What is new
- 1,5 TSI με 150 ίππους και λειτουργία ACT
- Καίει 8,1 λτ./100 χλμ.
- Μόνο σε 4Χ2
- Από 26.500 ευρώ
Με την κατάργηση του 1,4 TSI κινητήρα και την αντικατάστασή του από τον high-tech 1,5 TSI, η βασική έκδοση του επιβλητικού Skoda Kodiaq αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Πρώτα από όλα είναι ο κινητήρας αυτός καθαυτός: Πειστικός, δυνατός και γεμάτος σε λειτουργία εξασφαλίζει αξιόλογες επιδόσεις και μάλιστα χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση. Για παράδειγμα το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,5 δλ. νούμερο απόλυτα ικανοποιητικό με δεδομένο το μέγεθος του Kodiaq, ενώ οι ρεπρίζ 60-100 με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 8,2 και 12,4 δλ. αντίστοιχα.
Επιπλέον, το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων δουλεύει άριστα γιατί και δεν καταλαβαίνεις πότε απ-ενεργοποιείται, και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης. Έτσι ταξιδεύεις στην εθνική με μέση κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. ή λιγότερο, ενώ η overall μέση κατανάλωση ελάχιστα ξεπερνά τα 8 λτ./100 χλμ. αν πατάς συνετά το γκάζι. Κατά τα άλλα, οι υπόλοιπες πτυχές του Skoda Kodiaq και οι αντίστοιχες επιδόσεις παραμένουν στο υψηλό επίπεδο, που έχουμε γνωρίσει και σε άλλες εκδόσεις του μεγάλου τσέχικου SUV.
Έτσι, το εσωτερικό είναι καλοφτιαγμένο και μοντέρνο χάρη στο infotainment με την μεγάλη, 8 ιντσών, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, οι χώροι και η πρακτικότητα απλά δεν έχουν αντίπαλο με δυνατότητα μάλιστα και 7θέσιας διαμόρφωσης, ενώ η οδική συμπεριφορά συνδυάζει την άνεση με την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (187 χλστ.) είναι σύμμαχος στις εκτός δρόμου αναζητήσεις, αλλά πάντως δεν προσφέρεται τετρακίνηση με αυτόν τον κινητήρα, που σίγουρα είναι ένα μείον.
Η άποψή μας
Aξιος σεβασμού ο 1,5 TSI των 150 ίππων, που σίγουρα προσθέτει ένα ακόμα ατού στο Skoda Kodiaq. Mε 26.500 ευρώ έχεις ένα μεγάλο και πολύ καλά εξοπλισμένο SUV (μεταξύ άλλων με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φώτων και βροχής, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control και σύστημα προστασίας άκρων θυρών) με τεράστιους χώρους, καλές επιδόσεις και ώριμη οδική συμπεριφορά. Με 1.180 ευρώ παραπάνω έχεις και ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7 για κορυφαία ευκολία.
+ Στιβαρότητα, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, κινητήρας-επιδόσεις, τιμή βασικής έκδοσης και εξοπλισμός - Χωρίς 4Χ4 έκδοση, ευελιξία στην πόλη, 2χρόνια εγγύηση