Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση της Skoda Fabia με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 75 ίππων.
Δοκιμή: Skoda Fabia 1,0 λτ. με 75 PS
53.985 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)
Λίγα κοστίζει και λίγα «καίει». Η βασική, μη turbo, έκδοση της Fabia με τον 1.000άρη κινητήρα των 75 ίππων, προφανώς και δε δίνει βάρος στις επιδόσεις, αλλά στην χαμηλή κατανάλωση και στην χαμηλή τιμή.
Αυτή είναι η βασική έκδοση της Skoda Fabia, η οποία προέκυψε από την τοποθέτηση του 3κύλινδρου, ατμοσφαιρικού, 1.0 λτ. κινητήρα του Citigo (ή των αδελφών του VW up! και SEAT Mii αν προτιμάτε), που αποδίδει 75 άλογα. Το κόστος του κινητήρα αυτού είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό των turbo εκδόσεων της Fabia και σαν αποτέλεσμα το τσέχικο μικρό, που μας έχει κερδίσει με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και τη στιβαρότητά του, προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή.
Η οδική συμπεριφορά και της βασικής Fabia είναι προσανατολισμένη προς την ευκολία χρήσης και στην άνεση, παρά στο μπριόζικο οδηγικό ταμπεραμέντο.
Η βασική Skoda Fabia των 75 ίππων κοστίζει 10.900 ευρώ στην έκδοση Active, η οποία όμως είναι αρκετά λιτή σε εξοπλισμό, χωρίς όμως να στερείται των απαραίτητων, όπως 6 αερόσακοι, Air Condition, ηχοσύστημα και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Η πλούσια έκδοση Style φτάνει να κοστίζει 12.900 ευρώ, οπότε η μεσαία Ambition, που κοστίζει 11.900 κρίνεται ως η πιο συμφέρουσα.
Χμμ 5.9 lt στα 100 χλμ...που;;;θα μπουν 3 ατομα μεσα και με 75 αλογα δεν θα πηγαινει βημα! Παιδια κακα τα ψεμματα αλλα το downsizing έγινε για συγκεκριμρνους σκοπους ( να κατεβασουν την καταναλωση και τους ρυπους σε εργαστηριακες συνθηκες). Στην πραξη απετυχε, αυξημενη καταναλωση και ζορι. Περιμενω να δω τα νεα τεστ καταναλωσης και ρυπων π θα γινονται σε πραγματικες συνθηκες.
Χμμ 5.9 lt στα 100 χλμ...που;;;θα μπουν 3 ατομα μεσα και με 75 αλογα δεν θα πηγαινει βημα! Παιδια κακα τα ψεμματα αλλα το downsizing έγινε για συγκεκριμρνους σκοπους ( να κατεβασουν την καταναλωση και τους ρυπους σε εργαστηριακες συνθηκες). Στην πραξη απετυχε, αυξημενη καταναλωση και ζορι. Περιμενω να δω τα νεα τεστ καταναλωσης και ρυπων π θα γινονται σε πραγματικες συνθηκες.
Αρκετά άσχημο αυτοκίνητο. Δεν έχει καμιά ελπίδα μπροστά στο νέο Ibiza στο οποίο φαίνεται ότι έκαναν πολύ καλή-αρμονική δουλειά οι σχεδιαστές.