίμου. Το Clio LPG, βασίζεται στην βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων του 1,0 λτ. TCe τούρμπο κινητήρα και με την υπόλοιπη γκάμα σχεδιαστικά δεν παρουσιάζει καμία διαφορά. Εξακολουθεί να διαθέτει έναν εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, τον οποίο συνδυάζει με δυναμικά στοιχεία διαμορφώνοντας ένα ιδιαίτερα κομψό αποτέλεσμα. Οι λεπτομέρειες που «προδίδουν» την αεριοκίνητη φύση του, είναι το στόμιο του υγραερίου κάτω από την τάπα της βενζίνης, το μπουτόν επιλογής καυσίμου αριστερά και χαμηλά του τιμονιού και ο έξτρα δείκτης καυσίμου στον πίνακα οργάνων.