Δοκιμή: Tesla Model 3 Performance
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Tesla Model 3 Performance

10.957 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2022)

Έχει 513 άλογα και καταιγιστικές επιδόσεις. Αντικειμενικά, σε βενζινοκίνητο αυτοκίνητο θα πρέπει να έδινες πολλά παραπάνω ευρώ από τα 61 χιλιάρικα που κοστίζει. Το ερώτημα όμως είναι κατά πόσο ταιριάζει η ηλεκτρική του ταυτότητα σε εσένα τον petrolhead.

Το κορυφαίο Tesla Model 3, όμως πόσο θα εξιτάρει τον γνήσιο petrolhead;

Μας αρέσει, δεν μας αρέσει η Tesla και ο Musk έχουν καταφέρει να στρέψουν πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας. Δηλώσεις σε twitter, αποστολές στο διάστημα και μεγαλεπήβολα «θα» υπηρετούν το marketing της αμερικανικής εταιρείας και νομίζουμε πως ακόμη και οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες ζηλεύουν αυτό το επικοινωνιακό παιχνίδι που έχει καταφέρει. Παράλληλα, ο Musk έχει επιτύχει να πλασάρει τα αυτοκίνητά του ως iPhone, όμως… εγώ είμαι χρήστης android και θεωρώ τα iPhone υπερτιμημένα. Για αυτό και θα είμαι αυστηρός στην παρακάτω δοκιμή του Model 3.

Το Model 3 Performance έχει σφικτότερη ανάρτηση από τις μικρότερες εκδόσεις, η οποία όμως δουλεύει πολύ καλά και υπό πίεση και στις ανωμαλίες.

Το Model 3 Performance έχει σφικτότερη ανάρτηση από τις μικρότερες εκδόσεις, η οποία όμως δουλεύει πολύ καλά και υπό πίεση και στις ανωμαλίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θα μπορούσε να έχει πιο άγρια εμφάνιση, 513 άλογα είναι αυτά

Στα χέρια μου είχα την έκδοση Performance που είναι η ισχυρότερη εκ των τριών που υπάρχουν (Model 3 και Model 3 Long Range οι άλλες δύο). Εμφανισιακά θα ήθελα να ξεχωρίζει περισσότερο από τις άλλες δύο (σ.σ. οι μόνες διαφορές εντοπίζονται στην πίσω carbon αεροτομή, το υπογραμμισμένο με κόκκινο λογότυπο και τις 20άρες ζάντες), όπως δηλαδή συμβαίνει παραδοσιακά στις γκάμες των υπολοίπων κατασκευαστών, ωστόσο η Tesla έχει επιλέξει μία κοινή σχεδιαστική ταυτότητα για όλα τα μοντέλα της. Γιατί όχι, αφού με αυτό τον τρόπο ο κόσμος τα μαθαίνει γρηγορότερα, ευκολότερα και το σημαντικότερο: με τον καιρό η Tesla αποκτά μια ενιαία σχεδιαστική ταυτότητα. Στο δικό μου μάτι παραείναι minimal η σχεδίαση του Model 3 (ή αλλιώς M3, όπως το αποκαλούν για συντομία οι φίλοι της Tesla παγκοσμίως), όμως σε καμία περίπτωση δεν το λέω άσχημο. Τουναντίον, από μπροστά είναι διαφορετικό λόγω μάσκας, πίσω δεν έχει κάτι να αναφωνήσω wow.

Minimal εσωτερικό με «αγκάθι» την οθόνη

Performance = κεραυνός

Η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

DEH PASXA
KIA