5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Toyota C-HR 2,0 Hybrid
166.265 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2022)
Υβριδικό crossover και σπορ; To Τοyota C-HR φοράει τα καλά του και ενισχύει την γκάμα του με την κορυφαία έκδοση Hybrid Dynamic Force. Μια έκδοση που τονίζει τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα…
Το C-HR που έχει και γκάζια και δεν καίει!
What is new
- Καίει στην πόλη 5,5 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 29.930 ευρώ
Παρέα με την υβριδική έκδοση των 1,8 λτ., το C-HR προσφέρεται και σε μια εξαιρετική σε υλοποίηση έκδοση με σπορτίφ χαρακτήρα. Πρόκειται για την έκδοση 2,0 Hybrid Dynamic Force η οποία εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα και υβριδικό σύστημα, συνδυαστικής απόδοσης 184 ίππων.
Με αισθητικές σπορ πινελιές και αλλαγές σε ανάρτηση και στήσιμο, αυτό το C-HR είναι σε θέση να αναδείξει στο μέγιστο βαθμό τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ως κορυφαία ωστόσο έκδοση, τιμολογιακά «ξεφεύγει» κάπως από τις υπόλοιπες με την αρχική τιμή του να ξεκινά από τα 29.930 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
- Καίει στην πόλη 5,5 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 29.930 ευρώ
Παρέα με την υβριδική έκδοση των 1,8 λτ., το C-HR προσφέρεται και σε μια εξαιρετική σε υλοποίηση έκδοση με σπορτίφ χαρακτήρα. Πρόκειται για την έκδοση 2,0 Hybrid Dynamic Force η οποία εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα και υβριδικό σύστημα, συνδυαστικής απόδοσης 184 ίππων.
Με αισθητικές σπορ πινελιές και αλλαγές σε ανάρτηση και στήσιμο, αυτό το C-HR είναι σε θέση να αναδείξει στο μέγιστο βαθμό τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ως κορυφαία ωστόσο έκδοση, τιμολογιακά «ξεφεύγει» κάπως από τις υπόλοιπες με την αρχική τιμή του να ξεκινά από τα 29.930 ευρώ.
Εμφάνιση: Και πάλι όμορφο αλλά και πιο «άγριο»
Η ξεχωριστή εμφάνιση αποτελεί και πάλι το βασικό χαρακτηριστικό του C-HR και μετά την ανανέωσή του, κάτι που τονίζεται ακόμα περισσότερο στην έκδοση που δοκιμάζουμε με τις λεπτομέρειες αυτής να κάνουν τη διαφορά. Αρχικά, η ανανέωση του χάρισε ελαφρώς πιο δυναμική υπόσταση με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, με τη γενικότερη σχεδίαση να χαρακτηρίζεται και πάλι από την κουπέ αισθητική του πίσω μέρους και τις έντονες και ακανόνιστες ακμές που φέρει σε όλα τα τμήματά του. Η έκδοση Bi-Tone όπως της δοκιμής διαμορφώνει ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό αισθητικό αποτέλεσμα μέσω της διχρωμίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »