ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Skoda Octavia Scout
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Skoda Octavia Scout

71.050 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2022)

Από τη μία έχει στέισον βάγκον αμάξωμα που δεν αρέσει στον κόσμο. Από την άλλη είναι 4κίνητη και έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σχεδόν σαν SUV, που αρέσει στον κόσμο. Η Skoda Octavia της δοκιμής συνδυάζει δύο αντίθετα πράγματα σε ένα. Εσείς τι λέτε; Ποιο είναι πιο δυνατό; Το Γιν ή το Γιανγκ;

Αυτοκίνητο Γιν-Γιανγκ

Τα στέισον βάγκον εδώ στην Ελλάδα έχουν την ρετσινιά της νεκροφόρας. Τι και αν στην Ευρώπη πουλάνε κατά κόρον (7 στέισον προς 3 «κούρσες» είναι η αναλογία), εδώ δεν έχει εκτιμηθεί η πρακτικότητα και η ευρυχωρία τους. Και δεν πρόκειται στις επόμενες γραμμές να τα εξάρουμε για να σας αλλάξουμε γνώμη. Από την άλλη έχουμε τα SUV που -όπως και στην Ευρώπη- είναι τα πλέον δημοφιλή μοντέλα. Ακόμη και αν ο μέσος χρήστης τους σπάνια θα πατήσει χώμα ή όταν θα το κάνει η διαδρομή θα είναι «ευκολάκι»… Τυχαίο άλλωστε που τα περισσότερα SUV που πωλούνται είναι δικίνητα;

Και έτσι, μετά τις παραπάνω παραδοχές - προβληματισμούς μας ερχόμαστε στην περίπτωση της Skoda Octavia Scout της δοκιμής. Εμφανισιακά, κακά τα ψέματα παραμένει στέισον βάγκον. Ναι, έχει μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, ναι είναι σαφώς πιο ψηλή από την κανονική, όμως είναι ικανές αυτές οι διαφορές να σας κάνουν να την δείτε πιο θετικά; Για εμάς το κατάφεραν ως ένα μικρό βαθμό, αισθανθήκαμε δηλαδή πως βγάζει έναν δυναμισμό και περιπετειώδη χαρακτήρα στο μάτι, δεν θα διαφωνήσουμε όμως και με την αντίθετη άποψη. Γιατί το σημαντικό της έκδοσης αυτής είναι η τετρακίνηση και οι εκτός δρόμου ικανότητές της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Καλύτερη ή όχι στο χώμα από ένα 2κίνητο SUV;

Είναι 2.000 κυβικά diesel, με 200 άλογα και καίει 7,5 λτ./100 χλμ.

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD
NISSAN