Το Tivoli διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης και αντίστοιχα καλή άνεση κάτι που οφείλεται στην ανάρτησή του, η οποία είναι σχετικά μαλακή, ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου σε άσφαλτο και χώμα, με επακόλουθο όμως και τις λίγο τονισμένες κλίσεις του αμαξώματος.
Οι compact διαστάσεις του Tivoli, το καθιστούν αρκετά ευέλικτο σε διαδρομές εντός πόλεως, με κύκλο στροφής στα 10,6 μέτρα ενώ και στις υψηλές ταχύτητες εκτός πόλης ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη σταθερότητα που προσφέρει. Παράλληλα το κορεάτικο μοντέλο αποδεικνύεται ιδιαίτερο ικανό και στις light χωμάτινες διαδρομές, όπου θα κινηθεί απροβλημάτιστα και χωρίς να κουράσει τους επιβάτες του.
Σε όλο αυτό συνεισφέρει το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, που έχει τη δυνατότητα επιλογής του ποσοστού υποβοήθησης σε τρία set-up (comfort, normal, sport) και είναι καλό σε πληροφόρηση και αντάξιο των προσδοκιών σε κάθε ρύθμιση. Μόνο στην επιλογή Comfort θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ελαφρύ.
Τέλος σε διαδρομές με έντονες και συνεχείς στροφές το αμάξωμα συμπεριφέρεται ουδέτερα, με την άνεση να μετριάζεται κάπως, κυρίως λόγω των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών της δοκιμής.
@france φίλε συγνώμη που διαφωνώ...
Αλλά παράλληλα Συμφωνώ μαζί σου...
Το CRV είναι καταπληκτικό στην κατηγορία του η οποία είναι μία κατηγορία πάνω και σε τιμή και σε κυβικά και σε μέγεθος από αυτή που εγώ αναφέρω.
Φιλικά πάντα
Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο άρθρο όντας νέος μπαμπάς τον τελευταίο καιρό αναζητούσα το επόμενο μας αυτοκίνητο... αφού είδα από κοντά και οδήγησα σχεδόν όλα τα suv κατηγορίας qashqai... άφησα για το τέλος τον βασιλιά της κατηγορίας, φυσικά το qashqai το οποίο και μόλις εχθές παρήγγειλα στο υπέροχο νέο χρώμα vivid blue... δεν κουράζω άσκοπα με τη δική μου επιλογή Απλά οδηγώντας Και βλέποντας από κοντά το qq κατάλαβα γιατί είναι πρώτο σε πωλήσεις και γιατί το προτιμά τόσος κόσμος... Όσο για το καρναβάλι tivoli.... Τα λόγια είναι περιττά αναφορικά με την ποιότητα του, τους χώρους του ( δεν μετράνε μόνο τα Λύτρα αλλά και η σχεδίαση του χώρου αποσκευών) το οποίο όμως για να είμαι ειλικρινής δεν οδήγησα γιατί δεν ήθελα να αφήσω τη ζωή μου σε κίνδυνο... Δεν βλέπω πουθενά και σε κανένα δημοσιογραφικό μέσο να αναφέρετε η αξιολόγηση euroncap με τα 3 αστεράκια για το συγκεκριμένο μοντέλο ούτε φυσικά το 62% ( ελεεινά μικρό ποσοστό) προστασίας παιδιού...
Ας μην μιλήσουμε για τους ρύπους του, και συνάμα τα τέλη κυκλοφορίας του... τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις που δίνει η αντιπροσωπεία είναι Σίγουρα ένα πολύ καλό και χρήσιμο δώρο το οποίο θα χρειαστεί στον κάτοχό του σίγουρα με την ποιότητα αυτή...
Πάντως σε αυτή την κατηγορία και σύμφωνα πάντα με τα δικά μου δεδομένα τα οποία μπορεί να είναι και λάθος... η Αγία Τριάδα είναι η παρακάτω:
1) Qashqai
2) Kodiaq ( και ας είναι Skoda-VW group)
3) Toyota CHR ( μαγικό αυτοκίνητο με κακούς χώρους)
για το Νισαν κασκαι..οκ είναι πρωτο σε πωλήσεις στην κατηγορια του..αλλα 1.2 λιτρα στα 20.000 και με ημιάκαμπτους στις πισω αναρτησεις μαλλον ακριβο...Γιατί δεν λες κατι για το Φορντ Κουγκα;
..και γιατι να αγοράσουμε SUV...θελουμε 1000 ευρω για εξοδα αλλαγης ελαστικων ..όταν ερθει η ωρα...εχουν μεγαλο ογκο για κινηση μεσα στην πολη ..που χργσιμοποιουμε 90% το αυτοκινητο μας.....και εγω αναζητω αμαξι..δεν το εχω αμεσα αναγκη ...είμαι μεταξυ του νεου φορντ φοκους και του νεου ι30 φαστμαπκ..που όμως θα ηθελα ατμοσφαιρικο κινητηρα που δεν εχουν...αλλα θα συμβιβαστω με την φορντ στα 1,5 λιτρα και 150 δυναμη κ στη χιουνυται στα1.4 λιτρα και 140 δυναμη..δεν ξερω αν ερθει η μαζντα στην Ελλαδα να δω και το 3..ή αν κοιτάξω και την τογιοτα ...μονο για το Αβενσις...
To honda cr-v κατά την απόψή μου είναι το καλύτερο στην κατηγορία αυτη
@france φίλε συγνώμη που διαφωνώ... Αλλά παράλληλα Συμφωνώ μαζί σου... Το CRV είναι καταπληκτικό στην κατηγορία του η οποία είναι μία κατηγορία πάνω και σε τιμή και σε κυβικά και σε μέγεθος από αυτή που εγώ αναφέρω. Φιλικά πάντα
Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο άρθρο όντας νέος μπαμπάς τον τελευταίο καιρό αναζητούσα το επόμενο μας αυτοκίνητο... αφού είδα από κοντά και οδήγησα σχεδόν όλα τα suv κατηγορίας qashqai... άφησα για το τέλος τον βασιλιά της κατηγορίας, φυσικά το qashqai το οποίο και μόλις εχθές παρήγγειλα στο υπέροχο νέο χρώμα vivid blue... δεν κουράζω άσκοπα με τη δική μου επιλογή Απλά οδηγώντας Και βλέποντας από κοντά το qq κατάλαβα γιατί είναι πρώτο σε πωλήσεις και γιατί το προτιμά τόσος κόσμος... Όσο για το καρναβάλι tivoli.... Τα λόγια είναι περιττά αναφορικά με την ποιότητα του, τους χώρους του ( δεν μετράνε μόνο τα Λύτρα αλλά και η σχεδίαση του χώρου αποσκευών) το οποίο όμως για να είμαι ειλικρινής δεν οδήγησα γιατί δεν ήθελα να αφήσω τη ζωή μου σε κίνδυνο... Δεν βλέπω πουθενά και σε κανένα δημοσιογραφικό μέσο να αναφέρετε η αξιολόγηση euroncap με τα 3 αστεράκια για το συγκεκριμένο μοντέλο ούτε φυσικά το 62% ( ελεεινά μικρό ποσοστό) προστασίας παιδιού... Ας μην μιλήσουμε για τους ρύπους του, και συνάμα τα τέλη κυκλοφορίας του... τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις που δίνει η αντιπροσωπεία είναι Σίγουρα ένα πολύ καλό και χρήσιμο δώρο το οποίο θα χρειαστεί στον κάτοχό του σίγουρα με την ποιότητα αυτή... Πάντως σε αυτή την κατηγορία και σύμφωνα πάντα με τα δικά μου δεδομένα τα οποία μπορεί να είναι και λάθος... η Αγία Τριάδα είναι η παρακάτω: 1) Qashqai 2) Kodiaq ( και ας είναι Skoda-VW group) 3) Toyota CHR ( μαγικό αυτοκίνητο με κακούς χώρους)
για το Νισαν κασκαι..οκ είναι πρωτο σε πωλήσεις στην κατηγορια του..αλλα 1.2 λιτρα στα 20.000 και με ημιάκαμπτους στις πισω αναρτησεις μαλλον ακριβο...Γιατί δεν λες κατι για το Φορντ Κουγκα; ..και γιατι να αγοράσουμε SUV...θελουμε 1000 ευρω για εξοδα αλλαγης ελαστικων ..όταν ερθει η ωρα...εχουν μεγαλο ογκο για κινηση μεσα στην πολη ..που χργσιμοποιουμε 90% το αυτοκινητο μας.....και εγω αναζητω αμαξι..δεν το εχω αμεσα αναγκη ...είμαι μεταξυ του νεου φορντ φοκους και του νεου ι30 φαστμαπκ..που όμως θα ηθελα ατμοσφαιρικο κινητηρα που δεν εχουν...αλλα θα συμβιβαστω με την φορντ στα 1,5 λιτρα και 150 δυναμη κ στη χιουνυται στα1.4 λιτρα και 140 δυναμη..δεν ξερω αν ερθει η μαζντα στην Ελλαδα να δω και το 3..ή αν κοιτάξω και την τογιοτα ...μονο για το Αβενσις...