2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Swift με τον 1.000άρη BoosterJet κινητήρα απόδοσης 112 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει; Δείτε τα όλα στην αναλυτική μας δοκιμή.
Δοκιμή: Νέο Suzuki Swift 1,0 λτ. με 112 PS
102.121 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)
Δείτε τώρα το ολοκαίνουριο Suzuki Swift με χαμηλότερο βάρος, πολύ καλές επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα που το κάνουν πιο «ευρωπαϊκό» από ποτέ.
What is new
- Με 1.000άρη τούρμπο κινητήρα 112 ίππων
- Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
- Ελαφρύ, μόλις 940 κιλά
- Σπορτίφ στο δρόμο
Μετά από 7 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά, το Suzuki Swift πέρασε στην επόμενη, την τέταρτη γενιά του, η οποία και εξελίχθηκε με «ευρωπαϊκές προδιαγραφές», και γνώμονα να προσφέρει στον κάτοχό του, ένα αυτοκίνητο πόλης, απολαυστικό στο δρόμο και με περισσότερη άνεση. Αυτό αποτυπώνεται χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του επικεφαλής μηχανικού του νέου Swift Μασάο Κομπόρι: «Βάλαμε ως στόχο μας να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τον κόσμο να φωνάζει WOW! Την πρώτη στιγμή που θα το δει, τη στιγμή που θα καθίσει πίσω από τιμόνι και τη στιγμή που θα πατήσει το γκάζι».
Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε δρόμο με στροφές, το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο χωρίς φόβο.
Οι κυριότερες αλλαγές που χαρακτηρίζουν το καινούριο Swift είναι η τοποθέτηση για πρώτη φορά τρικύλινδρου τούρμπο downsized κινητήρα (998 κ.εκ.), καθώς και η νέα πλατφόρμα HEARTECT πάνω στην οποία χτίστηκε και συνεισέφερε στην συνολική μείωση του βάρους κατά 120 κιλά. Εμείς μετά την πρώτη οδηγική επαφή που είχαμε με το νέο Swift, κατά την επίσημη παρουσίασή του στην ελληνική αγορά, δοκιμάζουμε και σας αποκαλύπτουμε την έκδοση με τον 1.000άρη BoosterJet κινητήρα απόδοσης 112 ίππων.
Από 13.880 ευρώ και με 5ετή εγγύηση
Το νέο Suzuki Swift είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα GL, GL+ και GLX. Με τον 1,0 Booster Jet, ωστόσο, διατίθεται μόνο στην έκδοση GL+ και η τιμή του ανέρχεται στα 13.880 ευρώ, ποσό που θεωρείται ανταγωνιστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και την ιπποδύναμη του μοντέλου. Στον εξοπλισμό του, συναντάμε μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, A/C, φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, φιμέ κρύσταλλα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων και το κυριότερο, οθόνη αφής 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και ζάντες αλουμινίου. Αρκετά πλήρης έκδοση με highlight τα θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, ωστόσο θα προτιμούσαμε αντί αυτών πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, καθώς και τηλεσκοπική ρύθμιση τιμονιού (ρυθμίζεται μόνο στο ύψος). Τέλος να αναφέρουμε πως το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 460 ευρώ και σε περίπτωση που επιλέξετε διχρωμία (άλλο χρώμα οροφής), το κόστος ανεβαίνει στα 700, ενώ το νέο Swift συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση, 5 ετών ή 100.000 χλμ..
Αξιοπρεπέστατο!
Και το ξαναλεω ,αυτό το αμαξακακι και αυτό το μοτερακι είναι ο εξευτελιστης των ντιζελ.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου. Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά) Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.