Το φθηνότερο 4x4 full υβριδικό δεν είναι το οικονομικότερο
Μετά από τη δοκιμή του full υβριδικού τετρακίνητου Suzuki Vitara, ήρθε η ώρα να περάσει από το κόσκινο του AutoΤρίτη Test Center και το αντίστοιχο (πιο) οικογενειακό SUV της ιαπωνικής φίρμας, το S-Cross. To full υβριδικό Suzuki S-Cross «φοράει» το ίδιο αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα κίνησης με 116 άλογα από το συνδυασμό 1.500άρη θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, που επιτρέπει στο όχημα να κινείται για κάποια διαστήματα χωρίς σταγόνα βενζίνης. Η full αυτή υβριδική έκδοση ονομάζεται Strong (δυνατό) Ηybrid για να ξεχωρίζει από το 48-βολτο mild (ήπιο) σύστημα, που συνοδεύει τον 1,4 turbo κινητήρα με συνδυαστική απόδοση 129 ίππων σε δικίνητη και 4κίνητη έκδοση.
Γεροδεμένο και εργονομικό το ταμπλό του full υβριδικού Suzuki S-Cross. Μην περιμένεις την εικονιζόμενη μεγάλη οθόνη αφής στη βασική έκδοση.
H τετρακίνητη εκδοχή του full υβριδικού Suzuki S-Crοss είναι διαθέσιμη από 31.980 ευρώ στην έκδοση GL+ (μεταξύ άλλων προσφέρει LED φώτα, 2ζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων και βροχής, cruise control, οθόνη αφής με κάμερα όπισθεν, αερόσακο γονάτων οδηγού και ζάντες αλουμινίου 17ΆΆ) και είναι η μόνη τετρακίνητη υβριδική πρόταση στα μικρομεσαία SUV με «ελληνικό» σε κυβισμό κινητήρα και τιμή κάτω από 32 χιλιάρικα. Η δικίνητη έκδοση στην ίδια έκδοση GL+ κοστίζει 29.180 ευρώ, ήτοι 2.800 ευρώ λιγότερα. H επόμενη έκδοση GLX ανεβαίνει στα 35.180 ευρώ για το τετρακίνητο S-Cross πάντα (31.080 η δικίνητη), ενώ για στάνταρ ηλιοροφή θα χρειαστούν ακόμα 500 ευρώ.