ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κορυφαίο σε ποιότητα και φινίρισμα είναι το εσωτερικό του C-HR, το οποίο συν τοις άλλοις σε κερδίζει και με την σχεδίασή του.

Μεγάλη και ευκρινής είναι η οθόνη αφής. Η ένταση του ηχοσυστήματος ρυθμίζεται με πλήκτρα αφής και όχι κάποιον περιστροφικό διακόπτη.

Όμορφος ο πίνακας οργάνων.

Ποιοτικά τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Εσωτερικό: Mοντέρνο, ποιοτικό και high-tech

325.029 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2018)

Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της καμπίνας. Ειδικά μάλιστα, αν έχετε στο νου σας κάποιο παλαιότερο μοντέλο της Toyota. Πιο αναλυτικά, ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού και μπαίνοντας στο εσωτερικό, το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει είναι το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, το οποίο έχει σχετικά απλή διάταξη και λίγους, αλλά πολύ ποιοτικούς διακόπτες. Έπειτα, το μάτι σου καρφώνεται στην οθόνη αφής που είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και μπορούμε να πούμε πως είναι εύκολη στο χειρισμό. Ωστόσο τα κουμπιά για την αυξομείωση του ήχου είναι αφής και θέλουν μια προσαρμογή, πόσο μάλιστα αν έχεις συνηθίσει μια ζωή στον περιστροφικό διακόπτη.

Συνεχίζοντας, η συνολική απτή ποιότητα των μαλακών υλικών είναι εξαιρετική και το φινίρισμα ανάλογο, χωρίς τριγμούς και χωρίς αστοχίες συναρμογής. Μάλιστα, την αίσθηση ποιότητας τονίζουν premium διακοσμητικά στοιχεία, όπως η μπλε (ή σε χρώμα αλουμινίου ανάλογα με την έκδοση) λωρίδα, που ξεκινά από τις μπροστινές πόρτες και «τρέχει» στο ταμπλό και τονίζει το εσωτερικό πλάτος. Τέλος, εργονομικά σφάλματα δεν συναντήσαμε μιας και οι διακόπτες είναι ομαδοποιημένοι και εύκολοι στο χειρισμό τους, ωστόσο αυτοί πάνω στο τιμόνι είναι τοποθετημένοι σε σχήμα στραβού ρόμβου και θέλουν ελάχιστη εξοικείωση. Επίσης, λίγο μεγαλύτερες για τα δεδομένα που μας έχει συνηθίσει η Toyota θα θέλαμε τους χώρους για μικροαντικείμενα στην κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL